Hop til indhold

Par massage

Featured Replies

Skrevet

Par massage

Den efterfølgende beretning er sandfærdigt og korrekt gengivet. Navne og links er bevidst udeladt af åbenlyse årsager, men det burde ikke hverken forstyrre oplevelsen eller forhindre rutinerede brugere på dette site i at regne resten ud selv. Hermed en dybtfølt tak og anbefaling af Frederikssunds ”Fantastiske” Thaimassage og Wellness.

Jeg aftalte med fruen at årets romantiske dag var en god dag for en par massage til os to. Fruen har tidligere haft negative erfaringer/oplevelser med massage og har syntes det var for hårdt, med ømhed bagefter, så hun var lidt forbeholden. Jeg måtte love at Thai pigerne ville være ekstra blide og at det ville blive en god oplevelse for os begge. Så hun sagde ja. Jeg lovede at bestille tid og skyndte mig ned på Frederikssunds største og førende ”Fantastiske” Thaimassage og Wellness klinik for at bestille tid. Jeg fik den sexede og flirtende indehaver i tale og forklarede at det var en meget vigtig par massage. En god oplevelse for konen vil bane vejen for at jeg kan fortsætte mine faste besøg, forklarede jeg. Hun var straks med på ideen og lovede at den bedste og blideste Thai pige ville massere min kone med en lækker olie, og at hun selv ville massere mig. Wow, endelig. Jeg havde ikke tidligere opnået at få indehaveren til at massere og servicere mig, selvom jeg har ønsket det længe, så nu var jeg om muligt endnu mere opsat på denne vigtige gang massage.

Dagen oprandt og fruen og jeg ankom til massage klinikken. Fruen lidt ængstelig og jeg med store forventninger. Jeg havde aftalt med indehaveren at de skulle være meget professionelle og ikke kramme eller kysse eller på anden måde gøre tilnærmelser til mig, stamgæsten, som de ellers plejer. Det skulle se professionelt og sobert ud og fruen skulle føle sig godt tilpas. Og sådan blev det. Respektfuld modtagelse med dybe buk og store smil men ingen berøringer. Jeg hilste tilbage på samme måde til alle de kendte piger, som åbenbart var kommet frem for at se giraffen, og indehaveren viste os straks ind i det ene rum med to brikse. Vand og Cola blev hentet og overbragt og vi blev bedt om at tage tøjet af og lægge os på maven på hver sin briks, og pigerne forlod rummet. Vi gjorde som vi fik besked på. Da jeg tager underhylerne af spørger fruen om jeg gør det hver gang. Ja, svarer jeg. Ellers er de i vejen. Det er jo boxershorts. Hun nikker bekræftende og godtager forklaringen, og lægger sig på maven kun iført røde g-strengs trusser. Jeg skynder mig at smide mig på maven for at skjule en begyndende rejsning og trækker tæppet op over min bagdel.

Kort tid efter kommer indehaveren og den ældre massøse (som jeg har besøgt mange gange tidligere) ind, og de gør sig klar med olie osv. Vi bliver begge dækket til med et tæppe, og massøserne går igang. Den ældre på fruen og indehaveren på mig. Indehaveren er klædt i en sort tætsiddende buksedragt uden udskæring i halsen men med bare skuldre og ryg. Hot, som altid. De starter med massage af det ene ben efter at have trukket tæppet lidt til side. Professionelt og rutineret. Blidt hos fruen og hårdt hos mig. Massagen forløber som ønsket, om end det kun er mig og mit velbefindende der bliver spurgt til. Efter lidt tid spørger jeg så selv fruen om det er godt og blidt nok, og hun svarer bekræftende. Hun ligger salig med lukkede øjne og nyder tydeligvis behandlingen. Jeg spørger hende flere gange i løbet af massagen og hver gang med en tilfreds brummen som svar.

Massagen bevæger sig op ad benet og op på baglåret. Jeg spreder mine ben mest muligt så hun kan få plads, og der kvitteres kort efter med en blid berøring meget højt oppe på låret og indersiden af balden. Det virker straks på mig. Hun går videre til modsatte ben og jeg får samme tur her. En blid berøring af min pung, og mit lem reagerer straks. Herfra går turen videre til ryggen hvor der bliver brugt underarme og albuer. Jeg ser mit snit til at kæle for indehaverens baglår og ene balde, men min hånd bliver blidt flyttet til madrassen og lagt ned langs min side med to korte tryk på underarmen. Et signal til at styre mig. Nå, massagen fortsætter og min ryg bearbejdes grundigt. Fruen ligger stadig med hovedet den modsatte vej og tager imod massagen.

Det bliver tur for mine arme og da indehaverens håndflade møder min tager jeg fat i hendes hånd og holder den fast. Vi fletter fingre kortvarigt, og massagen fortsætter. Det sker et par gange med hver hånd. Hun går i gang med at massere min nakke og den øvre ryg. Hver gang hun bøjer sig ned over mig mærker jeg hendes store bryster mod mit baghoved og nakke. Efter et par gange løfter jeg mit hoved lidt når hun bøjer sig og presser mod hendes dejlige store bryster. Det bliver til en del gange og jeg nyder det i fulde drag.

Så er det tid for at vende rundt og indehaveren løfter tæppet så min kone ikke ser min erektion. Jeg vender mig med ryggen mod fruen og får et sødt smil fra indehaveren da vore øjne mødes og jeg lægger mig på ryggen med tæppet over mit skød. Tæppet klumpes lidt sammen så det ikke afslører for meget. Indehaveren går i gang med mine ben igen og jeg ser at fruen ligger med lukkede øjne. Indehaveren sætter sig på briksen mellem mine ben og løfter mit ene ben op på hendes skød. Jeg klemmer hende blidt mellem mine ben og hun begynder at massere. Hver gang hun får lejlighed til det kildrer hun mine inderlår blidt og jeg kæmper for at ligge stille. Først det ene ben sådan, og så det andet. Jeg klemmer hendes underliv blidt og hun kildrer mig når hun kan. Lækkert! På et tidspunkt sidder hun på min fod og masserer. Jeg skubber foden helt ind under hende indtil jeg mærker hendes varme skød og kæler blidt for hendes varme sted med min storetå. Hun ser på mig og smiler.

Så er det tid for hofterne. Jeg er lige ved at eksplodere da denne smukke gudinde sætter begge håndflader på mine hofter, læner sig frem over mig og lægger vægten i. Hendes sorte lange hår falder ned over hendes ansigt og hendes smukke barm strutter mod mig i den stramme sorte buksedragt. Det er vildt ophidsende. Hun gentager det nogle gange og hver gang holder hun en lang pause med fuld vægt på og fastholder mit blik. Uden tvivl ser hun hvor liderlig jeg er blevet, og jeg svømmer helt hen i tanken om hvad jeg ønsker at gøre med hende. Da hun er færdig med mine hofter ser hun over på min kone og tager fat om klokkeværket udenpå tæppet og klemmer et par gange. Hun ser på mig og smiler.

Så er det tid for overkroppen og hun står på gulvet ved siden af mig. Hun masserer mine mavemuskler og mit bryst. Jeg lader hånden glide op ad hendes inderlår og op til hendes varme skød. Jeg masserer hende blidt gennem tøjet og hun klemmer hårdt med de masserende hænder. Det er vildt lækkert. Når hun kan kildrer hun mig op ad siden ved ribbenene og nulrer mine stive brystvorter. Jeg mærker at den ældre massøse er på min modsatte side og at hendes bagdel gnubber sig mod min anden hånd. Jeg opfatter det som en invitation. Fruen har lukkede øjne og nyder sin massage, men jeg tør ikke føle på min kones Thai pige. Men jeg har lyst til det.

Så er det tid til massage af skuldre og hoved. Indehaveren masserer min nakke og hoved. Indimellem lader hun hænderne glide ned over mit bryst, kildrer de stive brystvorter og lader hænderne glide så langt ned hun kan. Det betyder at hendes smukke bryster omkranser mit ansigt, og jeg nyder at mærke og dufte hende. Jeg holder mine hænder i ro selvom hver en fiber i min krop skriger på at jeg skal tage fat om hendes smukke bryster eller talje eller bagdel. Hold op hvor er jeg liderlig. Hun masserer mit ansigt, mine tindinger, mine øjenlåg og lader en blød finger glide over mine læber. Fingeren kommer igen og jeg åbner munden lidt. Hun lader sin finger glide ind og jeg sutter på den. Hun tager den ud igen og masserer videre. Kort efter kommer fingeren igen, og igen kommer den indenfor. Jeg slikker villigt på hendes finger og hun fører den ind og ud af min mund i frække samlejebevægelser. En klar hentydning som får det til at banke i mit lem under tæppet. Ikke alene er hun smuk, veldrejet, sød og dygtig, hun er også pivfræk. Min kone ligger mindre end 1 meter fra os og alligevel spiller hun op. Godt nok opfordret af mig, men alligevel. Det er bare så pivfrækt.

Afslutningsvis får hun lejlighed til at kilde mig i ørerne og lade sin tunge slikke ned ad min kind fra tinding til hagen på den side som vender væk fra mine kone. Da hun langsomt trækker sit ansigt til sig igen stønner hun blidt i mit øre. Det er næsten ikke til at holde ud. Denne sexgudinde er et hundrede procent professionel og ved hvad der skal til for at sikre maksimal pirring for en god kunde. Og hun leverer lige nu og her. Frækt, lækkert, diskret og meget elegant.

Så er det tid at sidde op for afslutning på ryggen. Jeg ser at min kone sætter sig med ryggen til os og den ældre massøse mellem os. Indehaveren har også set det og benytter chancen til at kæle for min nakke, mine ører, mine stive brystvorter samtidig med at hun presser sine smukke bryster mod min ryg. Jeg lægger hovedet bagover og mærker hendes kind mod min og det lange sorte hår. Jeg kæmper for at være helt mussestille. I virkeligheden har jeg lyst til at give slip og stønne men den går vist ikke. Til sidst skubber hun mig blidt fremad og giver mig de obligatoriske klask som afslutning på Thai massagen.

Således gennemmasseret og uforløst, men med vildt mange smukke indtryk og billeder på nethinden, er massøserne ved at forlade os. Jeg svinger benene ud over briksen på modsatte side som min kone. Tæppet glider til side og afslører min erektion. Indehaveren rækker mig min Cola, og jeg kæler for hendes hånd idet jeg tager Colaen. Hun ser min erektion og smiler frækt, og forlader rummet.

Dette er den vildeste gang par massage jeg nogensinde har deltaget i, eller har turdet håbe på. Og fruen var vild med det. Hun var så glad, og er stadig her bagefter. Allerede inden vi var ude af lokalet sagde hun at det skal vi gøre igen. Fandme ja! Det skal vi! Den er jeg med på!

Par massage kan varmt anbefales til dem der tør og er sikre på at de kan styre sig. For det er påkrævet. ”Fantastiske” Thaimassage og Wellness er stedet med de professionelle Thai piger. Jeg er kæmpefan!

Skrevet

Kunne man have fået dem til at give konen fræk massage også? Vi ville nemlig gerne prøve sådan et sted herhjemme. Både min og konens fantasi 

Skrevet
jens69 skrev, for 40 minutter siden:

Kunne man have fået dem til at give konen fræk massage også? Vi ville nemlig gerne prøve sådan et sted herhjemme. Både min og konens fantasi 

Det tror jeg sagtens. Det er bare at spørge høfligt og respektfuldt ved personligt fremmøde, og spørg efter ejeren selv. 
lyder spændende. Held og Lykke med det og ser frem til anmeldelsen her på siden. 

Skrevet

Dejlig oplevelse ;-)

Sådan foregår det hver gang at jeg har konen med. Lidt varianter afhængig af hvor man nu kommer, men har da oplevet at få en finger i rosetten og få taget trykket imens at konen lå ved siden af. Det er da ekstremt pirrende!!!

Konen oplever ofte at pigerne kommer TÆT på, så der kommer lidt fugt i trussen :-P Det er naturlig ingen skade til at være stamkunde og at man ind imellem giver lidt drikkepenge for “særlig god massage”. 

Skrevet

Mon ikke der er nogle som begge opnår "særlig god massage" - må være en ønskedrøm :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.