Hop til indhold

ESBJERG - invaderet af 5 storbarmede GP ere!

Featured Replies

Skrevet

Forsigtighed bør udvises med fem fantastisk udseende storbarmede GP ere som pludseligt er dukket op i Esbjerg. De holder alle til på samme adresse  og benytter fuldstændig samme tekst og samme prisniveau ved SMS kontakt. Det første der spørges om i svarsms er om jeg er dansker og hvor gammel jeg er!  Der er to priser 800kr og 1500 kroner og hertil alle mulige tilkøb. Jeg er næsten sikker på at billederne ikke er af GP,erene . Pas på ikke at blive ruineret.

Skrevet

Med dén overskrift på din anmeldelse er jeg næsten skuffet over at du vælger ikke at sætte links til annoncer ind, for så kunne jeg/andre undgå at gå i dén “fælde” som du har opdaget.;)

Skrevet
massage er fedt skrev, for 12 minutter siden:

Det lyder ikke dårligt, er bedre end at blive invaderet af russere :D

Hvem siger, at de ikke er russere? :o

Skrevet
Max Power skrev, for 56 minutter siden:

for så kunne jeg/andre undgå at gå i dén “fælde”

Det gør man netop ved at lytte til advarsler af denne slags som Ts omtaler, om hvorvidt han ønsker at besøge dem bliver som sådan hans problem 

Personligt syntes jeg ikke man skal støtte de piger som arbejder under Pimp, da vi jo lige som selv ber om at blive snydt, blot min personlig holdning :huh:

Skrevet
Mortenkok skrev, for 2 timer siden:

Det gør man netop ved at lytte til advarsler af denne slags som Ts omtaler, om hvorvidt han ønsker at besøge dem bliver som sådan hans problem 

Personligt syntes jeg ikke man skal støtte de piger som arbejder under Pimp, da vi jo lige som selv ber om at blive snydt, blot min personlig holdning :huh:

Jeg lytter netop også, dét jeg savner er links da han jo har fundet dem men ikke delt dem ;) linksene

Skrevet
  • Author

Fælles for dem er at de spørger om nationalitet og alder , alle har adresse på Marbækvej 8 desuden helt de samme prissætninger. Pengemaskiner er hvad de er , de er ligeglade med negative anmeldelser , de skifter alligevel   ldentitet ( billeder) når de flytteer til en ny lokalitet, STOR advarsel herfra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.