Guest Den flittige Skrevet 21. Februar, 2022 Pollerik skrev, for 3 timer siden: vi andre ikke laver samme fejl. Bare læs retningslinjerne for brug af EG, så laver du ikke fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 21. Februar, 2022 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Jeg har anmeldt tråden. Jeg håber at Rejse kommer tilbage, men indtil da føler jeg lidt at der bliver gået bag om ryggen på ham. Jeg synes ikke vi skal snakke om en bruger der ikke selv kan give igen. Rejse har netop skrevet, at han ikke har noget i mod tråden her. Der er en ny besked til jer i Skurvognen fra ham. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 21. Februar, 2022 Hvad skal der til for en karantæne vs en udsmidning? (Har ikke prøvet nogle af delene). Jeg, som selv synes, jeg plejer at være sød, skrev en halv-grim kommentar for omkring to måneder siden i en brandert. Den var ikke ondt ment, men da jeg så formuleringen dagen derpå, tænkte jeg selv, jeg burde være smidt ud ... Vores "Netværk" vender 101% tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 22. Februar, 2022 Som TS´er vil jeg sige tak for alle indlæg. Uden at jeg har forstået hvorfor Rejsenetværket har fået karantæne, og hvor lang tid, kan jeg kun personligt sige at jeg savner ham og hans indlæg, selv om jeg også ofte har været irriteret på dem. Hils ham jer der har kontakt med ham i den der Skurvogn, som jeg ikke ved hvad er og derfor ikke kan finde ind i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8102 Skrevet 22. Februar, 2022 Genert Synder skrev, for 20 timer siden: Hvad skal der til for en karantæne vs en udsmidning? (Har ikke prøvet nogle af delene). Jeg, som selv synes, jeg plejer at være sød, skrev en halv-grim kommentar for omkring to måneder siden i en brandert. Den var ikke ondt ment, men da jeg så formuleringen dagen derpå, tænkte jeg selv, jeg burde være smidt ud ... Vores "Netværk" vender 101% tilbage Det er ret svært art sige hvad der skal til, jeg har prøvet karantæne som følge af 3 advarsler, den ene var for at foreslå brugen af ordet "drukkenbolt" istedet for "Alkoholiker" som nick i forbindelse med en diskussion om nye versus gamle danske ord, den anden var for at kalde nogen en "klaphat", og den 3die for at semidiskutere politik efter at det blev forbudt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 22. Februar, 2022 Mis4 skrev, for 1 time siden: Som TS´er vil jeg sige tak for alle indlæg. Uden at jeg har forstået hvorfor Rejsenetværket har fået karantæne, og hvor lang tid, kan jeg kun personligt sige at jeg savner ham og hans indlæg, selv om jeg også ofte har været irriteret på dem. Hils ham jer der har kontakt med ham i den der Skurvogn, som jeg ikke ved hvad er og derfor ikke kan finde ind i. Der er link til Skurvognen i denne tråd, hvis du læser lidt tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 22. Februar, 2022 Liv skrev, for 3 timer siden: Der er link til Skurvognen i denne tråd, hvis du læser lidt tilbage Takker den havde jeg ikke fanget i første omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 22. Februar, 2022 Bear skrev, for 8 timer siden: Det er ret svært art sige hvad der skal til, jeg har prøvet karantæne som følge af 3 advarsler, den ene var for at foreslå brugen af ordet "drukkenbolt" istedet for "Alkoholiker" som nick i forbindelse med en diskussion om nye versus gamle danske ord, den anden var for at kalde nogen en "klaphat", og den 3die for at semidiskutere politik efter at det blev forbudt. Du skulle nok have skrevet drukkenboldt i stedetvfor drukkenbolt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg