Hop til indhold

Recommended Posts

Tomsen T skrev, for 56 minutter siden:

Nogen brødre her som har besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/326877

Jeg overvejer at booke et besøg - men kan godt se at hendes fotos har været en tur gennem et lille program - så mere for at jeg ikke bliver skuffet ?

Har du set, at hun selv (annoncen) linker til anmeldelse herfra - tilbage fra sep. okt. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/142431-tanja-dejlig-autentisk-petit-thai-oplevelse-i-odense/

 

P.s. Tror godt at jeg også vil med til skolesygeplejersken... :)

 

Redigeret af Pinkman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tomsen T skrev, for 4 timer siden:

Nogen brødre her som har besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/326877

Jeg overvejer at booke et besøg - men kan godt se at hendes fotos har været en tur gennem et lille program - så mere for at jeg ikke bliver skuffet ?

Hende kan du roligt besøge. En rigtig dejlig pige og vildkat. Ja ansigtet er blevet gjort lidt yngre men er stadig vellignende.

Tomsen T skrev, for 4 timer siden:

Nogen brødre her som har besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/326877

Jeg overvejer at booke et besøg - men kan godt se at hendes fotos har været en tur gennem et lille program - så mere for at jeg ikke bliver skuffet ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Tanja - og ja, hendes billeder og tekst er lidt for positive - hun er min. 35 og ligner ikke hende som ses på annoncen, Nå det så er sagt, så er hun super flot, lille sprød krop som ikke bærer præg af børn - og at hun så er sød, smilende og fræk, gør bestemt ikke oplevelsen dårligere.

Jeg bestilte 30 min. B2B med BJ - og fik så lige lidt 69 oveni - samt udløsning i hendes mund. (uden slug)..

Vurdering:

Sted: 10 - pænt og rent lidt udenfor lov og ret men diskret.

Pige: 9 - lille, smilende, sjov og smuk

 

Besøg igen? Ja. da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også fundet vej til Tanjas nye sted. Helt enig med Tomsen T, at det er ude på landet (ca. 20 min fra Odense), men det ligger diskret og er stort, rent og pænt med et stort badeværelse. 

Jeg har tidligere anmeldt Tanja positivt og hun er sikkert ikke 25 år, men hun holder sig godt og billederne af kroppen er der ikke manipuleret med :P  Flere af dem er taget på lokationen kan jeg se.

Tanja er serviceorienteret, sjov og smilende og hun taler lidt dansk, men hvis samtalen skal flyde, så er det bedre på engelsk. Aftalen kom nemt i stand og hun havde god tid, så jeg tog den store pakke.

Tanja virker til, at kunne lide det hun laver, så vi sprang massagen over ;) Tanja er meget petit og adræt og FP minder om det sex jeg havde med en kæreste for 25 år siden. For mig er det en GFE oplevelse, men vi har også god kemi. Når først hun bliver tændt, hvilket sker ret nemt, så har jeg ikke oplevet, at min fantasi har sat nogen begrænsninger for vores fælles udfoldelser :wub:

Der er gode muligheder for bad og der blev skiftet linned og var friske håndklæder. 

Det bliver helt sikkert til flere besøg.:rolleyes::rolleyes:

Venlig hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 22 timer siden:

Jeg er enig med @Troldmanden og @Tomsen T, rigtig fin dejlig kvinde, manipuleret med ansigt, krop som på billeder. Og man får noget for sine surttjente penge. Måske man får mere end det :x.

Med mine oplevelser hos Thai piger ligger hun bestemt i top 5

Jeg vil så også sige at med de priser hun fører, så tænker jeg også at man kan forvente at få topservice + meget mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en enkelt eller to der kan forklare mig, hvorfor der er nogen der har den opfattelse, at ydelser ved Thaipiger skal koste mindre end ved andre glædespiger - måske især de Danske?

Jeg er af den fattige overbevisning, at pigerne er lige - og alene det er deres ydelser og service der afspejler prisen. Uanset nationalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med @Månestjerne Thaipigerne knokler i min optik meget mere for at tjene deres penge - og de leverer i langt de fleste tilfælde, en bedre service end (undskyld mit franske ) en russertøs med pumpede læber :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

@Månestjerne Jeg vil mene at sprog er det eneste der objektivt kan retfærdiggøre højere priser hos danske gp’ere hvis ydelserne ellers iøvrigt er de samme. 

Og så lige hvis de husker at betale skal og lignende til den danske stat. Det er der vist en enkelt eller to af de udenlandske der nok ikke gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Og så lige hvis de husker at betale skal og lignende til den danske stat. Det er der vist en enkelt eller to af de udenlandske der nok ikke gør. 

Det gælder nok også for en enkelt eller to af de danske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 23 timer siden:

Er der en enkelt eller to der kan forklare mig, hvorfor der er nogen der har den opfattelse, at ydelser ved Thaipiger skal koste mindre end ved andre glædespiger - måske især de Danske?

Jeg er af den fattige overbevisning, at pigerne er lige - og alene det er deres ydelser og service der afspejler prisen. Uanset nationalitet.

Jeg tror du har misforstået det svar jeg skrev ang. prisen.....

1200 kr for en halv time er absolut i den høje ende, men okay hvis ydelsen er tilsvarende derefter er det selvfølgelig fair nok - det må den enkelte jo afgøre. Normale priser for 30 min fp hos thai'er svinger fra 800-1000 kr. - i hvert fald i den her ende af landet.

Jeg mener heller ikke jeg har sagt at ydelser ved thaipiger skal koste mindre - og det gør de bestemt heller ikke når man ser på det brede udvalg nationaliteter imellem. Jeg ved ikke hvorfor du sammenligner thaipiger med danske pigers priser? Danske piger har i årevis ligget langt højere i pris uden at noget kunne retfærdiggøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 1.3.2022 at 09:30:

Jeg tror du har misforstået det svar jeg skrev ang. prisen.....

Det kan jo ske. Beklager :)

Jeg ville egentlig bare frem til, at samme ydelse afspejler samme pris - uden skelen til nationalitet.

Så ved jeg godt udbud og efterspørgsel på piger der er skåret ekstra godt fra naturen - eller yder over gennemsnittet. Dansktalende piger kan være i højere kurs - måske alene af den grund, at de taler Dansk.   Og det har jeg det fint med.

Så længe man værdisætter på den ydelse man køber og ikke hvem man køber af - er det ok med mig med forskellige priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror også at den gamle regel om udbud og efterspørgsel gælder i denne brance. Der er mange thaipiger= lavere pris. Der er jo også ofte prisforskel på østeuropæiske og de efterhånden ret få dkpiger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...