Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Nedbrud

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Siden var nede igår og atter idag omkring 15.15. Dog kun kortvarrigt.

Er det en ide at lave en FB side, så vi brugere kan holdes orienteret af adm. om status og slagets gang, såfremt det store nedbrud kommer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er meget få af vores brugere, der har lyst til at være medlem af en Facebook side der omhandler Eroguide.dk. Når der sker nedbrud på Eroguide.dk vil det oftest også først være når vi er tilbage online at jeg vil have tiden til at få skrevet en opdatering om at vi har været nede, da jeg i disse tilfælde prioritere højst at få Eroguide.dk tilbage online.

Hvis Eroguide.dk engang skulle være ude for at større nedbrud, hvor siden ville være offline i mange timer eller sågar dage. Vil jeg forholdsvis simpelt kunne viderstille de besøgende til en midlertidig side på en anden server, hvor der kunne skrives en besked om nedbruddet.

Vi havde nogle tekniske problemer torsdag fra omkring kl. 8 og indtil kl. 12, ligesom vi fredag omkring kl. 15.15 lige blev nød til at genstarte serveren hvilket gav omkring 15 minutters nedetid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske Twitter kan bruges der kan man hvis være anonym?

Kan man ikke have flere profiler på fjacebook, en officel og en til det frække :?: (den sidste med et andet navn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke bare leve med at konstatere når der forekommer ustabilitet i driften, og så vente på at Admin kommer med en opdatering på det hændte?

Synes at vi allerede har erfaret i det ret begrænsede omfang der har forekommet nedbrud eller anden driftforstyrrelse, at forklaring følger når tid er.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...