Hop til indhold
Guest ZipZap

Iyara wellness i Taastrup

Recommended Posts

Guest ZipZap

Jeg kommer jævnlig forbi Iyara wellness på min vej til og fra arbejde. Stedet er i kælderen på gul bygning der er placeret ved Roskildevej tæt på krydset ved det tidligere posthus i Taastrup. Desværre er stedet ikke så diskret da parkeringen sker ud mod Roskildevej, så hvis du er bange for at din bil bliver genkendt er det ikke ideelt.

Stedet er pænt og rent og der individuelle værelser, faktisk er kabiner måske mere dækkende, da de er ret små.

Pigen jeg mødte var sød og smilende og gav ok massage. Hvad jeg ikke var forberedt på, var at hun hentydede at man kunne få mere end normalt til afslutning. Jeg havde ikke medbragt så mange kontanter så det må testes en anden gang.

Konklusionen er at stedet er ok. Ville jeg køre langt for at besøge stedet. Nej det ville jeg nok ikke, men nu ligger det lige på min vej, så ja jeg smutter nok forbi igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZipZap skrev, for 2 timer siden:

Desværre er stedet ikke så diskret da parkeringen sker ud mod Roskildevej, så hvis du er bange for at din bil bliver genkendt er det ikke ideelt.

For år tilbage (Ca 6 år), kunne man parkere ovre ved posthuset, men det ved jeg ikke om man kan mere, men det var da ihvertfald nemt og bekvemt, så skulle man bare lige over vejen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 46 minutter siden:

Jeps, det var den jeg mente, men måske den er aflåst, og ellers er det stykke der er mellem klinikken og MC butikken (hvis den stadig ligger der), temmelig langt, så man kan godt holde ude foran MC butikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Meiyen (stavet efter bedste forestillingsevne) en enkelt gang til en halv times massage og afslutning med HJ og BJ.

Meiyen er rigtig sød, sjov og rar og masserede tilpas hårdt for mig, som ikke er alt for hårdt, men så det alligevel kan mærkes. Jeg var der dog ikke så længe, så der var ikke tid til at komme i bund med noget - der skulle også bruges tid på lidt pirring.

Efterfølgende var der tid til lidt ekstra massage, indtil tiden rendte ud.

Jeg havde svært ved at høre/forstå alt hvad hun sagde, men tale, sludre og pjatte ville hun bestemt gerne.

Et hyggeligt visit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...