Hop til indhold
padelguden

Metaundersøgelse af præferencer

Metaundersøgelse af præferencer for udseende  

114 medlemmer har stemt

1. 1. Præferencer for kropstype

• Plump
      1
    • Plus-size
      6
    • Curvy
      36
    • Atletisk
      24
    • Neutral
      23
    • Skinny
      24
  2. 2. Præference for brysttype

• Kæmpe
      4
    • Store - naturlige
      22
    • Store - hjulpede
      5
    • Medium - naturlige
      54
    • Medium - hjulpede
      5
    • Små
      24
  3. 3. Foretrukne alder

• 18-26
      47
    • 27-35
      27
    • 36-44
      22
    • +45
      18

Recommended Posts

Velkommen til verdens mest overfladiske undersøgelse. En undersøgelse af dette forums fysiske præferencer.

Jeg er med på, at nogle sikkert vil finde mine eksempler dårlige, hvorfor det kan være svært at stemme, men til den slags er der heldigvis et kommentarfelt, hvori der kan gøres indsigelser eller debatteres frem og tilbage. 

Undersøgelsen udspringer af, at jeg generelt finder, at min smag afviger en del fra "mængden" herinde, hvorfor jeg af og til finder det svært at stole på anmeldelserne. Undersøgelsen er anonym, men man er velkommen til at lufte sine egne svar herunder, hvis man føler for det.

Måske pigerne også kan få et eller andet ud af dette? 

Herunder eksempler:

Præferencer for generel kropstype (fokuser kun på kropsbygningen - ikke bryster, farve, hår osv.)

1. Plump (eller derover)
    image.thumb.png.ec460eebf220c2bea6036f6019a68b6f.png
  2. Plus-size
    image.thumb.png.bba18649d3bef704e5d3060913feaed7.png
  3. Curvy 
    image.thumb.png.7342b561f5da3d8443704c232672c359.png
  4. Neutral
    image.thumb.png.14a2a692f7999f30fe65fccc8cc70acd.png
  5. Atletisk
    image.thumb.png.ea978cb9f0a29edb825355967c168a93.png
  6. Skinny (eller tyndere)
    image.thumb.png.0ac8034c9caeafcd179462b06910862c.png

Præference for bryststørrelse (eksempler alle med relativt små areola, forestil jer selv samme str. med store areola). Fokuser kun på størrelsen.

1. Kæmpe (også større end eksemplet)
    image.png.b842098f67e53a299d94467beb1e4d3f.png
  2. Store - naturlige
    image.png.13fd007a33f6f559bfb3ba59b589921a.pngimage.png.7639416c3540483808afb78fa511c02b.png
  3. Store - hjulpede
    image.png.47d442e521f9bdd4c0e44da663069d0b.pngimage.png.6fe59f088b4e9ad8b112370d18b67554.png
  4. Medium - naturlige 
    image.png.04a47fe08024c9c4157a91e19e071d54.pngimage.png.780ea91d520f2efb3fa49f9f639554a9.png
  5. Medium - hjulpede
    image.png.c71ffbe7e4bd0ad818bb5f5e5ec5c39d.png
  6. Små
    image.png.09dbe5a3b2a753572a405c608514fe65.pngimage.png.c0ae6903fe5b1393f51f04ab171e7d90.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 7 minutter siden:

Hvad skal din undersøgelse bruges til?

Er sgu egentlig bare nysgerrig - som sagt finder jeg af og til, at mange skriver alt muligt godt om diverse piger ift., fx at de er fit, for så at møde en pige, der i min optik ikke er i nærheden af at være veltrænet. 

Håber det giver mening! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan lide alle typer, og fine billeder du har fundet. En kæmpe charme ved at tage ud og købe sex er at man kan møde mange ret forskellige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 39 minutter siden:

Jeg kan lide alle typer, og fine billeder du har fundet. En kæmpe charme ved at tage ud og købe sex er at man kan møde mange ret forskellige piger.

Det er en god pointe - og jeg ville ønske, jeg kunne finde formlen til at udvide min horisont.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg stemte selv

Atletisk kropsbygning, medium bryster (naturlige) og alder 18-26. Er der nogen af jer, der stemmer plus-size, curvy og neutral, der måske vil sætte ord på, om I vurderer disse kropstyper som værende fit? Jeg synes selv eksemplet på curvy er forholdsvis fit og veltrænet (men stadig rimelig høj fedtprocent), men de to andre eksempler vil jeg kategorisere som værende un-fit og - for mig - uattraktive. Med andre ord: Anser I de kropstyper som værende fit, eller tænder I på udseendet, fit eller ej?

Ovenstående er formuleret elendigt, men håber det kan forstås.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var " næsten " lidt ked af, de hjulpede bryster ikke havde en eneste stemme :(men ser nu, at der er en der har for"barmet" sig over dem:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
padelguden skrev, for 7 timer siden:

Jeg stemte selv

Atletisk kropsbygning, medium bryster (naturlige) og alder 18-26. Er der nogen af jer, der stemmer plus-size, curvy og neutral, der måske vil sætte ord på, om I vurderer disse kropstyper som værende fit? Jeg synes selv eksemplet på curvy er forholdsvis fit og veltrænet (men stadig rimelig høj fedtprocent), men de to andre eksempler vil jeg kategorisere som værende un-fit og - for mig - uattraktive. Med andre ord: Anser I de kropstyper som værende fit, eller tænder I på udseendet, fit eller ej?

Ovenstående er formuleret elendigt, men håber det kan forstås.

Det forstår jeg simpelthen ikke? Og jeg spørger i den bedste hensigt for at forstå, om du bruger ordene anderledes, end jeg gør:)

Jeg har stemt plus-size, store, naturlige bryster og 27-35. 

Tænker du på de konkrete billedeksempler eller generelt? Og hvad har det med sagen at gøre, om pigen er fit eller ej, hvis man tænder på hende; så er det jo bare et ord? Er “fit” det samme som “seksuelt tiltrækkende”?

Jeg anser bestemt ikke alle de piger, jeg tænder på, som værende fit. Men rigtig mange plus-size piger er bestemt “fit” i den forstand, som jeg bruger ordet. Omvendt kender jeg mange piger i de andre kategorier, som jeg absolut heller ikke betragter som værende fit. 

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hele handler om hvad de sker mellem ørerne.

Hvis pigen stråler af lyst, kan resten næsten være ligegyldigt.

Og en nok smuk krop er intet værd, hvis "hun ikke gider"

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må sige det her er ubrugeligt.

Min smag ændre sig alt efter humør - Men det er altid sådan at er pigen glad, smilende og imødekommende så falder hun i min smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 11 minutter siden:

Må sige det her er ubrugeligt.

Min smag ændre sig alt efter humør - Men det er altid sådan at er pigen glad, smilende og imødekommende så falder hun i min smag.

Enig, og kommer der så noget fornuftigt id af munden på hende, er man nød til at kigge forbi igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nu lidt tankevækkende, at de piger, der scorer højest, er dem der har 'et par kilo eksta' ... de 'Curvy'

Det er ikke mændende, der ikke vil ha' at pigerne er lidt buttede .. 

Selv er jeg som udgangspunkt til piger der er normale til let buttede ...
Det er sødt og dejligt blødt med en lille topmave ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Når i stemmer, går i så efter modellen i har hjemme, eller noget helt andet?

Synes det er fis at der søges specifik efter det ene eller det andet . Alder er nok det værste.

Her tænker jeg på de der skriver :

"Uhhh, hun må ikke være mere end 26, for så kan jeg ikke få stiv pik"

Skal hun fremvise sundhedskortet, hvor fødselsdato fremgår? Og hvad gør du så hjemme, laver rottehaler på konen og hun skal sige "I love TikTok"

Eller:

"Hun må ikke veje mere end 55 kg, så falder pikken"

Har du vægt med?

Bras med bras på :)

Tænk jer om, det er ikke en vare i kan få produceret til formålet,  men et menneske af kød og blod i skal være sammen med. 

"

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
padelguden skrev, den 19.2.2022 at 13:14:

Jeg stemte selv

Atletisk kropsbygning, medium bryster (naturlige) og alder 18-26.

Jeg stemte nøjagtig det samme som dig. Jeg er vild med denne type kvinder, bl.a. fordi, det er det diamentralt modsatte jeg går op og ned af herhjemme hver dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til Padelguden.

Fed undersøgelse - lige min smag - god mandehørm - og fine billedbeskrivelser.

Selv har jeg stemt på kæmpepatter - plussize og 36-44 år - men i virkeligheden er det kæmpepatterne der styrer det hele - resten finder vi ud af. hvis hun så også kan styre et spanskrør som Domina - være fræk og pervers - ja så er min lykke gjort.

Tak for dybdegående god undersøgelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mystx skrev, den 27.2.2022 at 17:30:

@padelguden

Hvordan er der tale om en "metaundersøgelse"? Du undersøger jo ikke andre studier eller kilder.

Beklager forvirringen! Det var ment som forummets 'meta' og ikke et litteratur review. My bad :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...