Hop til indhold
Trucker

Gb eller dogging med pige.

Recommended Posts

Trucker skrev, for 2 minutter siden:

Hej, søger mænd til enten gb eller dogging med pige. Har pigen mangler flere der kan tage hende. 

Kan du fortælle lidt mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det jeg kan fortælle er at hun er tændt på at prøve det. Der er ikke så meget planlagt indtil videre. Tænker 700 pr. Person. Så kan vi more os med hende. Tid og sted er heller ikke planlagt. Kommer lidt an på tilslutningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, 1 time siden:

Ville være rart at vide om du forestiller dig det skal foregå i Jylland, Fyn eller Sjælland? :)

Ja, selvfølgelig. Jylland ved Randers området. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er interesseret MEN det er altså ikke nok at skrive du “har pigen”! Hvad med en beskrivelse og/eller billeder? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, for 51 minutter siden:

Jeg er interesseret, men vil naturligvis gerne vide lidt mere om pigen, og kan ikke på alle tider af dagen. Der er jo også et arbejde der skal passes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er nok også på, kan vi få lidt mere info om pigen, er hun til Sex i alle indgange. Samt måske et par billeder. Evt med skjult hoved for diskretion. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX

Utroligt, at TS laver sådan et opslag med så lidt information. Så må man dælme ikke være særlig skarp. Forstår ikke, at nogen gider bruge tid på, at skulle hive svar ud fra TS.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterX skrev, for 2 timer siden:

Utroligt, at TS laver sådan et opslag med så lidt information. Så må man dælme ikke være særlig skarp. Forstår ikke, at nogen gider bruge tid på, at skulle hive svar ud fra TS.

Jaja ro på. Er nyt for både mig og pigen er arrangere dette. Men bare lad være at bruge mere tid på denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har ikke datoen endnu, skulle være sikke på tilslutning først. Dog er sikkert knep i alle huller, dig ingen sperm I mund. Setup bliver nok mere en dogging på raste toilet uden for Randers. Billeder kommer. Håber på forståelse og at kan bruge det til noget. På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld hvis jeg ikke får det hele med. Pigen er buttet først i tyverne. Hun vil tjene nogle penge, og vi får så til gengæld lov at bruge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...