General 18 Skrevet 20. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/337714 Lille thai pige, hende på billede betalte for 45 minutter blowjob og sex, hun ville ikke sutte, og efter kort at have kneppet hende i bund blev hun sur over hun ikke måtte give massage, gav et bredt hånd job hun var temmelig sur meget ubehagelig fik dog halvdelen tilbage. Slidt sted, slidt seng og thai pigen var ikke til berøringsangst ved hendes krop ved bryster og fissen, hun kan ikke nærhed i samleje. Ældre Bagkvinde i baggrunden masser af thai snak og spildtid fordi de render til telefonen Hold jer væk, kommer aldrig igen minus - 10 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 307 Skrevet 20. Februar, 2022 Annoncen er væk nu. Det var da en træls oplevelse. Tak for info! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 91 Skrevet 20. Februar, 2022 Linket virker ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 20. Februar, 2022 De har vist fjernet annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 22. Februar, 2022 General skrev, den 20.2.2022 at 16:51: https://annoncelight.dk/showad/337714 Lille thai pige, hende på billede betalte for 45 minutter blowjob og sex, hun ville ikke sutte, og efter kort at have kneppet hende i bund blev hun sur over hun ikke måtte give massage, gav et bredt hånd job hun var temmelig sur meget ubehagelig fik dog halvdelen tilbage. Slidt sted, slidt seng og thai pigen var ikke til berøringsangst ved hendes krop ved bryster og fissen, hun kan ikke nærhed i samleje. Ældre Bagkvinde i baggrunden masser af thai snak og spildtid fordi de render til telefonen Hold jer væk, kommer aldrig igen minus - 10 Da jeg ikke kender pigen og stedet vil mit indslag udelukkende være grundet ud fra dit skriv, dog er der en del af teksten jeg ej helt kan tyde bla Pigen var ikke til berøringsangst? Mit umiddelbart svar vil derfor være at JEG tror ganske enkelt du har misset konceptet Thai-massage da denne jo er lavet ud fra man bestiller Thai-massage og derefter følger pigens anvisning til det videre forløb (Thai-massage er ikke nødvendigvis et Bordel) men kan til tider forekomme at der er ekstra tilkøb men ikke nødvendigvis et krav Mit skriv skal absolut ikke forståes som en irettesættelse men kun som kompliment til dit næste besøg på et Thai-massage sted om du vil, good luck Ps. Så tror jeg de har været yderst gæstfri i og med de gav dig penge tilbage og i håb om at du ikke gav dem en sviner herinde, tingende skal nogen gange ses fra 2 sider og måske derfor de valgte at slette Profilen deres, blot en tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 22. Februar, 2022 Det sted jeg henviser til var et bordels med seng, ikke massage briks. Helt nedslidt inde og udenfor, pigen var uengageret og efter noget tid vred, hvor der blev snakket thai med bag kvinde - tror ikke de havde afklaret konceptet. Jeg vil aldrig bestille massage hvis jeg ønsker sex. De 2 ting holder jeg afskilt. Jeg er tydelig i min bestilling så der er forventingsafstemt og aftalt pris inden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 750 Skrevet 25. Februar, 2022 Kan du oplyse lidt nærmere, hvor stedet er, så det er muligt at undgå det fremover? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg