kimh 8 Skrevet 19. Februar, 2022 Har været læser her men vil lige give et biddrag her om besøg hos hende https://annoncelight.dk/showad/333355 Aalborg C tæt på en plads som er kendt af de lokale og flere nok har været oppe af trappen Køn sød pige fra Rumænien ok til engelsk sjov og smilende men hun har såå mange regler der måske kan få folk til at miste gejsten Ikke røre brystvorter da de er følsomme ikke tage hende for hård og ikke stikke den helt ind ( har ikke 30 cm men nok normal) havde aftalt 1 time og da der var ca 10 tilbage ville jeg istedet for hendes massage som da var ok hellere tage hende i doggy og så blev hun misfornøjet ..havde betalt for 2 afslutninger så det er vel dealen Stemningen skiftede og hun sagde endda hun havde en go dag … klart det ikke altid er skønt at lave dette job meeen… alt i alt en flot babe utrolig lille men hvis man ikke gør hende sur og får man nok en god oplevelse .. gentagelse nej tak 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 894 Skrevet 19. Februar, 2022 Kan fint genkende din anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 19. Februar, 2022 Der er stor forskel på service - de første gange jeg besøgte hende, havde hun ikke så mange regler - da var hun ny i branchen og i byen, jeg følte hun hyggede sig med os mænd - måske fordi hun er så ung, og det mere er pengene end erhvervet der trækker i hende, så for at kunne være i det, må hun finde et niveau at være på…. Med hendes priser, lever hun et luksus liv derhjemme - også efter der er betalt rejse, husleje i dk… måske en lidt trist skæbne hun har/får Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dyrgna Skrevet 20. Februar, 2022 Hey boys! Nu har jeg besøgt Andreea, lige siden hun kom til Danmark for første gang. Jeg må sige at jeg slet ikke genkender det, som der bliver skrevet, udover at hendes bryster er meget folsømme. Jeg ved godt vi alle er forskellige ligesom de kvinder vi nu engang besøger og derfor har vi ikke alle de samme positive oplevelser med kvinderne. Men vi kan jo ikke forlange at kvinderne kan lide hver enkelt mand som besøger dem, vi har jo trods alt den fordel at vi kan se kvinderne på billeder inden vi vælger at tage kontakt til dem. Jeg har det altid godt når jeg er sammen med Andreea, vi har god kemi, det giver jo sig selv at det er derfor jeg kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 21. Februar, 2022 Dyrgna skrev, for 11 timer siden: Hey boys! Nu har jeg besøgt Andreea, lige siden hun kom til Danmark for første gang. Jeg må sige at jeg slet ikke genkender det, som der bliver skrevet, udover at hendes bryster er meget folsømme. Jeg ved godt vi alle er forskellige ligesom de kvinder vi nu engang besøger og derfor har vi ikke alle de samme positive oplevelser med kvinderne. Men vi kan jo ikke forlange at kvinderne kan lide hver enkelt mand som besøger dem, vi har jo trods alt den fordel at vi kan se kvinderne på billeder inden vi vælger at tage kontakt til dem. Jeg har det altid godt når jeg er sammen med Andreea, vi har god kemi, det giver jo sig selv at det er derfor jeg kommer igen. Jeg har nogle gange spurgt pigen, om hun syntes jeg er ok - hvis jeg har været i tvivl om vi har kemi - og sagt jeg hellere vil afvises, end en dårlig oplevelse. jeg er dog aldrig blevet afvist, men vil da aldrig blive sur - hvis hun siger - du er ikke lige min type, jeg vil ikke kunne give dig en god service, jeg vil nu have stor respekt for hende, give hende den fineste anmeldelse, for at være ærlig, og sætte hendes grænser og service højere en penge. jeg må gå hvis jeg ikke har lyst, så skal pigen også have samme mulighed for at sige fra, ellers burde hun give den service ydelser der aftales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LillePalle99 217 Skrevet 22. Februar, 2022 Må tilslutte mig din beskrivelse. Hun får ikke skabt den rette stemning med alle hendes korrektioner og regler da jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 22. Februar, 2022 LillePalle99 skrev, for 4 timer siden: Må tilslutte mig din beskrivelse. Hun får ikke skabt den rette stemning med alle hendes korrektioner og regler da jeg var der Kan godt følge dig lidt, men omvendt er hun så lækker, at hun gerne må korrigere mig lidt undervejs. Det tager jeg med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg