Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Februar, 2022 ......minder de søde GPs om vores første kærester - og tabte ungdom for 20-30 år siden. Det er jeg ret sikker på. Nogle gange kan det altså være svært at se den sandhed i øjnene. Men se alligevel, formaner jeg mig selv. Selverkendelse. Nå, nu tar' jeg mig et glas Bourgogne og skyller dette anfald af vemod ned med. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 18. Februar, 2022 Tjahhh, både og Mr. Sensual. Jeg vil nok nærmere sige, at jeg nyder at være 50+ med den "erfaring", jeg har gjort mig siden for 30 år siden. I dag ved jeg, hvad der skal til for, at også GP'en/kvinden også får noget ud af besøgene, jeg kan holde længere, lært/opdaget nogle gode tricks med tungen og nyder tiden mere/bedre med GP'erne/kvinderne end dengang for 30 år siden. Godt nok er det med lidt medicinske hjælpemidler, men sådan er det Det er ligesom en god vin. Vinen bliver bedre jo ældre den er (i de fleste tilfælde) og så er det jo godt og dejligt at kunne bekræfte sig selv og være sammen med en GP/kvinde, som er 10-20 år yngre end én selv. Dermed ikke være sagt at dem på min egen alder ikke også er gode. Jeg ville dog bestemt ikke have noget imod at vende tilbage til mit tidligere jeg for 30 årsiden og stadig have den viden og "erfaring", som jeg har i dag, men det er en helt anden ting Nyd GP'erne/kvinderne som du nyder din Bourgogne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 16239 Skrevet 18. Februar, 2022 Hver gang jeg savner min tabte ungdom, så skyller jeg vemodet ned med 15 store glas billigt solbærvin, 4 flasker Elephant og et pkt Cecil. Siden lægger jeg mig i noget buskads og kaster op. Sidst jeg savnede min tabte ungdom var jeg ved at kaste op bare ved tanken. 2 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1070 Skrevet 18. Februar, 2022 Bananas skrev, for 16 minutter siden: Hver gang jeg savner min tabte ungdom, så skyller jeg vemodet ned med 15 store glas billigt solbærvin, 4 flasker Elephant og et pkt Cecil. Siden lægger jeg mig i noget buskads og kaster op. Sidst jeg savnede min tabte ungdom var jeg ved at kaste op bare ved tanken. Ja, få indtryk skaber så varige minder som Bacardi og cola... kastet op... ud igennem næsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Februar, 2022 Bananas skrev, for 24 minutter siden: Hver gang jeg savner min tabte ungdom, så skyller jeg vemodet ned med 15 store glas billigt solbærvin, 4 flasker Elephant og et pkt Cecil. Siden lægger jeg mig i noget buskads og kaster op. Sidst jeg savnede min tabte ungdom var jeg ved at kaste op bare ved tanken. Kun 15 flasker solbær og fire elefanter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Februar, 2022 padelguden skrev, for 39 minutter siden: Så deeeeeeet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Februar, 2022 Bananas skrev, for 27 minutter siden: Hver gang jeg savner min tabte ungdom, så skyller jeg vemodet ned med 15 store glas billigt solbærvin, 4 flasker Elephant og et pkt Cecil. Siden lægger jeg mig i noget buskads og kaster op. Sidst jeg savnede min tabte ungdom var jeg ved at kaste op bare ved tanken. Alternativ løsning! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden: Alternativ løsning! Ja, der er din Bourgogne sikkert at foretrække Det lyder langt mere humant og tillokkende, omend måske knap så effektiv. Redigeret 18. Februar, 2022 af 100% Gavtyv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 18. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 40 minutter siden: Tjahhh, både og Mr. Sensual. Jeg vil nok nærmere sige, at jeg nyder at være 50+ med den "erfaring", jeg har gjort mig siden for 30 år siden. I dag ved jeg, hvad der skal til for, at også GP'en/kvinden også får noget ud af besøgene, jeg kan holde længere, lært/opdaget nogle gode tricks med tungen og nyder tiden mere/bedre med GP'erne/kvinderne end dengang for 30 år siden. Godt nok er det med lidt medicinske hjælpemidler, men sådan er det Det er ligesom en god vin. Vinen bliver bedre jo ældre den er (i de fleste tilfælde) og så er det jo godt og dejligt at kunne bekræfte sig selv og være sammen med en GP/kvinde, som er 10-20 år yngre end én selv. Dermed ikke være sagt at dem på min egen alder ikke også er gode. Jeg ville dog bestemt ikke have noget imod at vende tilbage til mit tidligere jeg for 30 årsiden og stadig have den viden og "erfaring", som jeg har i dag, men det er en helt anden ting Nyd GP'erne/kvinderne som du nyder din Bourgogne Hej igen, Jeg nyder også at være snart 62. Masser af indvendig ro, og som du med en toptrænet tunge - og gane. Til hver sit formål. Men en gang imellem kommer dette sug i mellemgulvet efter besøg hos en pige, hvis bevægelser, stemme, øjne, teknik eller mimik pludselig fremkalder billeder fra fortiden. Men jeg nyder alligevel. Både 30-40 år yngre GPs og gode bourgogner. Tak for din respons. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1021 Skrevet 18. Februar, 2022 Pinkman skrev, for 5 timer siden: Ja, få indtryk skaber så varige minder som Bacardi og cola... kastet op... ud igennem næsen Nejnej, 80% Stroh rom hentet på bustur til Tyskland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tullifas Skrevet 18. Februar, 2022 slip skrev, for 4 timer siden: Nejnej, 80% Stroh rom hentet på bustur til Tyskland Den er nu ganske velegnet til at flambere med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 2846 Skrevet 18. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 9 timer siden: Jeg nyder også at være snart 62 Sidst jeg sagde næsten om min alder var jeg 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 20. Februar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, den 18.2.2022 at 13:20: ......minder de søde GPs om vores første kærester - og tabte ungdom for 20-30 år siden. Det er jeg ret sikker på. Skulle GPerne nu minde os om vores første kærester Min første rigtige kæreste og stormfulde forelskelse kom da jeg var 16 år og pigen ligeså. Vi var teenagere, uerfarne på det sexuelle område, generte men nysgerrige, naive men håbefulde De fleste GPer er medio 20’erne eller meget ældre, og de er ikke som en uerfaren teenager. Mr. Sensual skrev, den 18.2.2022 at 13:20: Nogle gange kan det altså være svært at se den sandhed i øjnene. Men se alligevel, formaner jeg mig selv. Selverkendelse. Nå, nu tar' jeg mig et glas Bourgogne og skyller dette anfald af vemod ned med. Forstår måske godt hvis en GP i 20’erne minder dig om din første kæreste og derved giver dig vemod over din tabte ungdom, for den må da have været tabt, og at du igen må skylle det ned med vin. Men når du skriver, at hvad du føler gælder for mange af os, så tror jeg du selv havde lidt mere selverkendelse i dig også her, og blot konstatere, at det gælder for dig i hvert fald. Hvis man har det godt med sig selv, sin alder, sit liv, så er der ikke så meget at have vemod over synes jeg. Det får man intet godt ud af, og bilde sig illusioner ind nu om at man kan være som dengang rammer blot som en boomerang senere, når sandheden er uundgåelig til sidst for en Redigeret 20. Februar, 2022 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 20. Februar, 2022 Jeg glæder mig til den dag jeg bliver 60 så har jeg sikkert flere penge på lommen, eget firma og tjener kassen. Det er ihvertfald den tanke jeg har lige nu realiteten er sikkert helt anderledes end den jeg drømmer om og tænker frem til. jeg er meget langt fra de 60 men jeg er en af dem der ser op til de ældre. I ældre mænd gør det sgu godt. Man skal da være stolt af sin alder og det man er, og det man har opnået. Hvis eroguide er her når jeg bliver 60 så skal jeg nok lige hilse og fortælle om hvordan det går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 20. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 2 timer siden: Jeg glæder mig til den dag jeg bliver 60 så har jeg sikkert flere penge på lommen, eget firma og tjener kassen. Det er ihvertfald den tanke jeg har lige nu realiteten er sikkert helt anderledes end den jeg drømmer om og tænker frem til. jeg er meget langt fra de 60 men jeg er en af dem der ser op til de ældre. I ældre mænd gør det sgu godt. Man skal da være stolt af sin alder og det man er, og det man har opnået. Hvis eroguide er her når jeg bliver 60 så skal jeg nok lige hilse og fortælle om hvordan det går. Tak, ven. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 20. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, Lige nu: Tak, ven. Mange hilsener Mr. Sensual Det var så lidt makker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 1480 Skrevet 20. Februar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, den 18.2.2022 at 13:20: ......minder de søde GPs om vores første kærester - og tabte ungdom for 20-30 år siden. Det er jeg ret sikker på. Tjah, for mig handler GP-besøgene nok snarere om at få en snert af oplevelsen af de søde kærester jeg aldrig fik, dengang ... Og det er måske ikke så ringe endda ... Redigeret 20. Februar, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg