Hop til indhold
Guest Se4

uden afslutning - København

Recommended Posts

Guest Se4

Hejsa.

Vil gerne have min kone med på et ordentligt thai-massage sted. Med ordentligt mener jeg, et sted der giver en god omgang massage og ikke stiller spørgsmålet.....afslutning? :)

Kan forestille mig det ikke bliver stillet når man har sin kone med, pr. Automatik, men der må da være et godt sted, hvor det slet ikke er en option??

Mvh

Se

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Vil gerne have min kone med på et ordentligt thai-massage sted. Med ordentligt mener jeg, et sted der giver en god omgang massage og ikke stiller spørgsmålet.....afslutning? :)

Kan forestille mig det ikke bliver stillet når man har sin kone med, pr. Automatik, men der må da være et godt sted, hvor det slet ikke er en option??

Mvh

Se

Hej Se4

Du kan med sindsro tá fruen med hertil: http://www.pinkorchid.dk/

Du/I vil opleve at få en virkelig god massage uden spørgsmål om extra ydelser.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Se4

Forudsætninger ændret lidt..det bliver ikke min kone og jeg, men min kone og en veninde. Så det er essentielt at det ikke er en option :)

Der kommer stadig en anmeldelse, enten af by proxy, eller direkte fra min bedre halvdel ;)

Takker igen for god info.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forudsætninger ændret lidt..det bliver ikke min kone og jeg, men min kone og en veninde. Så det er essentielt at det ikke er en option :)

Der kommer stadig en anmeldelse, enten af by proxy, eller direkte fra min bedre halvdel ;)

Ok, ellers kig i Thailisten øst, de grønne er som du efterlyser.

Link herunder.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan roligt sende de damer til http://www.pinkorchid.dk/

Og ellers følg OD liste, der går du ikke galt i byen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, ellers kig i Thailisten øst, de grønne er som du efterlyser.

Link herunder.

-OD

Kan der sættes lidt flere ord på de røde - fx hvor omfattende deres service normalt er - kunne de røde evt. todeles i svensk/fransk og "normalt mere omfattende pakke"? Så ville du sikkert hjælpe en del eroguide-brugere :o)))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan der sættes lidt flere ord på de røde - fx hvor omfattende deres service normalt er - kunne de røde evt. todeles i svensk/fransk og "normalt mere omfattende pakke"? Så ville du sikkert hjælpe en del eroguide-brugere :o)))

Hej Knaldperlen,

Jeg forstår dig godt, det ville gøre det endnu nemmere at vælge sine besøg ud :)

Det er desværre en umulig opgave, begrundelser er flere gange angivet i thailisten.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det skal være et sted uden afslutning så bliver jeg nødt til at anbefale Hanna som ejer Healthy&Care på Strandboulevarden 11, Østerbro.

Hun har haft lukket i 1 år , men heldigvis har hun fundet en bedre butik i gadeplan. Hun kan både give megahård massage og også wellness behandlinger , men check hendes hjemmeside  www.Healthyandcare.dk  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...