Hop til indhold

Gb eller dogging med pige.

Featured Replies

Skrevet

Hej, søger mænd til enten gb eller dogging med pige. Har pigen mangler flere der kan tage hende. 

Skrevet
Trucker skrev, for 2 minutter siden:

Hej, søger mænd til enten gb eller dogging med pige. Har pigen mangler flere der kan tage hende. 

Kan du fortælle lidt mere?

Skrevet
lingo skrev, for 8 minutter siden:

Kan du fortælle lidt mere?

hvor og hvor er det vi mangler nogen oplysninger?

Skrevet
  • Author

Det jeg kan fortælle er at hun er tændt på at prøve det. Der er ikke så meget planlagt indtil videre. Tænker 700 pr. Person. Så kan vi more os med hende. Tid og sted er heller ikke planlagt. Kommer lidt an på tilslutningen.

Skrevet
  • Author

Undskyld de manglende info, men vi ser lidt til om der idet hele taget er interessere.

Skrevet

Hvis det er i trekants området så er jeg frisk

Skrevet
  • Author
Cuminyourface1979 skrev, 1 time siden:

Ville være rart at vide om du forestiller dig det skal foregå i Jylland, Fyn eller Sjælland? :)

Ja, selvfølgelig. Jylland ved Randers området. 

Skrevet
Trucker skrev, for 33 minutter siden:

Jeg er interesseret MEN det er altså ikke nok at skrive du “har pigen”! Hvad med en beskrivelse og/eller billeder? 

Skrevet
Trucker skrev, for 51 minutter siden:

Jeg er interesseret, men vil naturligvis gerne vide lidt mere om pigen, og kan ikke på alle tider af dagen. Der er jo også et arbejde der skal passes.

Skrevet

Jeg er også interesseret, men vil naturligvis gerne vide mere om pigen. Info om tidspunkt, det skal jo kunne passe ind

Skrevet
  • Author

Buttet pige pige. Ingen foto model. Men sød. Det vil blive om aftenen. 

Skrevet
  • Author

700 pr, mand. kneppe hende få blow uden, sperme på hende. Er setup´et.

Skrevet

Er nok også på, kan vi få lidt mere info om pigen, er hun til Sex i alle indgange. Samt måske et par billeder. Evt med skjult hoved for diskretion. 

Skrevet

Jeg er også frisk hvis dagen kan passes sammen med den øvrige kalender

Skrevet

Utroligt, at TS laver sådan et opslag med så lidt information. Så må man dælme ikke være særlig skarp. Forstår ikke, at nogen gider bruge tid på, at skulle hive svar ud fra TS.

Skrevet

Vi mangler en dato og hvad klokken det kommer til at forgå. og et billede for man kan sige at man vil deltage.

Skrevet
  • Author
MisterX skrev, for 2 timer siden:

Utroligt, at TS laver sådan et opslag med så lidt information. Så må man dælme ikke være særlig skarp. Forstår ikke, at nogen gider bruge tid på, at skulle hive svar ud fra TS.

Jaja ro på. Er nyt for både mig og pigen er arrangere dette. Men bare lad være at bruge mere tid på denne tråd.

Skrevet
  • Author

Vi har ikke datoen endnu, skulle være sikke på tilslutning først. Dog er sikkert knep i alle huller, dig ingen sperm I mund. Setup bliver nok mere en dogging på raste toilet uden for Randers. Billeder kommer. Håber på forståelse og at kan bruge det til noget. På forhånd tak.

Skrevet
  • Author

Undskyld hvis jeg ikke får det hele med. Pigen er buttet først i tyverne. Hun vil tjene nogle penge, og vi får så til gengæld lov at bruge hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.