Hop til indhold
Guest N10Ah

Når man holder længe

Recommended Posts

Guest N10Ah

Jeg vil lige starte den her tråd ud med at sige jeg er  lidt misundelig på jer gutter der kan skyde den af oppe i en kvinde også med kondom på. Jeg har siden jeg var 20 ikke kunne formå at fyre festfyrværkeriet af oppe i en kvinde, hverken med eller uden kondom på. Og det er både en gave men det er godt nok også en forbandelse, jeg holder alt for længe under et samleje, men det sjove er så at hvis det bliver gjort med hånd eller blow så går der ikke mere end et minut eller sådan noget før der bliver skudt af.  Øv altså

min Eks kæreste troede ikke hun tændte mig fordi jeg bare ikke kunne komme op i hende de gange vi havde sex, og jeg fik også spørgsmålet “tænder jeg dig ikke ?” Og der tænkte jeg bare hold da op Ralf  jo du gør så og det er dejligt men jeg holder for længe til bare at kunne komme på hvad et kvarter (det skal lige siges at hun ikke hed Ralf). Jeg har sågar også været til en sexolog efterfølgende og snakke om det for jeg troede sgu der var noget galt med mig men hun sagde så til mig at der ikke er noget galt, der er bare nogle mænd der holder længe og den gruppe har gud så valgt at placere Mig i, og nogle gange kan jeg sgu godt tænke om der er noget galt. 

Det er virkelig ikke det fedeste, når jeg betaler for en time Og giver 1800 bobs hos den faste favorit eller en ny og jeg kan ligge i en time uden der sker noget som helst . Det er virkelig heller ikke særlig fedt når pigen jeg er sammen spørg “ kommer du snart  ?” Imens jeg er igang   Hver gang jeg får Det spørgsmål så svare jeg nej jeg holder længe med det et ansigt der minder om denne smiley  :wacko: det ligger dælme et stort pres på mig og det er uanset om det er en glædespige eller en ikke glædespige, det er virkelig øv. Det er heller ikke særlig Nice at spørge om pigen man er sammen med gider at afslutte mig med hånd eller blow fordi jeg bare ikke kan komme under selve sexen. Heldigvis er der de faste favoritter som kender en så godt efter hånden at det sker naturligt, det er mere et problem når det er en ny. Men så er det godt at jeg går mere op kvindens nydelse fremfor min egen selv om det er rart. Men det er satme  ikke særlig fedt at holde så længe som jeg gør.

Jeg er sgu som sagt lidt misundelig på jer gutter der kan komme på 2, 10 eller 30 minutter, jeg kunne forestille mig at i har langt mere tid til snak med en gp bagefter et endt samleje end jeg har. 

Når man holder længe så er det mest øv spørgsmål at få er “kommer du snart” og det er uanset om det er en gp eller ej, det ligger det sygeste pres på en. Jeg har ikke rejsnings problemer eller noget, jeg kan bare ikke komme under selve sexen medmindre det bliver gjort med hånd eller blow, og nøj hvor er det bare tarveligt af min krop, fy for pokker hvor jeg hader at holde længe. Så jer der kan formå at skyde den af i en doggy eller når en kvinde rider jer, i er sgu blevet velsignet. Det er der nok også nogle der Mener at jeg er fordi jeg holder længe det synes jeg bare ikke helt. Der må da også være nogle gutter der holder længe der kender til dette.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
N10Ah skrev, for 23 minutter siden:

Jeg vil lige starte den her tråd ud med at sige jeg er  lidt misundelig på jer gutter der kan skyde den af oppe i en kvinde også med kondom på. Jeg har siden jeg var 20 ikke kunne formå at fyre festfyrværkeriet af oppe i en kvinde, hverken med eller uden kondom på. Og det er både en gave men det er godt nok også en forbandelse, jeg holder alt for længe under et samleje, men det sjove er så at hvis det bliver gjort med hånd eller blow så går der ikke mere end et minut eller sådan noget før der bliver skudt af.  Øv altså

min Eks kæreste troede ikke hun tændte mig fordi jeg bare ikke kunne komme op i hende de gange vi havde sex, og jeg fik også spørgsmålet “tænder jeg dig ikke ?” Og der tænkte jeg bare hold da op Ralf  jo du gør så og det er dejligt men jeg holder for længe til bare at kunne komme på hvad et kvarter (det skal lige siges at hun ikke hed Ralf). Jeg har sågar også været til en sexolog efterfølgende og snakke om det for jeg troede sgu der var noget galt med mig men hun sagde så til mig at der ikke er noget galt, der er bare nogle mænd der holder længe og den gruppe har gud så valgt at placere Mig i, og nogle gange kan jeg sgu godt tænke om der er noget galt. 

Det er virkelig ikke det fedeste, når jeg betaler for en time Og giver 1800 bobs hos den faste favorit eller en ny og jeg kan ligge i en time uden der sker noget som helst . Det er virkelig heller ikke særlig fedt når pigen jeg er sammen spørg “ kommer du snart  ?” Imens jeg er igang   Hver gang jeg får Det spørgsmål så svare jeg nej jeg holder længe med det et ansigt der minder om denne smiley  :wacko: det ligger dælme et stort pres på mig og det er uanset om det er en glædespige eller en ikke glædespige, det er virkelig øv. Det er heller ikke særlig Nice at spørge om pigen man er sammen med gider at afslutte mig med hånd eller blow fordi jeg bare ikke kan komme under selve sexen. Heldigvis er der de faste favoritter som kender en så godt efter hånden at det sker naturligt, det er mere et problem når det er en ny. Men så er det godt at jeg går mere op kvindens nydelse fremfor min egen selv om det er rart. Men det er satme  ikke særlig fedt at holde så længe som jeg gør.

Jeg er sgu som sagt lidt misundelig på jer gutter der kan komme på 2, 10 eller 30 minutter, jeg kunne forestille mig at i har langt mere tid til snak med en gp bagefter et endt samleje end jeg har. 

Når man holder længe så er det mest øv spørgsmål at få er “kommer du snart” og det er uanset om det er en gp eller ej, det ligger det sygeste pres på en. Jeg har ikke rejsnings problemer eller noget, jeg kan bare ikke komme under selve sexen medmindre det bliver gjort med hånd eller blow, og nøj hvor er det bare tarveligt af min krop, fy for pokker hvor jeg hader at holde længe. Så jer der kan formå at skyde den af i en doggy eller når en kvinde rider jer, i er sgu blevet velsignet. Det er der nok også nogle der Mener at jeg er fordi jeg holder længe det synes jeg bare ikke helt. Der må da også være nogle gutter der holder længe der kender til dette.

Velkommen i klubben. Jeg nyder det i fulde drag, men kommer ofte i sidste øjeblik. Nu siger jeg det til pigerne i forvejen.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Mr. Sensual skrev, for 9 minutter siden:

Velkommen i klubben. Jeg nyder det i fulde drag, men kommer ofte i sidste øjeblik. Nu siger jeg det til pigerne i forvejen.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Godt jeg er ikke er den eneste.
Når jeg læser anmeldelser hvor der bliver skrevet “ jeg fyret kanonen af i en doggy” så tænker jeg bare gid det var mig. Men nej det skal gøres med hånd eller blow, det er heller ikke særlig Nice når en tinderflirt spørg mig om det, jeg kan bare ikke komme under samlejet, og tanken om der er noget galt køre lidt oppe i hovedet på mig nogle gange ihvertfald. 

Når det så er sagt, så nyder jeg bestemt også sexen med gp’erne og ikke gp’erne, jeg gad bare godt at kunne fyre den af under samlejet. Nogle synes også det er vildt fedt at jeg holder længe så det er jo godt nok.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ofte også svært ved at afslutte oppe i kvinden, men det fik en af mine faste da heldigvis lavet om på, sidst jeg besøgte hende. Jeg skal ikke kunne sige hvad forskellen var ud over at at hun naturligvis ved hvad hun laver. Særlig overraskende var det mens hun var oven på mig. Jeg plejer ofte selv at skulle styre det, hvis de bare skal være en lille chance for at det lykkes. Men hun red mig roligt til en fantastisk afslutning. Fandme nice :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ofte også svært ved at afslutte oppe i kvinden, men det fik en af mine faste da heldigvis lavet om på, sidst jeg besøgte hende. Jeg skal ikke kunne sige hvad forskellen var ud over at at hun naturligvis ved hvad hun laver. Særlig overraskende var det mens hun var oven på mig. Jeg plejer ofte selv at skulle styre det, hvis de bare skal være en lille chance for at det lykkes. Men hun red mig roligt til en fantastisk afslutning. Fandme nice :x

Se det er en af de ting jeg misunder, de faste jeg besøger kan bestemt også deres kram der skal ikke være nogen tvivl . Det kan min tinder flirt også, hun er noget så fantastisk i sengen, jeg besøgte hende i fredags og har fuldstændig ondt i kroppen (på den gode måde) en tur i kanen med hende er som 8 timers cardio træning og jeg kunne dårligt træne ordentlig i dag fordi jeg så øm efter en hed nat med hende og det var uden kondom, men jeg kan bare ikke komme oppe i en kvinde, jeg håber og ber til det kommer en dag. 

Du er en heldig bandit :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har virkelig svært ved at komme under købesex, og de gange det er lykkedes var egentlig de besøg jeg har været mindst vild med, og et enkelt hvor jeg var sammen med pigen i 2 timer. På de rigtigt gode besøg har jeg ikke kunnet komme, men jeg har taget en masse andet med mig. Sex findes så mange andre steder end lige i spidsen af pikken, og det er jo bare skønt at mærke pigens krop, kigge i hendes øjne, smage hende, mærke hendes reaktioner, dominere og blive domineret, lege med hinandens grænser, og i det hele taget bare dyrke sex i en masse frække stillinger uden at det nødvendigvis skal resultere i et spermsprøjt.

Jeg kan fint komme på egen hånd eller med hende drhjemme, og tænker gerne på en af de piger jeg har købt et besøg hos imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Lauersen skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har virkelig svært ved at komme under købesex, og de gange det er lykkedes var egentlig de besøg jeg har været mindst vild med, og et enkelt hvor jeg var sammen med pigen i 2 timer. På de rigtigt gode besøg har jeg ikke kunnet komme, men jeg har taget en masse andet med mig. Sex findes så mange andre steder end lige i spidsen af pikken, og det er jo bare skønt at mærke pigens krop, kigge i hendes øjne, smage hende, mærke hendes reaktioner, dominere og blive domineret, lege med hinandens grænser, og i det hele taget bare dyrke sex i en masse frække stillinger uden at det nødvendigvis skal resultere i et spermsprøjt.

Jeg kan fint komme på egen hånd eller med hende drhjemme, og tænker gerne på en af de piger jeg har købt et besøg hos imens.

Jeg kan se vi nogen lunde står i samme situation.

jeg har ikke kunne komme oppe i kvinden, og det sygt nederen. 

men ja som du nævner så er det fantastisk og smukt at se en kvindes krop smage hende og nyde hende at sen kvinde nyde det man gør er fantastisk, en kvindes nydelse er det vigtigste for mig, selvfølgelig er det rart at få gensidig nydelse men det er ikke noget jeg som sådan forventer. Jeg var på besøg hos min tinder flirt i fredags og vi havde en fantastisk og fræk aften og nat, men jeg kunne bare ikke komme oppe i hende og det skal altså Lige siges at hun er dælme vild i sengen og kan bestemt sit kram og hun er virkelig stram, jeg kunne bare ikke komme op i hende. Men jeg har intet problem ved at komme når det bliver gjort med hånd eller blowjob. Eller hvis jeg selv skal gøre det for den sags skyld

det er bare ikke fedt at man  som 27 årig ikke kan komme oppe i en kvinde og jeg er lidt sådan blevet bange for om der er et eller andet galt med mig på den front. Jeg misunder dig lidt at du har formået det.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 42 minutter siden:

Det kan min tinder flirt også, hun er noget så fantastisk i sengen, jeg besøgte hende i fredags og har fuldstændig ondt i kroppen (på den gode måde) en tur i kanen med hende er som 8 timers cardio træning

Som @Lauersen også skriver, så er det netop det der er godt. Timerne i dejligt frækt selskab.

Orgasmen er rar og intens, men det er faktisk tiden før og lige efter jeg nyder virkeligt meget. 

N10Ah skrev, for 47 minutter siden:

Du er en heldig bandit :P

:D Jamen det var også (endnu) en dejlig tur :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 49 minutter siden:

På de rigtigt gode besøg har jeg ikke kunnet komme, men jeg har taget en masse andet med mig. Sex findes så mange andre steder end lige i spidsen af pikken, og det er jo bare skønt at mærke pigens krop, kigge i hendes øjne, smage hende, mærke hendes reaktioner, dominere og blive domineret, lege med hinandens grænser, og i det hele taget bare dyrke sex i en masse frække stillinger uden at det nødvendigvis skal resultere i et spermsprøjt.

Du får du det hele med, kære Lauersen. Jeg er vildt misundelig på dine rejser. Jeg deler ikke alle dine præferencer, og kommer derfor ikke helt så langt omkring, men netop det misunde jeg dig. Det hav af muligheder du fisker i virker enormt for mig. Jeg nøjes med min andedam, men selv her opdager jeg da heldigvis også små skjulte hemmeligheder :)

Lidt som at rejse. Det er ikke destinationen der er vigtig, det er rejsen i sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

Som @Lauersen også skriver, så er det netop det der er godt. Timerne i dejligt frækt selskab.

Det er også noget jeg er absolut enig i.

sexen og den hede stund er fantastisk. At se kvinde under sex, kysse hende, smage hende og alt det der høre med er absolut fantastisk og smukt.

AB455 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg nyder bestemt også orgasmen, men jeg nyder endnu mere at se en kvinde nå klimaks det er noget så smukt for mig at se. 

AB455 skrev, for 10 minutter siden:

Jamen det var også (endnu) en dejlig tur :wub:

Så har vi begge haft en fantastisk tur :D jeg har bare stadig ondt i kroppen efter i fredags, men det var dælme en god cardio træning i sengen for mit vedkommende;):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom engang sammen med en enlig mor, som forstod at gejle mig så meget op med hånden, at jeg bare måtte have den op i hende  - og så havde hun den dejligste fisse, der strammede på den helt rigtige måde - og uden sådan set at forsøge at time eller anstrenge mig - kom vi næsten altid begge samtidigt - sjovt nok slikkede hun mig aldrig - det havde jeg sådan set ikke behov for, da jeg hellere bare ville have den op og komme i hendes uimodståelige rødhårede fisse.

Hverken før eller siden er det lykkedes mig at komme samtidig med en kvinde - ikke engang min ekskone, som jeg så til gengæld næsten altid kunne få til at komme først - og så brugte jeg for selv at kunne komme, ofte at klemme pungen ned mellem lårene, således at forhunden bliver holdt tilbage og man får mere ud af at glide ind og ud - teknikken er lidt nemmere og man kan blive ved i lang tid, hvis man ligger på siden, med kvindens ene ben under sig - men ellers kan hårbånd og alm. elastikker bruges omkring nosser og penis - eller man kan bide spidsen at et kondom og bruge det som penisring til at holde forhuden tilbage.

Men vær opmærksom på at man rent psykologisk kan have noget imod at komme oppe i en kvinde - måske føler man i underbevistheden ikke at kvinden er parat/den rigtige at få børn sammen med.

Har man svært ved at komme oppe i en kvinde, skal man kende sig selv og hende så godt at man ved, hvornår det begynder at blive for meget for hende - man skal jo ikke gerne gøre hende så øm i fissen at hun ikke har lyst til lidt "heavy knocking" en anden gang - så er det bedre at melde pas og enten vente til senere eller forsøge at komme på anden vis - f.eks. tænder jeg helt vildt på shover together og så onanere ud over pigens røvllballer - eller overlade det til pigen at give de sidste ryk i pikken - det kan pigerne som regel godt lide at få lov til - så de ikke er helt passive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Jernsvinet skrev, for 26 minutter siden:

som forstod at gejle mig så meget op med hånden

Dem har jeg også prøvet massere af, både gp’er og tinder flirts og de bollevenner jeg har haft siden jeg oprettede min tinder hvor sexen absolut ikke fejlet noget som helst. Jeg har en tinder flirt jeg besøgte i fredags sexen var fantastisk og vild og fræk, hun fik mig også til at komme, det var bare igen med hånden.

kom vi næsten altid begge samtidigt

Du er en af dem jeg misunder, jeg kan fornemme du også er kommet op i en kvinde altså uden at det blev gjort med hånd. Jeg gad bare godt at kunne komme når jeg er oppe i kvinden.

Men vær opmærksom på at man rent psykologisk kan have noget imod at komme oppe i en kvinde - måske føler man i underbevistheden ikke at kvinden er parat/den rigtige at få børn sammen med.

Jeg besøgte jo også en sexolog sidste år, hun sagde at det også er mentalt man skal være der, men det føler jeg jo også at jeg er men det har jeg nok ikke helt været for der må være et eller andet der gør at jeg ikke kan skyde den af, jeg tænder vildt meget på hende, bare at kysse hende kan gør pikken hård som sten så meget tænder hun mig, og sexen fejler intet som i virkelig intet, jeg kan bare ikke fyre den af under samlejet.

Har man svært ved at komme oppe i en kvinde, skal man kende sig selv og hende så godt at man ved, hvornår det begynder at blive for meget for hende - man skal jo ikke gerne gøre hende så øm i fissen at hun ikke har lyst til lidt "heavy knocking" en anden gang - så er det bedre at melde pas og enten vente til senere eller forsøge at komme på anden vis - f.eks. tænder jeg helt vildt på shover together og så onanere ud over pigens røvllballer - eller overlade det til pigen at give de sidste ryk i pikken - det kan pigerne som regel godt lide at få lov til - så de ikke er helt passive.

Jeg vil sige at jeg kender mig selv godt på den seksuele front, men måske kender jeg  ikke mig selv godt nok, jeg tror ikke der er noget alt med mig fysisk måske er det mere mentalt jeg føler at jeg skal bevise overfor pigen at jeg sagtens kan give hende en orgasme og få hende til at komme og kan knalde som en Duracell kanin, men måske ligger jeg bare et yderligere pres på mig selv.  

jeg kan også godt lide når kvinden afslutter mig, det er ikke så meget det, det er bare det er ikke lige det fedeste ikke at kunne skyde den af oppe i kvinden, og jeg kan altså Holde længe mig og min tinder flirt knaldede nærmest til alt for langt ud på natten og fik helt ondt i de nedre regioner, så hun måtte stoppe og sige “ Jeg kan ikke mere jeg kan give dig et handjob” og det tænkte jeg okay, det må du da gerne, og det skal altså lige siges min tinder flirt er stram som bare fanden men ja jeg kan bare ikke skyde den af oppe i hende eller de gp’er jeg har besøgt. Men jeg tror der er noget mentalt  der blokere.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil lige starte den her tråd ud med at sige jeg er  lidt misundelig på jer gutter der kan skyde den af oppe i en kvinde også med kondom på. Jeg har siden jeg var 20 ikke kunne formå at fyre festfyrværkeriet af oppe i en kvinde, hverken med eller uden kondom på. Og det er både en gave men det er godt nok også en forbandelse, jeg holder alt for længe under et samleje, men det sjove er så at hvis det bliver gjort med hånd eller blow så går der ikke mere end et minut eller sådan noget før der bliver skudt af.  

Jeg nikker genkendende til problemet. Jeg har kendt det siden ungdommen, og det hedder på lægelatin noget med "retarda". Her på mine ældre dage kan jeg dog godt komme i en kvinde uden kondom, men når jeg besøger en glædespige, er afslutningen gerne med hånden. Jeg har dog også oplevet at gå derfra med "uforrettet" sag, og så har jeg måttet tage tingene i egen hånd, når jeg kom hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gammelsmolf

Det er rart ikke at være alene med denne udfordring. Tak for det. 
Jeg har det meget svært med kondomer. Intet virker med frakke på. En fantastisk polsk GP i Herlev kalder det for kondom allergi. 

Jeg gad godt kunne komme når jeg bliver redet eller når jeg tager en dejlig dame bagfra men det virker ikke for mig. Hånd og mund er eneste løsning desværre. 
Håber på at indsatsen hos Episk Massage kan hjælpe.

Tak for at dele dette med os andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
gammelsmolf skrev, 1 time siden:

Det er rart ikke at være alene med denne udfordring. Tak for det. 
Jeg har det meget svært med kondomer. Intet virker med frakke på. En fantastisk polsk GP i Herlev kalder det for kondom allergi. 

Jeg gad godt kunne komme når jeg bliver redet eller når jeg tager en dejlig dame bagfra men det virker ikke for mig. Hånd og mund er eneste løsning desværre. 
Håber på at indsatsen hos Episk Massage kan hjælpe.

Tak for at dele dette med os andre

Ja det er rart at høre at man ikke er den eneste.

Jeg kan kun nikke genkende Til det hele, jeg kan dog heller ikke uden, jeg ved ikke rigtig jeg selv kan gøre længere, jeg er rimelig seksuelt aktiv og jeg har prøvet at holde en pause fra sex, onani og så videre men det har ikke hjulpet.

Som Jeg også skrev så har jeg min faste favorit gp, hun kender mig efterhånden yderst godt og hun er virkelig sød og tager det så fint at jeg bare ikke kan komme ved at være oppe i hende. Mine tinder flirts har også taget det rigtig fint, men forstå mig ret det er vildt træls at blive spurgt “tænder jeg dig ikke ?” For jo selvfølgelig gør de det, jeg holder bare alt for længe. Så det er virkelig rart at høre man ikke er den eneste og at der også er andre der står i samme situation.

Jeg tænker også på min fremtid, jeg vil jo gerne have børn på et  tidspunkt, og jeg vil jo allerhelst gerne have dem på den naturlige måde, frem for at det skal gøres i et glas. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Mesterjacob skrev, for 7 timer siden:

Jeg nikker genkendende til problemet. Jeg har kendt det siden ungdommen, og det hedder på lægelatin noget med "retarda". Her på mine ældre dage kan jeg dog godt komme i en kvinde uden kondom, men når jeg besøger en glædespige, er afslutningen gerne med hånden. Jeg har dog også oplevet at gå derfra med "uforrettet" sag, og så har jeg måttet tage tingene i egen hånd, når jeg kom hjem.

Det er dejligt at vide man ikke står alene med problemet. Jeg synes det er virkelig træls at holde så længe.

Jeg vidste ikke der var et læge udtryk for det, jeg troede bare det var sådan det var.

Jeg misunder at du har formået at komme oppe i en kvinde, det der så er mit problem at det har jeg ikke kunne endnu, hverken med min eks mine bollevenner, tinderflirts eller gp’erne og jeg synes efterhånden det er ret træls. Jeg har overvejet at snakke med en sexolog om det igen for jeg føler lidt der er noget galt med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 7 timer siden:

Du er en af dem jeg misunder, jeg kan fornemme du også er kommet op i en kvinde altså uden at det blev gjort med hånd. Jeg gad bare godt at kunne komme når jeg er oppe i kvinden.

Normalt har jeg også svært ved at komme oppe i en kvinde, men har lært at det skal man ikke gå så meget op i - mange kvinder kan heller ikke komme med penis oppe i dem og vil hellere stimuleres med hånden.

Men undlad brugen af Sildenafil (som nok giver en sikker erection, men også nedsætter evnen til både at få udløsning - og til at få erection uden at bruge det - dvs. at man bliver afhængig af det), hjælper betydeligt. Og så hjælper det nok med bare en enkelt succes-oplevelse, hvor man finder ud af, hvad som virkelig tænder en - og det er måske ikke, de kvinder man normalt besøger - det kan være at går man normalt efter flotte unge slanke piger, skal man måske prøve nogle lidt ældre og buttede, hvor man rigtig kan give den gas og få gang i bolledejen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

@N10Ahog det hjælper heller ikke, at du måske tager en uges tid uden udløsning før du besøger en pige, eller er det underordnet? 

De gange jeg selv har haft svært ved at komme, er typisk hvis det er udløsning nr. 2 samme dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Normalt har jeg også svært ved at komme oppe i en kvinde, men har lært at det skal man ikke gå så meget op i - mange kvinder kan heller ikke komme med penis oppe i dem og vil hellere stimuleres med hånden.

Jeg tror måske også mit problem ligger i at jeg overtænker meget, jeg vil gerne bevise at jeg sagtens kan noget i sengen. Men for eksempel når jeg besøger en gp der må man jo tit og ofte  ikke give finger, jeg har mødt 2 gp’er der tilbød at give finger. Jeg elsker at give en kvinde finger ligeså vel som jeg elsker at slikke en kvinde men ja det er nok rigtig nok at mange kvinder heller vil stimuleres med hånd eller oralt for den sags skyld.

Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Men undlad brugen af Sildenafil (som nok giver en sikker erection

Jeg har overvejet at prøve viagra, men jeg har ikke rejsnings problemer. 

Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

man finder ud af, hvad som virkelig tænder en - og det er måske ikke, de kvinder man normalt besøger - det kan være at går man normalt efter flotte unge slanke piger, skal man måske prøve nogle lidt ældre og buttede, hvor man rigtig kan give den gas og få gang i bolledejen ;-)

Det er nogle rigtig gode ting du har budt ind med, og det kan ihvertfald bruges så for det skal du have et stort tak :) jeg har tænkt meget over, hvad det er der ligesom blokere, altså jeg vælger mine gp’er efter hvad der tænder mig, jeg går også selv op i min krop jeg træner i fitness hverdag (jeg er trænings afhængig) jeg er jo også ung så Vælger lidt udfra hvad der også tænder mig op tinder. Men ja måske man skulle prøve at udvide sit syn og vælger det Man ikke normalt ville vælge det kunne måske hjælpe på det :) endnu engang skal du have tusind tak for dine god råd og input.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Søren A skrev, for 34 minutter siden:

@N10Ahog det hjælper heller ikke, at du måske tager en uges tid uden udløsning før du besøger en pige, eller er det underordnet? 

De gange jeg selv har haft svært ved at komme, er typisk hvis det er udløsning nr. 2 samme dag. 

Nej ikke rigtig, men måske har jeg ikke sparet nok op. men det ville måske være en god ide at lade være med inden et besøg. 

Jeg har prøvet at komme 2 gange på samme dag også med en jeg havde noget med, men det blev igen gjort med hendes hånd men det var nu ikke så Svært fordi det blev gjort med hånd, men hvis det skulle være oppe i hende så ville det nok blive svært.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Jeg holder også længe, men jeg kan normalt komme efter et stykke tid. Jeg skal ikke kunne sige om det har nogen effekt for andre, men det er helt tydeligt, at hvis jeg kun fokuserer på hvad jeg føler i penis, så stiger min ophidselse, og jeg kommer på et tidspunkt. Hvis jeg går for meget op i alt muligt andet, f.eks. berøringer andre steder på min krop, min indsats over for hende, ja selv bare det at jeg berøre noget på hende med hånden, bliver det let en distraktion, som gøre at jeg har endnu sværre ved at komme. Jeg vælger ofte MEGA som afslutning, fordi det giver mig den kraftigste orgasme, men det er jo ikke alle der yder dette, og det er heller ikke hver gang jeg føler at det er optimalt, men har i stedet lyst til at afslutte internt. Jeg kan kun huske to gange hvor det ikke lykkedes løb tør for tid inden, og der har været nogle gange, hvor det var lige på nippet til at løbe tør for tid; af samme årsag vælger jeg normalt mindst 45 min.

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
amatør skrev, for 22 minutter siden:

Jeg holder også længe, men jeg kan normalt komme efter et stykke tid. Jeg skal ikke kunne sige om det har nogen effekt for andre, men det er helt tydeligt, at hvis jeg kun fokuserer på hvad jeg føler i penis, så stiger min ophidselse, og jeg kommer på et tidspunkt. Hvis jeg går for meget op i alt muligt andet, f.eks. berøringer andre steder på min krop, min indsats over for hende, ja selv bare det at jeg berøre noget på hende med hånden, bliver det let en distraktion, som gøre at jeg har endnu sværre ved at komme. Jeg vælger ofte MEGA som afslutning, fordi det giver mig den kraftigste orgasme, men det er jo ikke alle der yder dette, og det er heller ikke hver gang jeg føler at det er optimalt, men har i stedet lyst til at afslutte internt. Jeg kan kun huske to gange hvor det ikke lykkedes løb tør for tid inden, og der har været nogle gange, hvor det var lige på nippet til at løbe tør for tid; af samme årsag vælger jeg normalt mindst 45 min.

mvh

Det er rigtigt at man let kan blive distraheret af mange ting under akten, jeg er bare af den støbning at jeg går vildt meget op i kvindens nydelse, og fokusere også meget på det. 
Når jeg besøger gp’er så er 1 time det jeg får mest ud af, både fordi jeg holder længe og fordi jeg gerne vil have Allermest ud af besøget og snakke med pigen og sådan noget. Jeg kan så også godt forstå dem der vælger 30-45 minutter hvis man kan komme oppe i en kvinde efter ikke særlig lang tid og så stadig have tid til at snakke lidt med hende efter akten. Jeg ville bare ikke rigtig få så meget ud af et besøg på 45 minutter, men der er vi jo alle så forskellige.

jeg får også nogle gode orgasmer når jeg kommer, om det så er med hånd eller med blowjob så er orgasmerne rigtig gode, jeg ville bare gerne kunne komme oppe i hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 13 timer siden:

Jeg har overvejet at prøve viagra, men jeg har ikke rejsnings problemer. 

Så er der ikke nogen grund til at hoppe på den pseudorejsningsbølge - istedetfor kunne du prøve at koncentrere dig mere om selv at få udløsning, fremfor at tilfredstille kvinden - du kan f.eks. prøve at hoppe mere lige på - trække trusserne lidt til side og gerne bagfra presse den lidt hårdt op i hende, mens hun står i køkkenet og ælter franskbrød (nogle kvinder tænder på sådan en lidt "raw" behandling) og så koncentrere dig om at gøre det godt for dig selv med rolige bevælgelser, støde lidt til siderne, støde skiftevis dybt og kort og langsomt få det til at køre, mens du holder godt fat i hende - gerne med hendes ben samlede, så hun kan klemme mere omkring dig - eller vidt spredte, hvis det mærkes bedre og du tænder mere på det, indtil du kommer over det punkt, hvor du bare ikke kan holde udløsningen tilbage - og så tænke på at for kvinden er det måske den største fornøjelse at mærke at du virkelig nyder at komme inde i hende - og når du så kommer, så skal du bare ryste hende godt igennem flere gange og lade orgasmen fortsætte, så hun kan nyde at du nyder det 100% - måske kan det også få hende til at komme ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @N10Ah,

Nogle gange tænker jeg du driller os. Men det gør du vel ikke .... vel?

Du er ikke en gang 30, erfaring kommer med alderen. Og hvis du ikke driller os, så vil jeg sige at du tænker alt for meget. I sær tænker du alt for meget på kvindens nydelse. Det er du ikke alene om, men med al min erfaring vil jeg sige dig at det er sgu kontraproduktivt. Ligesom du nyder når kvinden nyder, så nyder hun når du nyder. Hvis i begge er alt for opmærksomme på den andens nydelse så bliver det jo til sidst - nada af det hele.

Din primære opgave er at nyde - ikke at give nydelse. Når du nyder, så kommer det af sig selv - hun nyder også, og omvendt. At du nemt kan komme ved f.eks. hj grunder sig sandsynligt på at då skal du ikke præstere noget for hendes nydelse. Hun giver og du modtager.

Giv bare slip når du knalder. Lad være med at tænke på hende, koncentrere dig på hvor ufatteligt dejligt det er at være derinde i den våde varmen. Der findes jo ikke meget som er bedre end det.

Og bare så du ved: verden ville blive et meget  bedre sted hvis mænden ikke var så optaget med at tilfredsstille kvinderne at de gik aldeles i baglås. Kvinder er generelt meget mere afslappede i forhold til orgasmer end mænd. 

Med egen nydelse kommer partnerens nydelse. Giv slip. Der findes ikke noget bedre end at være derinde. En hånd er jo dejligt indimellem, men det at være inde i den våde varmen er jo bare paradis. Helt objektivt.

Det drejer sig kun om at lade hjernen og intellektet hvile en time eller to.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Nogle gange tænker jeg du driller os. Men det gør du vel ikke .... vel?

Nej det er skam ikke drilleri, jeg holder sygeligt længe og jeg er ved at være på det punkt hvor jeg tror der er noget galt.

men tusind tak for dit input, og dine gode råd og du har fået mig til at tænke over nogle ting og jeg vil tage dine råd til mig

Jeg fokusere nok som du siger alt for meget på kvindens nydelse frem for min egen, og det har måske skabt en form for seksuel blokering mentalt. Jeg har tænkt mig at gå til lægen med det, for jeg har brug for at vide hvad der sker med mig og om det er en mental blokering eller om det er noget fysisk, for så er jeg bange for at jeg er lidt på skideren for det har stået på alt alt alt for længe. 

Jeg kan så fortælle uden at gå i de store detaljer, at jeg er kommet hjem fra et besøg hos en jeg har noget kørende med, vi fik knaldet og alt gik godt indtil det skulle afsluttes, og igen selvfølgelig blev det afsluttet med hånd igen igen. Hun begynder at græde og spørg mig om det klassiske spørgsmål “tænder jeg dig ikke?” Jeg forklare hende at det gør hun hun tænder mig faktisk helt vildt, og jeg kan fortælle jeg har absolut ikke rejsnings problemer for jeg blev hård på ingen tid bare ved at hun lå op af mig gjorde mig hård som sten hvilket jeg også prøvet at forklare  hende. Bomben bliver så smidt da hun siger at hun tænker over fremtiden for, og at hvis jeg ikke kan komme op i hende så kan hun ikke være sammen med mig. Ordene flyver rundt i hovedet, der lagde hun nok det største pres og en masse tanker i hovedet. Det gjorde ondt at få den lige op i hovedet og jeg er en mand der tænker meget over tingene, og at få den lige i hovedet det gjorde ondt, og har da fået mig til at tænke endnu mere  over tingene. Jeg hader det spørgsmål, tænder jeg dig ikke ? For jo der skal ikke særlig meget til for at jeg bliver tændt. Men hvorfor jeg holder så længe det ved jeg ikke.
Jeg har derfor valgt at gå til lægen med  det her det bliver jeg simpelhent nød til.

Jeg tror der er en form for mentalt seksuel blokering når jeg har sex, og jeg tror du har ret i at fokusere alt for meget på kvindens nydelse frem for min egen, og fokusere ikke nok på min egen nydelse og det burde jeg fokusere mere på. Det er ikke fedt at være 27 og ikke har fået udløsning oppe i en kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...