Hop til indhold
pdrhan

Maraja - nogen der har været sammen med hende?

Recommended Posts

TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Enig. Du kan bestille tid når hun er aktiv. 

Yes ved hun er russisk , og jeg har hendes tlf nr , vi har aftalt at mødes når det passer i vores begge dag/kalender...

kan i løfte sløret lidt for hvor fræk hun er og hvad hun er til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig de øvrige udsagn. Hun er seriøs, sød og let at tale med. Hun er rigtig nok russisk, men har boet i DK i mange år, er dansk statsborger og taler et udmærket dansk. Da jeg var sammen med hende for et par år siden, var hun en god oplevelse, og jeg ville sikkert have besøgt hende flere gange, hvis jeg ikke var blevet fast "gæst" hos en anden SB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 18 timer siden:

Jeg tilslutter mig de øvrige udsagn. Hun er seriøs, sød og let at tale med. Hun er rigtig nok russisk, men har boet i DK i mange år, er dansk statsborger og taler et udmærket dansk. Da jeg var sammen med hende for et par år siden, var hun en god oplevelse, og jeg ville sikkert have besøgt hende flere gange, hvis jeg ikke var blevet fast "gæst" hos en anden SB.

Frækheds barometer 1-10 ? Kan ikke rigtigt blive klog på om hun kun er til GFE.....et plus er dog at hun er til nylonstrømper,fræk makeup og uden trusser under nederdelen... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Nu når du har kontakt hvorfor så ikke så spørge hende selv ? - tro ikke det vil volde det helt store , hvad siger din fornemmelse  - er sikker på at hun er 100 % real og ærlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...