Hop til indhold
Mbs

Majalykke fra Esbjerg en fusser

Recommended Posts

Har i dag d.23-2-22 besøgt Maja Lykke fra Esbjerg og det var da en jævn tris oplevelse af de store Hun svare hurtig tilbage og vi blev enige om hvad der skulle ske og ikke ske så langt så godt bestilte en time stod på gaden efter en halv time fik ikke rigtig noget af det vi aftalte   Hun virkede som hun slet ikke gad mere den dag og bare ville holde fyrre aften hvilket osse er fair men så meld det dog ud at man ikke magter fler gæster den dag istedet for at lave en aftale tænker jeg   Stedet er heller ikke noget at råbe hurra for meget lydt og koldt og mener til den pris så burde man vel at have råd til at varme det ordenligt op nej hun kan ikke anbefaledes mit bedste råd er brug højre hånd end at gå til hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Træls oplevelse.

Der er sgu ikke noget værre end at føle sig totalt snydt. Det er ikke fordi hun ikke kan forstå og snakke dansk, at der er misforståelser, hun forstår og taler dansk udemærket.

Måske er det ikke hende der skriver med dig på sms. Måske får hun bare en besked at der kommer en kunde kl x og skal ha x tid.

Har besøgt hende før og der var ikke noget at klage over. 

Ikke fordi det skal undskylde din dårlige oplevelse med, at hun bare havde en dårlig dag, for så skal man lukke butikken, hvis man ikke orker mere, det er fair nok. 

Skriv til hende og forklar situationen, hun er jo også kun interesseret i tilfredse kunder, måske finder i en løsning

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har annonceret her på sitet meget længe. Billedmaterialet er klamt og ulækkert , min intuition har altid sagt mig at det ikke er pengene værd. Det bekræfter ovennævnte anmeldelser jo også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
cassanova skrev, 1 time siden:

Hun har annonceret her på sitet meget længe. Billedmaterialet er klamt og ulækkert , min intuition har altid sagt mig at det ikke er pengene værd. Det bekræfter ovennævnte anmeldelser jo også. 

Billederne er klamme og ulækre? Sorry , er du ikke bare lidt tøsesart?

Du har for nyligt søgt efter erfaringer med rimming, som modtager og giver, som du selv med egne ord, har udført mange gange. 

Betyder det så, at hvis hun viste et billede, hvor hun har en tunge i røven, ikke vil være klamt?

Der er et billede af hende, hvor hun tisser, et brystbillede, samt et billede af hendes fisse. Hvori består det klamme? Vi er da gudskelov forskellige, hvad angår sarthed, er du vist i toppen.

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, den 24/2/2022 at 00:57:

Billederne er klamme og ulækre? Sorry , er du ikke bare lidt tøsesart?

Du har for nyligt søgt efter erfaringer med rimming, som modtager og giver, som du selv med egne ord, har udført mange gange. 

Betyder det så, at hvis hun viste et billede, hvor hun har en tunge i røven, ikke vil være klamt?

Der er et billede af hende, hvor hun tisser, et brystbillede, samt et billede af hendes fisse. Hvori består det klamme? Vi er da gudskelov forskellige, hvad angår sarthed, er du vist i toppen.

Hej!

det klamme består i det fototekniske. Billederne er underbelyste og vinklet uprofessionelt hvilket gør billederne , efter min smag, ikke særligt delikate. Billeder af fisser, tissende kvinder, røvslikkeri m.v. Kan være ophidsende når de er fotograferet i rette belysning og opstilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Giver dig ret i det er billeder taget med en mobilos :) Det giver indtryk af det er en amatør , hvilket Majs Lykke jo ikke er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 24.2.2022 at 00:39:

Der er heldigvis individuelt, hvad man tænder på.  Jeg synes ikke det er i orden at kalde hende klam og ulækker. Hun viser varen og hvis ikke at du vil købe så gå videre!

Billederne er absolut retvisende og det må være det vigtigste. Synes det fortjener et plus i bogen.  Nogen kan godt lide moren og andre kan godt lide datteren

maja lykke holder hele vejen i min optik.  Retvisende profil og ydelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
O'Malley skrev, den 4.3.2022 at 19:04:

Der er heldigvis individuelt, hvad man tænder på.  Jeg synes ikke det er i orden at kalde hende klam og ulækker. Hun viser varen og hvis ikke at du vil købe så gå videre!

Billederne er absolut retvisende og det må være det vigtigste. Synes det fortjener et plus i bogen.  Nogen kan godt lide moren og andre kan godt lide datteren

maja lykke holder hele vejen i min optik.  Retvisende profil og ydelser

Fuldstændig korrekt.

Jeg foretrækker i den grad at se billeder der ikke er manipulerede til ukendelighed. Om man så kan lide det man ser er en helt anden sag, men det giver i hvert fald ikke ret til at kalde nogen for "klam og ulækker".
"Scroll-knappen" er heldigvis ved at være standard på enhver pc-mus. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...