Hop til indhold
cassanova

ESBJERG - invaderet af 5 storbarmede GP ere!

Recommended Posts

Forsigtighed bør udvises med fem fantastisk udseende storbarmede GP ere som pludseligt er dukket op i Esbjerg. De holder alle til på samme adresse  og benytter fuldstændig samme tekst og samme prisniveau ved SMS kontakt. Det første der spørges om i svarsms er om jeg er dansker og hvor gammel jeg er!  Der er to priser 800kr og 1500 kroner og hertil alle mulige tilkøb. Jeg er næsten sikker på at billederne ikke er af GP,erene . Pas på ikke at blive ruineret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med dén overskrift på din anmeldelse er jeg næsten skuffet over at du vælger ikke at sætte links til annoncer ind, for så kunne jeg/andre undgå at gå i dén “fælde” som du har opdaget.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Max Power skrev, for 56 minutter siden:

for så kunne jeg/andre undgå at gå i dén “fælde”

Det gør man netop ved at lytte til advarsler af denne slags som Ts omtaler, om hvorvidt han ønsker at besøge dem bliver som sådan hans problem 

Personligt syntes jeg ikke man skal støtte de piger som arbejder under Pimp, da vi jo lige som selv ber om at blive snydt, blot min personlig holdning :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 2 timer siden:

Det gør man netop ved at lytte til advarsler af denne slags som Ts omtaler, om hvorvidt han ønsker at besøge dem bliver som sådan hans problem 

Personligt syntes jeg ikke man skal støtte de piger som arbejder under Pimp, da vi jo lige som selv ber om at blive snydt, blot min personlig holdning :huh:

Jeg lytter netop også, dét jeg savner er links da han jo har fundet dem men ikke delt dem ;) linksene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fælles for dem er at de spørger om nationalitet og alder , alle har adresse på Marbækvej 8 desuden helt de samme prissætninger. Pengemaskiner er hvad de er , de er ligeglade med negative anmeldelser , de skifter alligevel   ldentitet ( billeder) når de flytteer til en ny lokalitet, STOR advarsel herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...