Hop til indhold
Guest Mis4

Hvad blev der af Rejsenetværket?

Recommended Posts

Guest Mis4

Seneste indlæg 12/12 og senest online 5/2. Det ligner ham ikke. Er der hændt noget jeg har overset?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Mis4 skrev, for 15 minutter siden:

Seneste indlæg 12/12 og senest online 5/2. Det ligner ham ikke. Er der hændt noget jeg har overset?

Jeg håber forklaringen er at han fyrer sin pensionsopsparing af på en stribe FKKer i Tyskland, og at han nyder livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen som husker Blomstermanden fra Venuslogen? Han var også et frisk pust i mængden af anmeldelser, en rigtig charmør der forkælede pigerne med chokolade og blomster ved hvert møde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randers500 skrev, for 42 minutter siden:

Er der nogen som husker Blomstermanden fra Venuslogen? Han var også et frisk pust i mængden af anmeldelser, en rigtig charmør der forkælede pigerne med chokolade og blomster ved hvert møde.

Kender dem begge men længe siden jeg har skrevet med blomsterstanden... han hygger nok i Thailand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 7 minutter siden:

Hvad har han da lavet? Han plejer da ikke at være kontroversiel, men venlig og upolemisk.

Det ved jeg ikke for et år siden tordenede han imod billedtråde. Jeg var da lige ved at forlade EG. Så han kunne også Rase! (sammen med Nemtøs)

Nu har jeg været på syge orlov og fundet ud af at man kan godt undvære EG.

Jeg savner som i savner CAGE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Randers500 skrev, den 17.2.2022 at 23:18:

Ja du kan tro jeg husker den gode mand. Har mødt ham mange gange i 00’erne. Sidst kontakt for 3-4 år siden. Dengang havde han det godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har anmeldt tråden. Jeg håber at Rejse kommer tilbage, men indtil da føler jeg lidt at der bliver gået bag om ryggen på ham. Jeg synes ikke vi skal snakke om en bruger der ikke selv kan give igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Lauersen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har anmeldt tråden. Jeg håber at Rejse kommer tilbage, men indtil da føler jeg lidt at der bliver gået bag om ryggen på ham. Jeg synes ikke vi skal snakke om en bruger der ikke selv kan give igen. 

Det mest fornuftige indlæg i denne tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anmeldt tråden.  Det blev vi så ikke meget klogere af. Det ville da være rart at vide så vi andre ikke laver samme fejl. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Jeg har skrevet med Rejse og han har som sagt lagt en hilsen til jer i Skurvognen og en mail til kontakt :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...