Hop til indhold
Guest Mis4

Hvad blev der af Rejsenetværket?

Recommended Posts

Guest Den flittige
Pollerik skrev, for 3 timer siden:

vi andre ikke laver samme fejl.

Bare læs retningslinjerne for brug af EG, så laver du ikke fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Jeg har anmeldt tråden. Jeg håber at Rejse kommer tilbage, men indtil da føler jeg lidt at der bliver gået bag om ryggen på ham. Jeg synes ikke vi skal snakke om en bruger der ikke selv kan give igen. 

Rejse har netop skrevet, at han ikke har noget i mod tråden her. Der er en ny besked til jer i Skurvognen fra ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder

Hvad skal der til for en karantæne vs en udsmidning?

(Har ikke prøvet nogle af delene).

Jeg, som selv synes, jeg plejer at være sød, skrev en halv-grim kommentar for omkring to måneder siden i en brandert.

Den var ikke ondt ment, men da jeg så formuleringen dagen derpå, tænkte jeg selv, jeg burde være smidt ud ...

Vores "Netværk" vender 101% tilbage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4

Som TS´er vil jeg sige tak for alle indlæg. Uden at jeg har forstået hvorfor Rejsenetværket har fået karantæne, og hvor lang tid, kan jeg kun personligt sige at jeg savner ham og hans indlæg, selv om jeg også ofte har været irriteret på dem. Hils ham jer der har kontakt med ham i den der Skurvogn, som jeg ikke ved hvad er og derfor ikke kan finde ind i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 20 timer siden:

Hvad skal der til for en karantæne vs en udsmidning?

(Har ikke prøvet nogle af delene).

Jeg, som selv synes, jeg plejer at være sød, skrev en halv-grim kommentar for omkring to måneder siden i en brandert.

Den var ikke ondt ment, men da jeg så formuleringen dagen derpå, tænkte jeg selv, jeg burde være smidt ud ...

Vores "Netværk" vender 101% tilbage ;)

Det er ret svært art sige hvad der skal til, jeg har prøvet karantæne som følge af 3 advarsler, den ene var for at foreslå brugen af ordet "drukkenbolt" istedet for "Alkoholiker" som nick i forbindelse med en diskussion om nye versus gamle danske ord, den anden var for at kalde nogen en "klaphat", og den 3die for at semidiskutere politik efter at det blev forbudt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mis4 skrev, for 1 time siden:

Som TS´er vil jeg sige tak for alle indlæg. Uden at jeg har forstået hvorfor Rejsenetværket har fået karantæne, og hvor lang tid, kan jeg kun personligt sige at jeg savner ham og hans indlæg, selv om jeg også ofte har været irriteret på dem. Hils ham jer der har kontakt med ham i den der Skurvogn, som jeg ikke ved hvad er og derfor ikke kan finde ind i.

Der er link til Skurvognen i denne tråd, hvis du læser lidt tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
Liv skrev, for 3 timer siden:

Der er link til Skurvognen i denne tråd, hvis du læser lidt tilbage 

Takker den havde jeg ikke fanget i første omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Bear skrev, for 8 timer siden:

Det er ret svært art sige hvad der skal til, jeg har prøvet karantæne som følge af 3 advarsler, den ene var for at foreslå brugen af ordet "drukkenbolt" istedet for "Alkoholiker" som nick i forbindelse med en diskussion om nye versus gamle danske ord, den anden var for at kalde nogen en "klaphat", og den 3die for at semidiskutere politik efter at det blev forbudt. 

Du skulle nok have skrevet drukkenboldt i stedetvfor drukkenbolt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...