Hop til indhold
Guest N10Ah

Når man holder længe

Recommended Posts

Guest N10Ah
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Så er der ikke nogen grund til at hoppe på den pseudorejsningsbølge

Nej det tænker jeg heller ikke, for der skal ikke ret meget til for at tænde mig eller få rejsning for den sags skyld. Når det så er sagt er der også unge på min alder der døjer med rejsningsproblemer og det kan skyldes mange ting.

men som du og @Bananas siger, jeg fokusere nok for meget på kvindens nydelse fremfor min egen.  Det skaber nok en form for mentalt blokering, Eller også fokusere jeg på noget jeg ikke skal fokusere på. 

Du kommer med nogle gode råd som jeg har tænkt mig at tage til mig. for det er jo ikke helt forkert det du siger, og det lyder til at du har været lidt i samme båd som mig, men har  nogle metoder der har virket for dig. Jeg har dog besluttet mig for at gå til lægen, for jeg er lidt bange for om der er noget galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

De største problemer for mænd, ud over at score, er udløsningen. Enten kommer vi for hurtigt, eller for langsomt/slet ikke. 

Begge dele skyldes manglende koncentration om nuet. Slå hjernen fra, luk lydene ude mærk hvad der sker i din krop når pigen rører, og du rører hende. Tænk ikke på andet end jer to, lige nu. 
Det er ikke nemt, men meditation er et stort skridt på vejen, og tantra var for mig det afgørende skridt. Altså ægte tantra, ikke thai eller den de efterhånden mange østpiger leverer. 
Man skal simpelthen slippe focus på udløsningen. Nyd oplevelsen, rejsen hen mod udløsning, men sæt den ikke som et mål. Når du får lært det, så begynder udløsningen at blive lidt sekundært, selv om det er lækkert når den kommer. 
Men sætter man udløsningen som mål, kan man ikke nyde rejsen hen mod den. Udløsningen varer fra under et minut til et par minutter for de virkeligt gode og dybe, men rejsen hen mod oplevelsen, i lyst og liderlighed kan vare timer. 
Læs Lotte side om tantraen. Hun var den der fik lyset tændt for mig. 
https://zense-tantra.dk/
Lotte arbejder kun sporadisk pt, så en anden mulighed er 

https://www.tantrahuset.dk/

Sex er ikke en præstations leg, det er en nydelsens leg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

De største problemer for mænd, ud over at score, er udløsningen. Enten kommer vi for hurtigt, eller for langsomt/slet ikke. 

Begge dele skyldes manglende koncentration om nuet. Slå hjernen fra, luk lydene ude mærk hvad der sker i din krop når pigen rører, og du rører hende. Tænk ikke på andet end jer to, lige nu. 
Det er ikke nemt, men meditation er et stort skridt på vejen, og tantra var for mig det afgørende skridt. Altså ægte tantra, ikke thai eller den de efterhånden mange østpiger leverer. 
Man skal simpelthen slippe focus på udløsningen. Nyd oplevelsen, rejsen hen mod udløsning, men sæt den ikke som et mål. Når du får lært det, så begynder udløsningen at blive lidt sekundært, selv om det er lækkert når den kommer. 
Men sætter man udløsningen som mål, kan man ikke nyde rejsen hen mod den. Udløsningen varer fra under et minut til et par minutter for de virkeligt gode og dybe, men rejsen hen mod oplevelsen, i lyst og liderlighed kan vare timer. 

Du har så evigt ret; udløsningen er egentlig intet mod rejsen. Jo ældre jeg bliver, des mindre vigtigt bliver det at sprøjte, men rejsen vil jeg aldrig undvare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

N10Ah skrev, 1 time siden:

Nej det er skam ikke drilleri, jeg holder sygeligt længe og jeg er ved at være på det punkt hvor jeg tror der er noget galt.

Eftersom du kan komme ved håndjob f.eks. så er det usandsynligt noget som er fysiskt galt. Men helt sikkert psykiskt.

Jeg har snakket med et utal kvinder - GP'er og ikke GP'er - om det frustrerende med at mænd altid har det der behov for at kvinden skal nyde. En GP fortalte mig en gang at hun kunne gå helt bananas ;) af alt det der slikkeri som absolut skulle føre til orgasme. Hver gang og med hver eneste kunde. Selvfølgelig fik hun orgasme - så hurtigt som muligt for at det stadig skulle virke troværdigt - så de kunne komme videre.

Den erfarne kvinden ved at mandens seksualitet og selvtillid i forhold til kvinder er noget meget sårbart. Hun tager det onde med det gode og spiller med indenfor rimelige grænser. Eller så tager hun simpelt hen det hun vil have fra den hun vil have det af - noget som kan være meget intimiderende for mange mænd.

Den uerfarne kvinden undrer hvad som er fejl og tager det måske på sig selv. Som du selv siger: "Tænder du ikke på mig?".

@Aarhuselsker har givet dig det bedste råd hidtil i denne tråd. Tag det på alvor.

En anden mulighed er at træne på at styre sin udløsning. Gerne sammen med nogen du kan stole helt på og som ikke bliver såret når det ikke fungerer.

Jeg er gammel nu, så det er jo ikke noget at prale med, men jeg er nået derhen at jeg kan komme når jeg vil. Efter fem minutter eller en time - det er lige meget. Hånd, blow eller samleje - ingen betydning.  Det meste af den "træningen" har foregået i faste forhold, men måske kan det også fungere med en GP man kender godt og stoler på. Det vigtigste er at du tillader dig at fokusere på - at i sammen fokuserer på - din nydelse, ikke hendes. Oftere end du måske tror, vil hun også nyde af det. Det at du ikke altid måtte præstere for hendes skyld, kan gøre at også hun slapper af mere.

Noget jeg kom i tanker om er din træningsmani. Du siger at du træner mange timer om ugen. Du kombinerer vel ikke træningen med stoffer, à la steroider håber jeg?

Fysisk træning fører meget godt med sig, men bunder ikke sjældent i lav selvtillid. Man vil se flot ud for at due, hvilket igen gør at man gerne lægger fokus på hvordan man fremstår istedet for hvordan man har det. Analogt med at lykkes give nydelse til kvinden; man vil due.

Jeg ønsker dig selvfølgelig al lykke med dine ønsker om at få komme oppe i en kvinde. Hvis ikke andet er det jo en god idé hvis man vil have børn. Når jeg tænker på hvordan jeg selv har det for tiden, så er det paradoksalt nok sådan at jeg er kommet oppe i så mange kvinder nu, at jeg nyder langt mere af selve legen og siden at komme udenfor vaginaen. Det bedste jeg ved når jeg skal komme er at trække mig i sidste øjeblik og så lade hende gøre mig færdig over sin krop. Det er for mig uhyre mægtigt. Sådan har det været for mig i mange år nu, og det er det de færreste af de kvinder jeg været sammen med, som kan forstå. Så iblandt giver jeg tilbage og kommer oppe i hende for hendes skyld. Give and take.

Det der med at komme sammen er for nogle (særligt kvinder tror jeg) himmelskt, men for mig er det langt dejligere at hun først må komme det hun vil og kan, og siden kommer jeg på min vis. Og lykkes hun ikke at komme - noget som ikke altid skyldes mandens præstationer, også kvinder måtte lære sig at tage magten over sin seksualitet - så kommer jeg alligevel på min måde.

Til sidst: Du skal tillade dig at være dig selv - det er det vigtigste. Du findes ikke primært for andres skyld, du findes for din egen.

(Jeg keder mig på arbejde i øjeblikket, derfor jeg skriver så meget. Undskyld hvis det blev alt for meget:wacko:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan se Tantrahuset ikke direkte nævner tantramassage mere. 
Der er også Karin på Mahamudra instituttet, som er det sted der uddanner mennesker til tantramassører med helkrops focus

https://www.mahamudrainstitut.com/mahamudrainstitut/karin/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bananas skrev, for 1 time siden:

Eftersom du kan komme ved håndjob f.eks. så er det usandsynligt noget som er fysiskt galt. Men helt sikkert psykiskt.

Jeg har snakket med et utal kvinder - GP'er og ikke GP'er - om det frustrerende med at mænd altid har det der behov for at kvinden skal nyde. En GP fortalte mig en gang at hun kunne gå helt bananas ;) af alt det der slikkeri som absolut skulle føre til orgasme. Hver gang og med hver eneste kunde. Selvfølgelig fik hun orgasme - så hurtigt som muligt for at det stadig skulle virke troværdigt - så de kunne komme videre.

Den erfarne kvinden ved at mandens seksualitet og selvtillid i forhold til kvinder er noget meget sårbart. Hun tager det onde med det gode og spiller med indenfor rimelige grænser. Eller så tager hun simpelt hen det hun vil have fra den hun vil have det af - noget som kan være meget intimiderende for mange mænd.

Den uerfarne kvinden undrer hvad som er fejl og tager det måske på sig selv. Som du selv siger: "Tænder du ikke på mig?".

@Aarhuselsker har givet dig det bedste råd hidtil i denne tråd. Tag det på alvor.

En anden mulighed er at træne på at styre sin udløsning. Gerne sammen med nogen du kan stole helt på og som ikke bliver såret når det ikke fungerer.

Jeg er gammel nu, så det er jo ikke noget at prale med, men jeg er nået derhen at jeg kan komme når jeg vil. Efter fem minutter eller en time - det er lige meget. Hånd, blow eller samleje - ingen betydning.  Det meste af den "træningen" har foregået i faste forhold, men måske kan det også fungere med en GP man kender godt og stoler på. Det vigtigste er at du tillader dig at fokusere på - at i sammen fokuserer på - din nydelse, ikke hendes. Oftere end du måske tror, vil hun også nyde af det. Det at du ikke altid måtte præstere for hendes skyld, kan gøre at også hun slapper af mere.

Noget jeg kom i tanker om er din træningsmani. Du siger at du træner mange timer om ugen. Du kombinerer vel ikke træningen med stoffer, à la steroider håber jeg?

Fysisk træning fører meget godt med sig, men bunder ikke sjældent i lav selvtillid. Man vil se flot ud for at due, hvilket igen gør at man gerne lægger fokus på hvordan man fremstår istedet for hvordan man har det. Analogt med at lykkes give nydelse til kvinden; man vil due.

Jeg ønsker dig selvfølgelig al lykke med dine ønsker om at få komme oppe i en kvinde. Hvis ikke andet er det jo en god idé hvis man vil have børn. Når jeg tænker på hvordan jeg selv har det for tiden, så er det paradoksalt nok sådan at jeg er kommet oppe i så mange kvinder nu, at jeg nyder langt mere af selve legen og siden at komme udenfor vaginaen. Det bedste jeg ved når jeg skal komme er at trække mig i sidste øjeblik og så lade hende gøre mig færdig over sin krop. Det er for mig uhyre mægtigt. Sådan har det været for mig i mange år nu, og det er det de færreste af de kvinder jeg været sammen med, som kan forstå. Så iblandt giver jeg tilbage og kommer oppe i hende for hendes skyld. Give and take.

Det der med at komme sammen er for nogle (særligt kvinder tror jeg) himmelskt, men for mig er det langt dejligere at hun først må komme det hun vil og kan, og siden kommer jeg på min vis. Og lykkes hun ikke at komme - noget som ikke altid skyldes mandens præstationer, også kvinder måtte lære sig at tage magten over sin seksualitet - så kommer jeg alligevel på min måde.

Til sidst: Du skal tillade dig at være dig selv - det er det vigtigste. Du findes ikke primært for andres skyld, du findes for din egen.

(Jeg keder mig på arbejde i øjeblikket, derfor jeg skriver så meget. Undskyld hvis det blev alt for meget:wacko:)

Endnu engang tak for dit gode og lange indlæg. Du kommer med nogle rigtig gode ting som jeg igen bestemt har tænkt mig at tage til mig.

Jeg tror som sådan heller ikke der er noget fysisk galt med mig, fordi for det første kan jeg godt få udløsning, problemet er jo bare at det sker kun hvis det bliver gjort med hånd eller blowjob. Jeg tror det der er galt er at jeg vil præstere på bedste vis. Jeg burde fokusere på egen nydelse, men jeg er bare sådan at jeg også gerne vil fokusere på pigens nydelse og det er både når jeg er sammen med en gp, eller en ikke gp som de piger jeg har ses med på tinder. Men jeg bør fokusere på min egen nydelse og jeg tror det er det jeg ikke formår og så sker der en blokering.

i forhold til min træning, så træner jeg helt naturligt. Jeg tager ikke steroider der kan du være helt rolig. Jeg vil gerne indrømme at jeg er afhængig af træning, og hvorfor træner jeg så hver dag ? Som sagt er jeg afhængig af det, jeg får samme rus af træning som jeg får Hos mine besøg hos gp’er eller når jeg har sex med dem jeg ses med på Tinder. Under corona tog jeg på, og for at gøre det kort, så kunne jeg ikke holde mig selv ud og jeg kunne ikke holde ud at kigge på Mig selv eller holde mig selv ud. Siden august sidste år har jeg trænet uafbrudt og jeg har fået langt større selvtillid og kan præstere bedre i sengen. Og hvis man spørge hvorfor jeg træner, så er det for egen sundhed og egen skyld, og fordi at jeg kan lide at se resultater fra et hårdt arbejde.

problemet stod jo også på da jeg var sammen med min eks kæreste. Hun blev til sidst virkelig træt af at have sex med mig fordi jeg bare ikke kunne komme oppe i hende, det var samme smørre vi knaldede i lidt tid og til sidst afsluttede hun mig bare med hånd, jeg kunne også godt mærke at hun var træt af at have sex med mig og vi var altså sammen i 7 år men det skal så også siges at det forhold var ødelagt fuldstændig. problemet er der jo stadig så jeg er begyndt at blive lidt bekymret. Hun spurgte om De samme spørgsmål som jeg stadig får den dag i dag, tænder du ikke på mig ? Tilfredstiller jeg dig ikke ? Hvorfor kan du ikke komme op i mig ? Og det bliver ved.

jeg er glad for at du med din alder, og erfaring har givet dig mulighed for det du beskriver og det har jeg en stor respekt for . Jeg kan sige gid det var mig, for det ville jeg ønske. Jeg må vel bare fokusere lidt mere på egen nydelse og egen orgasme og finde ud af hvad der skal til Selvom jeg elsker at give en kvinde nydelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 11 minutter siden:

Under corona tog jeg på, og for at gøre det kort, så kunne jeg ikke holde mig selv ud og jeg kunne ikke holde ud at kigge på Mig selv eller holde mig selv ud. Siden august sidste år har jeg trænet uafbrudt og jeg har fået langt større selvtillid og kan præstere bedre i sengen. Og hvis man spørge hvorfor jeg træner, så er det for egen sundhed og egen skyld, og fordi at jeg kan lide at se resultater fra et hårdt arbejde.

Har du kigget på linket som @Aarhuselsker gav dig? Til Lotte Lykke? Hvis ikke, så gør det, og læs gerne "En gæst fortæller".  Den betragtelse er interessant, især når han fortæller om at det er lige meget hvordan man fremstår nøgen, det er ikke det som det drejer sig om.

N10Ah skrev, for 12 minutter siden:

jeg er glad for at du med din alder, og erfaring har givet dig mulighed for det du beskriver og det har jeg en stor respekt for . Jeg kan sige gid det var mig, for det ville jeg ønske. Jeg må vel bare fokusere lidt mere på egen nydelse og egen orgasme og finde ud af hvad der skal til Selvom jeg elsker at give en kvinde nydelse.

Det kommer, det kommer. Høj alder er ikke altid det sjoveste, men med alderen kommer ofte lidt ro og selvtillid.  Og det er skønt.

Vi elsker alle at give kvinder nydelse, men det må jo ikke gå ud over egen nydelse. Så kan du jo lige så gerne prøve dig frem som gigolo.

Spørg dig selv hvorfor det er vigtigere for dig at give hende nydelse end at nyde selv. Det skal åbenbart gå så langt som til at kvinden begynder at protestere og komme i tvivl om at du tænder på hende - inden det faktiskt bliver et reelt problem for dig.

Hvorfor er det så vigtigt at give hende nydelse? Hvad gør det med dig som er så vigtigt? Hvem bliver du når du giver nydelse? Vend de spørgsmål nogle gange i din hjerne og se hvad som kommer op.

Jo mere du skriver, des mere indbilder jeg mig at det handler ret meget om hvem du vil være, og mindre om hvem du faktiskt er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Har du kigget på linket som @Aarhuselsker gav dig? Til Lotte Lykke? Hvis ikke, så gør det, og læs gerne "En gæst fortæller".  Den betragtelse er interessant, især når han fortæller om at det er lige meget hvordan man fremstår nøgen, det er ikke det som det drejer sig om.

Jeg har læst det igennem, og jeg tror det vil have gavn for mig at prøve, jeg vil give det et skud og se om det kan føre mig et sted hen hvilket jeg tror at det kan.

Det kommer, det kommer. Høj alder er ikke altid det sjoveste, men med alderen kommer ofte lidt ro og selvtillid.  Og det er skøn

Jeg tror vi unge mænd kan lære meget af jer ældre, både om livet og om andre ting. Jeg tror vi kan lære af hinanden og visdom kan gives begge veje. 

Vi elsker alle at give kvinder nydelse, men det må jo ikke gå ud over egen nydelse. Så kan du jo lige så gerne prøve dig frem som gigolo.

Det er korrekt, og nej det må det ikke, det er nok det jeg har bevæget mig ud i.

Spørg dig selv hvorfor det er vigtigere for dig at give hende nydelse end at nyde selv. Det skal åbenbart gå så langt som til at kvinden begynder at protestere og komme i tvivl om at du tænder på hende - inden det faktiskt bliver et reelt problem for dig.

Jeg tror det har noget at gøre med at det bare ligger i mig,  men jeg kan godt se hvad du mener og det er jo begyndt at blive et problem og det er noget jeg tænker Meget over, men jeg har så også tænkt mig at gøre noget ved det og finde ud af hvad det ligger til grund, selvom jeg tror det ligger i det mentale.

Bananas skrev, for 2 timer siden:

Jo mere du skriver, des mere indbilder jeg mig at det handler ret meget om hvem du vil være, og mindre om hvem du faktiskt er.

Jeg kan godt følge dig, jeg kan sige at jeg er en der gerne vil have styr på det, vide om det er noget der kan gøres noget ved, og så tror jeg at jeg skal følge @Aarhuselsker gode råd og prøve en vaske ægte tantra oplevelse hos Lotte, jeg tror jeg kan lære noget af det og måske finde løsningen på mit udløsningsproblem via den vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal vi vel ikke trække denne tråd så meget længere, og jeg håber du finder en vej som passer dig. Hvis ikke Aarhus var så vanvittigt forkert placeret på den anden halvdelen af jorden, så ville også jeg straks aftale en tid med Lotte Lykke. Den slags kan man ikke få for meget af.

Men en ting jeg faktiskt ikke noterede i min iver at komme med gode råd til dig, men som jeg tænker på nu er, at det alligevel er noget mærkeligt noget med hvordan din problemstilling præsenteres @N10Ah: pigerne - din tinderflirt ligesom din gamle kæreste - er ikke tilfreds med hvordan du vil/kan komme. Hvis du ikke kommer inde i dem, så er det ensbetydende med at du ikke tænder på dem. Jeg forstår godt at det gør dig frustreret, og den slags har noget med at vokse inde i hovedet.

Men drej den gerne om; du giver hende den nydelse du gerne vil give gennem at slikke hende og hun får sin orgasme. Skal du så være utilfreds med at hun ikke kom når du knaldede hende? Tænder hun så ikke på dig? Eller du knalder hende og hun kommer - skal du så være sur for at hun ikke kom når du slikkede hende? Tænder hun så ikke på dig? 

Det er alligevel noget mærkeligt noget, at ens partner skal have synspunkter på hvordan det er ok at komme, og hvordan det ikke er ok. I et tillidsfuldt forhold anpasser man sig til hinandens evner og muligheder og er glad for at det fungerer på den ene eller anden måde. Når man kender hinanden bedre så udforsker man mere og lærer mere om sig selv og den anden - og opnår nye muligheder sammen. At være kæreste med nogen er ikke kun at levere på hendes ønsker, men også om at udvikles selv og udvikles sammen.

Jeg bliver nødt at konkludere at det du beskriver ikke kun handler om din usikkerhed på dine evner, men også om pigernes som du sexer med. Det er jo faktiskt noget lort at tillade sig at have synspunkter på hvordan det er ret og rigtigt for den anden at nyde og hvordan man opnår sin orgasme. Jeg havde en gang en kvinde som kun kunne komme gennem at gnide sig mod mit lår. Det var lidt mærkeligt, men det fungerede for hende. Det var jo ikke noget jeg forlod hende for. Hun kom på sin måde og jeg på min - vi var begge glade. Og vi fik børn sammen.

Jeg forstår godt at du gerne vil kunne styre slaget og komme på flere end en måde. Det er dit ønske, og det skal du sikkert opnå en dag.  Men for hende at sætte spørgsmålstegn for det som fungerer for dig, vidner mere om hendes usikkerhed end om din.

Det udelukker selvfølgelig ikke at du skal udforske din seksualitet, din evne at nyde uden at præstere og din evne at opleve dine sanser på flere måder. Det vil gavne dig på mange måder.

Men alligevel ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bananas skrev, 1 time siden:

Nu skal vi vel ikke trække denne tråd så meget længere, og jeg håber du finder en vej som passer dig. Hvis ikke Aarhus var så vanvittigt forkert placeret på den anden halvdelen af jorden, så ville også jeg straks aftale en tid med Lotte Lykke. Den slags kan man ikke få for meget af.

Men en ting jeg faktiskt ikke noterede i min iver at komme med gode råd til dig, men som jeg tænker på nu er, at det alligevel er noget mærkeligt noget med hvordan din problemstilling præsenteres @N10Ah: pigerne - din tinderflirt ligesom din gamle kæreste - er ikke tilfreds med hvordan du vil/kan komme. Hvis du ikke kommer inde i dem, så er det ensbetydende med at du ikke tænder på dem. Jeg forstår godt at det gør dig frustreret, og den slags har noget med at vokse inde i hovedet.

Men drej den gerne om; du giver hende den nydelse du gerne vil give gennem at slikke hende og hun får sin orgasme. Skal du så være utilfreds med at hun ikke kom når du knaldede hende? Tænder hun så ikke på dig? Eller du knalder hende og hun kommer - skal du så være sur for at hun ikke kom når du slikkede hende? Tænder hun så ikke på dig? 

Det er alligevel noget mærkeligt noget, at ens partner skal have synspunkter på hvordan det er ok at komme, og hvordan det ikke er ok. I et tillidsfuldt forhold anpasser man sig til hinandens evner og muligheder og er glad for at det fungerer på den ene eller anden måde. Når man kender hinanden bedre så udforsker man mere og lærer mere om sig selv og den anden - og opnår nye muligheder sammen. At være kæreste med nogen er ikke kun at levere på hendes ønsker, men også om at udvikles selv og udvikles sammen.

Jeg bliver nødt at konkludere at det du beskriver ikke kun handler om din usikkerhed på dine evner, men også om pigernes som du sexer med. Det er jo faktiskt noget lort at tillade sig at have synspunkter på hvordan det er ret og rigtigt for den anden at nyde og hvordan man opnår sin orgasme. Jeg havde en gang en kvinde som kun kunne komme gennem at gnide sig mod mit lår. Det var lidt mærkeligt, men det fungerede for hende. Det var jo ikke noget jeg forlod hende for. Hun kom på sin måde og jeg på min - vi var begge glade. Og vi fik børn sammen.

Jeg forstår godt at du gerne vil kunne styre slaget og komme på flere end en måde. Det er dit ønske, og det skal du sikkert opnå en dag.  Men for hende at sætte spørgsmålstegn for det som fungerer for dig, vidner mere om hendes usikkerhed end om din.

Det udelukker selvfølgelig ikke at du skal udforske din seksualitet, din evne at nyde uden at præstere og din evne at opleve dine sanser på flere måder. Det vil gavne dig på mange måder.

Men alligevel ....

Tråde kan blive trukket langt ud, men det synes jeg da er okay bare så længe man holder sig til emnet. Ja Århus ligger langt væk fra alt og alt ligger langt væk fra Århus, og hende Lotte får mit besøg for jeg vil til bunds i det her.

Jeg vil starte ud med at sige at jeg ser mig selv som værende en gentleman, jeg er den klassiske gentleman der holder døren for en kvinde når vi går ud og holder bildøren når hun sætter sig ind i bilen før jeg selv går ind, og jeg tager stolen ud for hende før jeg sætter mig når vi er ude og spise. Jeg er en der fokusere på kvindens nydelse frem for min egen og hvorfor gør jeg det ? Det er vel fordi jeg ser det som at være en gentleman, selvom jeg nok burde fokusere på egen nydelse. Jeg er en ung fyr det går op i mig selv og hvordan jeg ser ud, og går op i egen sundhed som ses ved min træning, jeg har så også et udløsningproblem eller for sen sæd afgang som det vidst hedder og det er for mig bare et kæmpe nederlag og et slag i selvtilliden på seksuele front.

jeg kan godt se hvad du mener og jeg er enig med dig. Det var et problem der var der da jeg var sammen med min eks. Hun spurgte mig om de samme ting, og det skal lige siges min eks var ikke grim, hun var virkelig lækker det skal hun have men til sidst gik forholdet bare ikke og det gik i stykker . Men hun spurgte mig om hvorfor jeg ikke kunne komme op i hende, og skulle også lige drysse salt i såret ved at bringe børn på banen og fortælle mig at hun var bange for ikke at kunne få børn med mig fordi jeg holdte så længe og skulle konfrontere mig med at jeg kun kunne komme ved hjælp af handjob eller blowjob og det gjorde også bare hele situationen for mig bedre og jeg tænkte “tak skal du fik, der gjorde du lige hele situationen bedre for mig” (det var ment ironisk) jeg fik et kæmpe Press lagt over mig og fik sat en masse tanker  igang, og hun gav mig i den grad dårlig samvittighed. 

så møder jeg så min nye tinder flirt, og nu er det den samme smørre igen føler jeg og piben har ikke fået en anden lyd, jeg tænder åbenbart ikke nok på hende, Selvom hun kan gøre mig hård som sten bare ved at sidde på mig eller hvis jeg ligger tæt op af hende i sengen. Det er åbenbart ikke godt nok for hende at jeg kommer på den ene måde, nej jeg skal komme på den anden måde og igen det gør mig sgu på en måde ked af det, og jeg er en fyr med en god selvtillid men den bliver sgu ødelagt på den seksuele front når man får en “tænder du ikke på mig ?” Lige op i hovedet, jeg har forklaret hende at hun tænder mig også vist hvor meget hun tænder mig. Men som du siger det siger vel mere om deres egen usikkerhed end min. Jeg kan ikke forstå hvorfor det ikke er godt nok at jeg kommer ved hjælp af et handjob eller blowjob som du også selv nævner, jeg kommer jo af det og jeg skal nok også kunne komme under sex jeg skal bare finde ud af hvad det blokere.  
Jeg får heller ikke et tak for at jeg gider at fokusere på deres nydelse, men det forventer jeg heller ikke.

Om det hedder en vaske ægte tantra massage, eller om det er en snak med lægen, eller et møde hos en sexolog der føre mig i mål det ved jeg ikke, men i mål det skal jeg nok komme.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://www.eroguide.dk/forum/topic/152537-udløsning-lader-vente-på-sig/

Smider lige denne ind her, da nogle måske i fremtiden finder denne tråd og ikke den anden. 
Jeg har givet mit besyv med dér i den anden tråd og gentager det derfor ikke her :) 
Jeg var "på ufrivillig orlov" da tråden her var aktiv. Ellers havde jeg bestemt svaret :wub:

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...