DenStive 0 Skrevet 12. September, 2013 Vil bare lige høre om der er nogen der har haft fornøjelsen af hende og om billeder passer ? Link: http://www.voksenlisten.dk/kinkypleasure Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marquis de Sade 89 Skrevet 12. September, 2013 Vil bare lige høre om der er nogen der har haft fornøjelsen af hende og om billeder passer ? Link: http://www.voksenlisten.dk/kinkypleasure Jeg tror på at billede passer. Kæft hun er en steg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 369 Skrevet 12. September, 2013 Vil bare lige høre om der er nogen der har haft fornøjelsen af hende og om billeder passer ? Link: http://www.voksenlisten.dk/kinkypleasure Sindsyg nogen frække støvler Bare lidt for små bryster til min smag, og iøvrigt alt for langt væk :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenStive 0 Skrevet 12. September, 2013 @ #1 + #2 Netop..., på nær det med brysterne, så er de da ægte Heller mindre ægte end gummi. hmm, venter lige et par dage og hvis der ikke er kommet en tilbage melding, såå må jeg jo selv "teste ægtheden" 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marquis de Sade 89 Skrevet 12. September, 2013 @ #1 + #2 Netop..., på nær det med brysterne, så er de da ægte Heller mindre ægte end gummi. hmm, venter lige et par dage og hvis der ikke er kommet en tilbage melding, såå må jeg jo selv "teste ægtheden" Jeg tror altså ikke brysterne er ægte på den Kurtisaner der.... men find ud af det og kom tilbage. Jeg tror at hun er god! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bille 1 Skrevet 7. Oktober, 2013 Hejsa, Har netop lige haft fornøjelsen af et besøg af Kinky Karina Og hvilket et besøg ... hun er uovertruffen! Havde gennem et stykke tid sms'et med hende og fundet frem til både tid og sted, hvor vi begge kunne mødes. Hun møder op 15 minutter forsinket i forhold til det aftalte, men havde advaret mig via sms Ind af døre kommer den smukkeste pige i branchen jeg endnu har set (og der har været en del). Høj, slank med mørkt hår og dejlige blå øjne, og et stort smil på læben. Det kan ikke begynde bedre... Inden jeg når at sige et ord, har hun allerede overfaldet mig med kys De aftalte 2.000 kr. skifter ejermand og hun smutter på badeværelset for at skifte til det outfit, som vi havde aftalt. Lidt efter træder hun ud i værelset iigen, iført lårlange støvler og tætsiddende kort kjole ... wauv Hun beklager sig lidt over, at jeg ikke har smidt tøjet allerede og beordre mig til at gøre det. Jeg smider mig på sengen og straks overfalder hun lillemand med hendes dejlige læber og tager den helt til roden, så mundvandet på hende flyder Hun arbejder godt med både hånd og mund, og det kræver virkelig koncentration ikke at komme allerede. Hun beordre mig til at slikke hende ... mums Og senere til at finde hendes medbragte legetøj i tasken. Jeg finder en kæmpe dildo frem og stopper den op i det våde hul. Der er ingen tvivl om, at hun nyder det, det kan nemt ses og høres, da hun kommer i en sprøjteorgasme Med lidt legetøj i missen sætter hun sig på alle fire og beder mig kneppe hendes mund. Det tager ikke længe, at udføre den ordre. Ind og helt i bund kommer den Hun ligger sig på ryggen og tigger om, at blive kneppet ... og det kræver heller ikke langt betænkningstid inden lillemanden er på hårdt arbejde. Til sidst tager tager jeg hende hårdt bagfra med en dejlig udsigt over hendes velformede røv.... og skyder kanonen af blot sekunder efter hun endnu en gang er kommet i en sprøjteorgasme Det hele rundes af med en dejlig omgang massage, hvor undertegnede nød de afslappende og blide strøg på kroppen Jeg sender Kinky Karina ud i det danske efterårsvejr med et overbevisende "på gensyn", da jeg er helt sikker på at denne oplevelse skal gentages /Billen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg