Super6banditten 61 Skrevet 23. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/262884 Vanessa linker til nogle gamle anmeldelser fra sit Annonceligt opslag og jeg synes hun fortjener en ny. Hun er en lækker lille GP og jeg fik den dejligste GFE med hende i dag. Hendes selfie billeder er autentiske og hun er en smuk pige med fantastiske isblå øjne. Og så er hun super sød og villig. Jeg fik en varm velkomst i døren og vi gik i gang med med små kys og kæleri inden vi landede på sengen hvor hun gav mig et dejligt blow. Jeg var nød til at stoppe hende for ikke at poppe alt for tidligt. Men så gik jeg i gang med at slikke hende. Det kunne hun godt lide og det kan jeg også så det var rent win win. Så blev det tid til at sætte banditten i gang i missionær og derefter i ske inden jeg tog en pause med mere slikkeri. Til sidst red hun mig hvor jeg gav slip og skød den til sidst af for fuld hammer. Det var satme fedt. Vi hyggede med lidt snak om løst og fast som afslutning på en skøn oplevelse. Hun er i Valhalla endnu en uge og rykker derefter til Aalborg. Skud ud til Vanessa. Valhalla er iøvrigt et OK sted. Lidt ramponeret men der virker ellers til at være rent og pænt. Og beliggenheden er dejlig diskret. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 168 Skrevet 26. April, 2023 Nogen som ved om melissa stadig er Aktiv , måske under et andet Alias ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Melissa22 11 Skrevet 27. April, 2023 EddieM skrev, den 26.4.2023 at 15:27: Nogen som ved om melissa stadig er Aktiv , måske under et andet Alias ? I will come back. But I don’t know when exactly! Keep an eye 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg har lige besøgt skønheden. første gang siden 2019. jeg må sige der er godt nok kommet ekstra kg. på, så det med sexen er ikke hvad det har været for mig. Men alt det andet. super fransk, kærlig, sød og nem at snakke med, er super. Men 45 kg Vanessa den er langt fra. men 4 år er lang tid og tig sker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg