Lickinglover 29 Skrevet 16. Februar, 2022 (edited) Hej med jer alle Jeg har stærkt overvejet et besøg hos Lulu i Glostrup. https://annoncelight.dk/showad/337037 Jeg kan bare ikke se nogen nyere anmeldelser af hende herinde. Er der nogle der har været forbi for nylig, som vil give en lille beretning om oplevelsen? Redigeret 16. Februar, 2022 af Lickinglover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 16. Februar, 2022 (edited) Den her er da fra den 10. januar, men det er selvfølgelig relativt, hvornår noget ikke er “for nylig” længere Redigeret 16. Februar, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lickinglover 29 Skrevet 16. Februar, 2022 Søren A skrev, 1 time siden: Den her er da fra den 10. januar, men det er selvfølgelig relativt, hvornår noget ikke er “for nylig” længere Det kan du have ret i. Den havde jeg ikke set. Men det var nu også mere om nogle af de mere garvede brugere herinde havde besøgt hende for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 16. Februar, 2022 Lickinglover skrev, for 4 minutter siden: Det kan du have ret i. Den havde jeg ikke set. Men det var nu også mere om nogle af de mere garvede brugere herinde havde besøgt hende for nyligt? Synes nu det er flere “garvede” der har kommenteret på den tråd. Der er i hvert fald ikke noget der umiddelbart tyder på, at hun ikke er lækker og et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1298 Skrevet 16. Februar, 2022 Jeg har besøgt Lulu to gange før, hvilket var virkelig godt. Hun er sindssygt lækker og ditto sød. Hun skriver dog nu, at tungekys koster 200 ekstra, hvor de før var med i prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lulusexyy Skrevet 16. Februar, 2022 Morabito skrev, for 5 minutter siden: Jeg har besøgt Lulu to gange før, hvilket var virkelig godt. Hun er sindssygt lækker og ditto sød. Hun skriver dog nu, at tungekys koster 200 ekstra, hvor de før var med i prisen. It hasn't been included in the price for a year. I don't understand why we still have to talk about it.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 16. Februar, 2022 Lulusexyy skrev, for 36 minutter siden: It hasn't been included in the price for a year. I don't understand why we still have to talk about it.. I pigers priser er et tilbagevendende emne her på eroguide. Særligt når priserne øges, eller man fjerner eller sætter særskilt pris på en ydelse, som tidligere var inkluderet. I dit tilfælde tungekys, andre gange noget andet. Du og alle andre pIger har selvfølgelig retten til selv at bestemme, til hvilken pris I tilbyder jeres respektive ydelser. Og til at ændre på noget, hvis I ønsker det. Omvendt må det så også accepteres, at priserne nogen gange diskuteres her på forummet, nok særligt når priser og ydelser ændrer sig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1298 Skrevet 16. Februar, 2022 Lulusexyy skrev, for 1 time siden: It hasn't been included in the price for a year. I don't understand why we still have to talk about it.. Don't get me wrong - I'm not complaining about it. But OP's asking if there has been any changes in your services recently. YMMV on the definition of "recently", but now having to pay for kisses could be considered a recent change. Again - I'm not complaining. I think you're wonderful, @Lulusexyy and your prices are (still) more than reasonable. Take care Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lulusexyy Skrevet 17. Februar, 2022 Morabito skrev, for 21 timer siden: Don't get me wrong - I'm not complaining about it. But OP's asking if there has been any changes in your services recently. YMMV on the definition of "recently", but now having to pay for kisses could be considered a recent change. Again - I'm not complaining. I think you're wonderful, @Lulusexyy and your prices are (still) more than reasonable. Take care Understand thank you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg