Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Imponeret!

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Lige før skrev jeg med en en af ero-vennerne herinde. Vi "taler" ofte sammen og kommer hos de samme 3-4 GPs i hovedstadsområdet. Midt i kommunikationen her til aften fandt vi pludselig ud af, at vi var ved at booke stort set identiske tider på onsdag hos en af dem.

Det fik vi lavet om på. Men efterfølgende kom jeg til at tænkte på, hvor imponerende det er, at pigerne kan rumme så mange forskellige mænd i løbet af en arbejdsuge. Her tænker jeg ikke kun på det fysiske, selv om det er frækt, men navnlig på det mentale. Husk på hvor forskellige vi og vore forventninger er. Det kræver sin pige, og jeg kan kun sige kompliment herfra.

Mange hilsener, Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 22 minutter siden:

Det kræver sin pige

Ja, du har helt ret - men langt hovedparten ´betaler´ også prisen senere hen, i form af psykiske komplikationer - viser undersøgelser.

Også manglende uddannelse gør det svært at komme ud-af-miljøet + de ´nemme´ penge der i perioder kan være i overflod - det der med at stoppe kan være svært for alle mennesker, og i mange (alle) østeuropæiske lande er udfordringen gigantisk, i min optik .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, 1 time siden:

Ja, du har helt ret - men langt hovedparten ´betaler´ også prisen senere hen, i form af psykiske komplikationer - viser undersøgelser.

Også manglende uddannelse gør det svært at komme ud-af-miljøet + de ´nemme´ penge der i perioder kan være i overflod - det der med at stoppe kan være svært for alle mennesker, og i mange (alle) østeuropæiske lande er udfordringen gigantisk, i min optik .....

Ja prisen kan være rigtig dyr for nogen. Ikke kun lutter lagkage.

Tænker en del -ikke alle - men særligt de helt unge piger ikke aner hvilke konsekvenser det kan få for dem senere i livet. Udover det har jeg bemærket oftere og oftere her skrives om uoplagte piger, altid importeret fra udlandet. De har ondt, vil ikke have pikken langt nok op, undviger stillinger, smiler ikke og virker til det skal overståes. Det er mange timer om dagen i ugevis de har sex, det kan unægteligt ikke blive andet end ømt og irriteret dernede.

Det er sådan, at hvis kvinden er afslappet og oprigtig ophidset, så udvider skeden sig og tilpasser sig mandens pik. Er kvinden ikke ophidset, anspændt, træt og øm dernede. Ja så spænder hun op og samlejet bliver ikke naturligt eller nemt. 
Nej nemt er det angiveligt ikke, når man har sex med 8-10 mænd dagligt og muligvis meget mere,  hverken mentalt eller fysisk. De er hardcore de piger og nogen betaler klart den rigtig dyre pris. Det ses jo allerede i glimt når de har været her nogen uger,  og krop og sind ikke rigtig kan følge med længere i det hæsblæsende tempo.

Redigeret af Fynboen1968

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Høvdingen skrev, for 56 minutter siden:

I nogle tilfælde har du nok ret, desværre. Men jeg synes også, at mange af pigerne er begavede og meget afklarede med, hvad de laver. Når jeg taler med dem bagefter, har de ofte helt konkrete mål og planer for fremtiden. Dem jeg kender har som regel etableret en opsparing med et bestemt mål, som de har sat sig i livet. Og det har ikke noget med købesex at gøre, det projekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 21 minutter siden:

I nogle tilfælde har du nok ret, desværre. Men jeg synes også, at mange af pigerne er begavede og meget afklarede med, hvad de laver. Når jeg taler med dem bagefter, har de ofte helt konkrete mål og planer for fremtiden. Dem jeg kender har som regel etableret en opsparing med et bestemt mål, som de har sat sig i livet. Og det har ikke noget med købesex at gøre, det projekt.

Hej igen; Sensual - du har ret på en del fronter; dog gisner jeg på at de piger du henviser til, godt kan være begavede, være selvbevidste og ´putte kr.´ på opsparingskontoen; men de er jo også gode skuespillere, vant til at bruge løgnen som sløring samt gemmested. De lever jo et dobbeltliv, og de absolut fleste, i min bog, fortæller jo ikke sine nærmeste, familie og venner om deres sysler, når er i DK. Der er da også hemmeligheder jeg har, men pigerne er jo ´fanget-i-dette-spind´ i en årrække - og det er bl.a. det der kan have sin pris på den længere livsbane. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 43 minutter siden:

Hænger begavelse sammen med psyken er stærk?  Hvad gør de virkede afklarede, så du tror på alt de fortæller dig?
Skulle en  GP sidde og fortælle sin kunde, hvis hun indimellem har det svært med det hun laver?

Selvfølgelig har udenlandske unge piger drømme der handler om andet end købesex, de er i landet af en årsag.. den årsag hedder penge!  Så de har en fremtid engang. En fremtid der er svær at få hjemme. Det er ikke piger fra velhavende, veluddannede familier der kommer herop, de gider( undskyld ) ikke knalde halvfede ældre mænd uge efter uge hvis de har andre alternativer.

Redigeret af Fynboen1968

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh
Mr. Sensual skrev, for 6 timer siden:

Lidt naivt må man sige, syntes du selv at det er ligeværdigt for helt unge piger at dyrke sex og være intim med en som kunne være deres bedstefar ?

Langt størstedelen betaler en utrolig høj pris på den lange bane .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 8 timer siden:

Når jeg taler med dem bagefter, har de ofte helt konkrete mål og planer for fremtiden.

Jeg er til dels enig. Nogle af GP'erne har planer og mål for fremtiden. Dog ligger fremtiden for nogle af dem temmelig langt ude. Jeg kender en GP, som vil tjene 1 mio. DKK og så holder hun, hvorefter hun vil rejse tilbage til hendes land. Ud af 1500,- pr kunde/time tjener hun måske 300,-, når hun har afleveret halvdelen af pengene til "mutter", betalt halvdelen af huslejen samt afdraget for prisen for at få hende herop, visa mv., og så er de 300,- måske højt sat. Det svarer til minimum 3333 kunder og så kan man begynde at gange og dividere. Det kan hurtigt blive til en del år "på ryggen". Jeg tror, at det er hårdt, når det er den eneste indtægtskilde.

Anderledes hænger det nok sammen, hvis GP'en udelukkende gør det for at supplere sin indtægt og kun tager 1-2 kunder ind om dagen.

Redigeret af 100% Gavtyv
Tilføjet tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Rent gætværk, men tror nogle piger får lidt udfordringer rent økonomisk, idet de kan få et underligt og usundt forhold til penge. 

Det bliver en rigtig svær overgang fra at få måske 1800,- i timen til at skulle arbejde for mindstelønnen i Rema eller gå på SU. 

Derfor har nogle af pigerne svært ved at stoppe igen, tror jeg.

På samme måde som vi kunder kan få et underligt og usundt forhold til kvinder på sigt, så kan pigerne også få det, både i forhold til mænd, men også økonomisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...