padelguden 553 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) Vil lige droppe nogle korte anmeldelser. Nogle har jeg måske anmeldt før, men disse anmeldelser går på seneste visit. Jade Altid en fornøjelse. Dejlig massage. Sød, sjov, behagelig og taler godt dansk. Utroligt fit med retvisende billeder, selvom man ikke ser ansigt. Engageret fuld pakke. Lokation ok, da hoveddøren er ulåst, men ellers er privat lejlighed midt i runddelen ikke min favorit. Kati Overraskende god massage i forhold til at hun ikke ligner en, der kan tage ordentligt fat. Venlig, smilende og serviceminded, men gebrokkent engelsk. Endnu tyndere end hvad billederne antyder og de nye billeder er desværre photoshoppede i ansigtet, men ikke desto mindre kan man tydeligt genkende hende. Engageret fuld pakke. Har ikke været på det nye sted. Iris Stiller mig uforstående over for de nyligt gode anmeldelser af hende. Ligegyldig massage, Sød, behagelig, lidt genert - engelsktalende. Billederne er ikke af hende, alderen er mindst 10 år for lavt sat (vil skyde hende til samme alder som Jade midt i 40'erne), og hun er ikke fit - eller måske for en på 45, men slet ikke sammenligneligt med Jade eller min subjektive standard for en mand midt i 20'erne. Vi havde ingen kemi, hvilket jeg klart tager på mine skuldre, så det blev ikke til noget ekstra. Lokation er hvad jeg formoder er hendes hjem i Brøndby, hvilket heller ikke lige var sagen. Rosie Dags dato er det pigen med det blonde/rødlige hår til venstre på første billede. Igen overraskende god massage, dog lidt til den bløde side, men ikke nogen tidspunkter, hvor det var ligegyldigt eller decideret dårligt. Det er utvivlsomt den flotteste thaipige, jeg har mødt i denne business. Hendes engelske er gebrokkent, men tror vi ramte en connection, hun var utroligt udadvendt og spurgte om alt muligt. Hun sagde, hun er i 30'erne, hvilket jeg ville skyde til at være 5-10 år for højt, men hun skød så mig til 22. Fik mig et sublimt hj (nok mest fordi jeg tændte så meget på hende). Hun laver ikke fp, men sagde vi kunne snakke "next time", som ikke har været der endnu. Lokationen fremgår af annoncen. Lin Måske det besøg jeg mest fortryder, jeg ikke gik fra nogensinde. Alt gik galt. Kommer ind, en ældre kvinde tager mod mig og beder mig klæde mig af. Tænker at nu kommer Lin omlidt så. Men så begynder, hvem jeg tænker billederne forsøger at fremstille som Ploy, at smide kludene. Jeg siger, jeg har bestilt tid med Lin. Hun bliver irriteret, men går ud for at hente en anden. Ind kommer en kvinde, man med en meget god fantasi kan skyde til at være en u-photoshoppet Lin ind. Hun er meget større bygget og langt mindre feminin end billederne fremstiller. Derudover har hun en alarmerende dyb stemme. Jeg sidder der nøgen, har betalt (for fuld pakke) og har lige gjort den anden sur, så i stedet for at gå, tænker jeg, at jeg tager mod massagen og skrider, hvilket så bliver tilfældet - men jeg skulle klart være skredet, for massagen var at best middelmådig, hvilket måske kan skyldes den dårlige kemi efter jeg frabedte mig b2b mv. OBS: Det billede, der dags dato er nummer 4 har absolut intet med Lin at gøre. Opsummerende: Jeg tror, jeg holder mig til Jade og evt. Rosie, når/hvis hun kommer tilbage fra ferie, medmindre I andre har nogle skudsikre bud - jeg antager, I kan anspore jer mine præferencer ud fra mine beskrivelser her. Jeg havde også lidt Champagne i kikkerten, men jeg synes simpelthen den her branche er for meget hit or miss til min smag, og jeg føler ikke, jeg kan stole på andre folks anmeldelser, hvilket sikkert skyldes, at min definition af smuk, fit, mv måske er urimeligt høj. Jeg håber ovenstående alligevel kan bruges. God weekend. Redigeret 18. Februar, 2022 af padelguden 10 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) padelguden skrev, for 6 timer siden: Vil lige droppe nogle korte anmeldelser. Nogle har jeg måske anmeldt før, men disse anmeldelser går på seneste visit. Jeg håber ovenstående alligevel kan bruges. God weekend. Fedt tak. Jeg er selv vild med thai damer, og ja det er sjældent man støder på noget rigtig lækkert. De photoshopper og snyder vildt med alder og vægt. Jeg har prøvet ca. 3 thai damer i de 12 år, jeg har været akriv. der var værd at besøge igen. Resten af de ca.100 stk var simpelthen, for gamle, slidte, halvtykke og meget dårligt lavede patter. Men 1 af dem jeg har besøgt var så lækker at jeg stadig 7 år efter drømmer mig tilbage. Redigeret 18. Februar, 2022 af skunken meningsforstyrrende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 18. Februar, 2022 skunken skrev, for 50 minutter siden: Jeg har prøvet ca. 3 thai damer på 12 år Det er sgu ikke damer; det er små piger. skunken skrev, for 50 minutter siden: Fedt tak. Jeg er selv vild med thai damer......Resten af de ca.100 stk var simpelthen, for gamle, slidte, halvtykke og meget dårligt lavede patter. 3 af 100? Det lyder ikke til at du er særligt vild med thaidamer. Jeg har det omvendt; måske fem af 100 som jeg ikke kunne finde noget charmerende ved. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 18. Februar, 2022 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Det er sgu ikke damer; det er små piger. Jeg mente selvfølgelig på de 12 år jeg har været aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 18. Februar, 2022 Bananas skrev, for 3 minutter siden: 3 af 100? Det lyder ikke til at du er særligt vild med thaidamer. Jeg har det omvendt; måske fem af 100 som jeg ikke kunne finde noget charmerende ved. 80% har falske bryster, og jeg bryder mig ikke om plastik. Ren smagssag i know. Jo jeg er vild med thai (asiatiske), har haft mange asiatiske kæreste, som dog var pæredanske eller boet her i en del år. Men kvaliteten på diverse bordeller kan yderst sjældent leve op til dem. Hvis man er til hvide/brune piger er der masser af super lækre GPer , ved ikke hvorfor Thailand sender så mange damer med plastik bryster, halvtykke, kejsersnit ar og lige på grænsen til pensionsklar. Kan måske også handle om at jeg ikke er helt så gammel selv endnu, så en kvinde på 40+ tiltaler mig ikke. De skal helst være i 20erne og 30erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 18. Februar, 2022 skunken skrev, for 15 minutter siden: Jeg mente selvfølgelig på de 12 år jeg har været aktiv. Jeg forstod det; følte bare en trang at være lidt dum. Undskyld. Jeg har mødt mange thaikvinder med naturlige bryster, men enig i at thai'er har en forkærlighed for plastic. På den anden side har jeg ikke nogle problemer med alder. Mine favoritter i Kbh er typiskt mellem 40- 55. Dejlige damer med humor og erfaring. Så man kan sige at jeg er vild med thaidamer - for real. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) Bananas skrev, for 3 minutter siden: Jeg forstod det; følte bare en trang at være lidt dum. Undskyld. Jeg har mødt mange thaikvinder med naturlige bryster, men enig i at thai'er har en forkærlighed for plastic. På den anden side har jeg ikke nogle problemer med alder. Mine favoritter i Kbh er typiskt mellem 40- 55. Dejlige damer med humor og erfaring. Så man kan sige at jeg er vild med thaidamer - for real. Ja så måske om nogle år har jeg det ligesom dig Redigeret 18. Februar, 2022 af skunken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 182 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) skunken skrev, 1 time siden: 80% har falske bryster, og jeg bryder mig ikke om plastik. Ren smagssag i know. Jo jeg er vild med thai (asiatiske), har haft mange asiatiske kæreste, som dog var pæredanske eller boet her i en del år. Men kvaliteten på diverse bordeller kan yderst sjældent leve op til dem. Hvis man er til hvide/brune piger er der masser af super lækre GPer , ved ikke hvorfor Thailand sender så mange damer med plastik bryster, halvtykke, kejsersnit ar og lige på grænsen til pensionsklar. Kan måske også handle om at jeg ikke er helt så gammel selv endnu, så en kvinde på 40+ tiltaler mig ikke. De skal helst være i 20erne og 30erne. De gamle ender heroppe fordi de højest sandsynligt er gamle bar piger der ikke tiltrækker turister mere. De har ingen andre egenskaber. Samtidig ender de unge og lækre her også fordi de tjener 10 gange så meget per kunde. Vi kan tage udgangspunkt i sådan en som Deer, som er en 10/10 fitness pige, og godt omtalt. Når hun er i DK tjener hun så mange penge at hun lever ret fedt for de penge i Thailand. De kan have en omsætning på over 10.000 kr om dagen Redigeret 18. Februar, 2022 af Cowboytoasten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 553 Skrevet 19. Februar, 2022 Cowboytoasten skrev, for 16 timer siden: De har ingen andre egenskaber. Måske lidt hårdt - de er jo ofte vældig søde og servicemindede, men ja, som fysisk trækplaster for en beværtning har mange af dem nok deres bedste dage bag dem. Kender ikke hende Deer, men vil da holde lidt øje! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 19. Februar, 2022 Cowboytoasten skrev, for 16 timer siden: De gamle ender heroppe fordi de højest sandsynligt er gamle bar piger der ikke tiltrækker turister mere. De har ingen andre egenskaber. Nåhr... Mange af "de gamle" er endt heroppe for de har fundet en dansk eller svensk kæreste/mand. De er mange gange danskt eller svenskt gift. Nogle af dem driver klinik. Det med at de ingen egenskaber har forstår jeg ikke rigtigt hvad du mener med, men det får jo stå for dig. Men den som er "gammel" har jo ikke egenskaben "ung" - hvis det er hvad du mener. Også dem du kalder "unge og lækre" er ofte ældre end man tror. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 19. Februar, 2022 padelguden skrev, den 18.2.2022 at 13:15: sagde vi kunne snakke "next time" Klassisk thai-slang for: "Kom endelig igen og giv mig nogle flere penge uden at jeg nogensinde kan love dig noget konkret". Tak for dine anmeldelser, der for mig især var opklarende om Iris padelguden skrev, den 18.2.2022 at 13:15: jeg føler ikke, jeg kan stole på andre folks anmeldelser, hvilket sikkert skyldes, at min definition af smuk, fit, mv måske er urimeligt høj. Mit bud er, at hvis det er din vigtigste prioritet at hun er "smuk, fit mv." - hvor "mv." tydeligvis dækker bl.a. "ung" så vil du sjældent være tilfreds med thaimassage. Så det er nok klogt at nøjes med dem du kender. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 182 Skrevet 19. Februar, 2022 (edited) Bananas skrev, for 1 time siden: Nåhr... Mange af "de gamle" er endt heroppe for de har fundet en dansk eller svensk kæreste/mand. De er mange gange danskt eller svenskt gift. Nogle af dem driver klinik. Det med at de ingen egenskaber har forstår jeg ikke rigtigt hvad du mener med, men det får jo stå for dig. Men den som er "gammel" har jo ikke egenskaben "ung" - hvis det er hvad du mener. Også dem du kalder "unge og lækre" er ofte ældre end man tror. Når jeg siger ingen egenskaber, så mener jeg de har aldrig rigtigt arbejdet. De har ofte arbejdet på go-go bar, massage klinik eller på anden vis været i sex industrien i Thailand i 20 år. De har ingen uddannelse, og aldrig haft en rigtigt job. Men ellers er hvad du siger skam rigtig nok. Jeg har mødt flere fraskilte thai kvinder gennem dating apps. Redigeret 19. Februar, 2022 af Cowboytoasten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg