Hop til indhold
lystelsker

Sexy fox Janet – varmeste anbefaling

Recommended Posts

Kære brødre, et lille skriv fra mig. Det praktiske i toppen, og så en lille historie forneden.

Sted: 7/10
fin lokation, lidt blottet. Et sted på Amager. Noget afstand til nærmeste hæveautomat, men gode muligheder for transport

Pigen 10/10
Smuk, nærværende, energisk og fræk. Billederne er retvisende men hendes bagdel er endnu bedre i virkeligheden

Akten 9/10
Fremragende indlevelse, og hun kan noget helt særligt med den tungepiercing.

Anbefaling: Klar et besøg værd, og 2. besøg og 3. osv.

Janets annonce dukker op med de herlige ord ”back in Copenhagen.” Jeg har besøgt hende før i slutningen af sidste år, og minder fra den skønne oplevelse lægger sindet i ét enkelt spor – hende må jeg se, jo hurtigere desto bedre.
Kontakt over telefon sker hurtigt - 4 minutter tager det højest, før der er respons - diverse ting bliver aftalt, og jeg må lægge dæmper på mig selv og få tiden til at gå inden jeg må af sted.
Lokationen er på Amager, og bor man i København/Storkøbenhavn kan det nærmest ikke blive nemmere at komme derhen. Hovedindgangen er lidt blottet, om end det er i et roligt område. Nu mærker jeg, at hjertet hamrer.

Skriver til Janet, får nummeret til dørklokken. Ba-dump, ba-dump, ba-dump. Døren står på klem, og man kan lige skimte det røde hår. Hun åbner helt op, man ser hende i sin fulde figur, og jeg ved ikke hvem der har det største smil af os, genforeningens glæde åbenlys. Bliver vinket ind, kys og kram. ”you’re back,” siger jeg. ”I was waiting for you,” siger hun.

Overleveringen af sedler finder sted, og jeg går i bad, selvom jeg taget et lidt tidligere. Jeg vil ikke være foruden, et lille ritual for at komme i det rette sindelag.

Jeg kommer ind til Janet, siddende på sengekanten. Der bliver kysset, længere og længere ned. Hun når sit mål - det har peget mod hende lige fra starten. Tungepiercingen, man kan se på et af hendes billeder, som en lille gemt perle, er ikke kun til pynt. Jeg må have hende. Vi ligger i sengen nu, mig over hende. Hun ruller kondomet over og ned, og jeg bliver rettet mod mit eget mål. Langsomt og sanseligt bliver vi ført sammen. Jeg bliver taget imod til fulde, med omfavnelse, med kys. Tiden forsvinder imellem de to indviklede kroppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...