Hop til indhold
peckker

Igen en god gang sex-i-bilen

Recommended Posts

Dette er min 3. gang til en fantasi oplevelse med sex-i-bilen - så derfor endnu en velfortjent anmeldelse :)

Drenge, hvis i vil vide hvordan en kvinde skal kunne sutte en pik, så er det hende som skal give jeres stang en tur!!! Desværre var det ikke lykkedes mig, at få min tid og hendes annoncer i Kolding til at gå op - så jeg hoppede i bilen og rullede til Middelfart.... når en mand skal så - og hun er altså mange kilometer værd :P

Som altid er hun aldrig samme sted og det er op til os liderlige fyre at være kreative og finde et sted. Så til jer som ikke lige har fantasi til det; er her et tip: brug google map og slå 'satelit' visning til, så man kan se omgivelserne. Find et sted hvor man har lyst til at få sit livs blow-job og kom afsted. Jeg er personlig glad for selv at finde et sted og finder det frækt at udforske nye steder - i stedet for at skulle gå ind af en dør i en opgang hvor der kommer andre. Denne gang fandt jeg et uforstyrret sted i et industri kvarter, gav hende adressen (GPS), en kort beskrivelse af stedet (tryghed) og hvilken bil jeg holdt i. 6 min senere kom hun bulderende ind ved siden af mig med et kæmpe smil, mega høj musik og nedrullede ruder.... jeg var færdig af grin :D

Lige som sidst kom hun velklædt, lækker og mega sulten. Hun er fandme en lækker kvinde med et talent som ingen andre.... egentlig sad jeg nøgen og stiv i min bil - men vi (hun) blev hurtigt enige om at der var mere plads i hendes bil. Så jeg lånte hendes frakke, vi skiftede bil, hygge snakkede og jeg fik en tur som jeg hellere aldrig glemmer.... og pludselig stoppede hun, små grinte og sagde at hun godt kunne huske mig - det var satme sjovt at snakke, grine og få suttet pik på samme tid.... I luv it!

Jeg har en kæmpe svaghed for blow-job - det er bare mega godt for mig og nyder at min pik bliver forkælet uden regnfrakke på - men overvejer at finde ud af, om hun også kan ride næste gang :D :D :D

https://annoncelight.dk/showad/305269

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hissel

Hun er fucking fantastisk. Har mødtes med hende over 10 gange og er altid gået glad og HELT tømt ud af hendes bil. Hun ved hvad hun laver og er pisse sød og behagelig.. 

men behandlet hende ordentligt. Ellers gider hun dig ikke…

hun er TOPPEN!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

“Som altid er hun aldrig samme sted og det er op til os liderlige fyre at være kreative og finde et sted. Så til jer som ikke lige har fantasi til det; er her et tip: brug google map og slå 'satelit' visning til, så man kan se omgivelserne. Find et sted hvor man har lyst til at få sit livs blow-job og kom afsted”

Skal det forståes at hun ikke mødes med en medmindre at man har fundet et sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, for 27 minutter siden:

“Som altid er hun aldrig samme sted og det er op til os liderlige fyre at være kreative og finde et sted. Så til jer som ikke lige har fantasi til det; er her et tip: brug google map og slå 'satelit' visning til, så man kan se omgivelserne. Find et sted hvor man har lyst til at få sit livs blow-job og kom afsted”

Skal det forståes at hun ikke mødes med en medmindre at man har fundet et sted

Nej hun kan også godt finde et sted og de byer hun holder til ved der har hun  nogle diskrete steder som hun skifter mellem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, for 4 timer siden:

“Som altid er hun aldrig samme sted og det er op til os liderlige fyre at være kreative og finde et sted. Så til jer som ikke lige har fantasi til det; er her et tip: brug google map og slå 'satelit' visning til, så man kan se omgivelserne. Find et sted hvor man har lyst til at få sit livs blow-job og kom afsted”

Skal det forståes at hun ikke mødes med en medmindre at man har fundet et sted

Jeg plejer at finde stedet, så er jeg sikker på, at det er et sted som passer mit temperament og humør. Hvis hun ikke er ok med stedet, finder vi et sted sammen. Hun er meget opmærksom på diskretion selvom hun er frisk på både bil og natur ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sgu svær og komme i infight med - og det bliver da ikke nemmere efter denne fine anmeldelse;)

Nå, jeg må op på hesten igen.

God dag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hissel

Nej og det syns jeg heller ikke der er nogle der skal spørge om eller prøve selv at tage. Hun er gudeskøn så der skal ikke ødelægges noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hissel skrev, for 16 timer siden:

Nej og det syns jeg heller ikke der er nogle der skal spørge om eller prøve selv at tage. Hun er gudeskøn så der skal ikke ødelægges noget

Fuldstændig enig. Hun har en dejlig krop som passer til hendes alder - faktisk bedre! Og det bedste er faktisk at man må røre alt det man vil ved hendes lækre og store bryster mens hun sutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen tvivl om, at det er en rigtig sød dame, men er langt fra imponeret over hende. Synes hun ser gammel ud og synes heller ikke hun sutter særlig godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
peckker skrev, den 22.2.2022 at 19:43:

Dette er min 3. gang til en fantasi oplevelse med sex-i-bilen - så derfor endnu en velfortjent anmeldelse :)

Drenge, hvis i vil vide hvordan en kvinde skal kunne sutte en pik, så er det hende som skal give jeres stang en tur!!! Desværre var det ikke lykkedes mig, at få min tid og hendes annoncer i Kolding til at gå op - så jeg hoppede i bilen og rullede til Middelfart.... når en mand skal så - og hun er altså mange kilometer værd :P

Som altid er hun aldrig samme sted og det er op til os liderlige fyre at være kreative og finde et sted. Så til jer som ikke lige har fantasi til det; er her et tip: brug google map og slå 'satelit' visning til, så man kan se omgivelserne. Find et sted hvor man har lyst til at få sit livs blow-job og kom afsted. Jeg er personlig glad for selv at finde et sted og finder det frækt at udforske nye steder - i stedet for at skulle gå ind af en dør i en opgang hvor der kommer andre. Denne gang fandt jeg et uforstyrret sted i et industri kvarter, gav hende adressen (GPS), en kort beskrivelse af stedet (tryghed) og hvilken bil jeg holdt i. 6 min senere kom hun bulderende ind ved siden af mig med et kæmpe smil, mega høj musik og nedrullede ruder.... jeg var færdig af grin :D

Lige som sidst kom hun velklædt, lækker og mega sulten. Hun er fandme en lækker kvinde med et talent som ingen andre.... egentlig sad jeg nøgen og stiv i min bil - men vi (hun) blev hurtigt enige om at der var mere plads i hendes bil. Så jeg lånte hendes frakke, vi skiftede bil, hygge snakkede og jeg fik en tur som jeg hellere aldrig glemmer.... og pludselig stoppede hun, små grinte og sagde at hun godt kunne huske mig - det var satme sjovt at snakke, grine og få suttet pik på samme tid.... I luv it!

Jeg har en kæmpe svaghed for blow-job - det er bare mega godt for mig og nyder at min pik bliver forkælet uden regnfrakke på - men overvejer at finde ud af, om hun også kan ride næste gang :D :D :D

https://annoncelight.dk/showad/305269

Hun skriver ellers, at det er hende, der finder stedet ?

 

Ah. Okay. "Det er mig, der finder dig".

Spørgsmålet er, hvem der finder stedet?

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker lige jeg vil følge op på min anmeldelse :D :D :D

Jeg har haft fornøjelsen af at møde min "Prinsesse" igen - ja hun har jo ikke et navn og et eller andet skal jeg kalde hende når vi snakker sammen og hun skal have en pause fra at sutte min pik ;) Normalt er jeg ikke en fyr som sprøjter hurtigt - det kan faktisk godt tage mega lang tid. Men hos hende føler jeg mig tryg og vi har bare mega god kemi - hun er naturlig, fucking fræk og skide sjov.... jeg kunne mødes med hende bare for selvskabet! Meeeeen omvendt ville det jo næsten være synd for der er ingen tvivl om, at hun nyder det hun laver og har en fantastisk indlevelse. Hvis man bare én gang har prøvet en pige som kigger på klokken efter 5 min, stønner falsk inden hun får pik og ikke kan kigge dig i øjnene - så ved man hvor meget det betyder når en pige totalt giver sig hen til en og er fokuseret på at give en mega god oplevelse: JEG ELSKER MIN SEX-I-BILEN Prinsesse ;) Fuck hvor kan og vil hun bare.

Jeg har mødt hende flere gange og typisk har det været mig som har fundet et sted og hun kommer til mig. Denne gang mødtes vi og jeg satte mig ind i hendes bil og følte lidt at jeg havde verdens frækkeste privat chauffør som kørte mig et eller andet sted hen - og det gjorde hun: "er det her fint?" ja tak - og efter ca 10 min sprøjtede og brølede jeg som en hingst i brunst. Som sagt så tager det mig lang tid at komme - så dette var vist tæt på rekord :D :D :D

Hun er dygtig og dejlig og præcis lige som hun skal være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rart at høre der er nogen der kan få fat i hende. 
Dejligt for jer det lykkedes for, så kan vi andre håbe på vi en dag er heldige at komme igennem til den dejlige dame. 
en gang “sex i bilen” altid sex i bilen med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
pdrhan skrev, den 23.2.2022 at 08:13:

Hmmm ville være cool om hun kørte til Sjælland hehe , hun lyder fræk....

Hun er jævnligt på Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK - jeg indrømmer det...... jeg har været der igen :) Det er ved at være et stykke tid siden jeg har haft tid til at lege sex-i-bilen og er blevet bekræftet i at der ikke skal gå så lang tid igen!

Faktum er, at jeg bare ikke præstere med hvem som helst - jeg har brug for nærvær, kemi og en god portion djævelsk frækhed. Når jeg er så heldig, at få en aftale med min bil-sex veninde, så får jeg alt det! Hun er simpelthen så let og umiddelbar at være sammen med - og når hun siger: "smid tøjet", så virker det så dejligt naturligt og ukompliceret. Jeg nyder at være nøgen og snakke om alt muligt; dog mest biler... jeg er stoppet med at tælle hvor mange forskellige hun har :D :D :D OG wupti, så har hun gjort min pik stiv som bare pokker og begynder at sutte den med fuld vacuum og masser af sulten mundvand. Pludselig får hun lyst til at fortælle mig, at jeg er pisse fræk og at hendes fisse er blevet sjask våd - hvor pokker kom det fra? og for pokker hvor er det bare mega uartigt! Tilbage på pikken igen og nu med røven lidt tættere på mig, tager hun fat i min hånd og nærmest tvinger mig til at mærke hvor våd og ja; naturlig liderlig hun er.... Intet er mekanisk - kun magisk! Tiltrods for, at hun er så djævelsk fræk - så er hun i min optik pakket ind i elegance og er virkelig en smuk kvinde, som jeg vil vende mig om på gaden og kigge efter. Jeg vil IKKE fortælle hvordan dette møde endte - men jeg følte at jeg fik sær-behandling og glæder mig til næste gang.... og måske en ny bil ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...