Guest N10Ah Skrevet 15. Februar, 2022 (edited) Det er for mig spændende hvad folk tænder på, nogle tænder på smerte, nogle tænder på at blive tisset på, nogle tænder på at blive ydmyget. Vi har jo alle noget der tænder os. jeg ved ikke om det er mærkeligt eller om jeg er mærkelig, men det tænder mig lidt når en kvinde har mit tøj på, jeg mener ikke at det tænder mig at se hende med alt mit tøj på, men jeg synes for eksempel det er vildt frækt hvis en pige har min hætte trøje på, eller min t-shirt på. Jeg prøvede engang med en pige hvor hun havde min skjorte på imens vi havde sex Tændte mig helt vildt at se hende med min skjorte på, jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor men jeg synes bare der er noget vildt frækt over at se en pige med noget af mit tøj på , jeg synes også det er virkelig dejligt når mit tøj jeg har haft på dufter af pigen. Er der andre der har det på samme måde som mig ? Redigeret 15. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 16. Februar, 2022 Måske der i overskriften, skulle have stået mit tøj, og ikke ens tøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 16. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 8 timer siden: jeg ved ikke om det er mærkeligt eller om jeg er mærkelig, men det tænder mig lidt når en kvinde har mit tøj på, jeg mener ikke at det tænder mig at se hende med alt mit tøj på, men jeg synes for eksempel det er vildt frækt hvis en pige har min hætte trøje på, eller min t-shirt på. Jeg tænder på at pigen har så lidt tøj på som muligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 16. Februar, 2022 (edited) Jeg synes det er frækt, når hun sidder med min skjorte på efter sex. Og hyggeligt når man vågner op og ser, at hun har hugget min T-shirt til at sove med Redigeret 16. Februar, 2022 af OldGentlemann 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 16. Februar, 2022 Jeg havde en skolekæreste, som lånte min dejlige Adidas-jakke i flere uger. Til gengæld lånte jeg hendes jakke, der også var en Adidas, bare af noget andet stof. Senere i livet havde jeg en veninde, som havde en masse Fred Perry-polotrøjer, som jeg fik lov til at låne, når jeg overnattede hos hende. Jeg lånte også en gang i mellem et par af hendes trusser. Det var frækt at gå med pigetrusser dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 16. Februar, 2022 Den flittige skrev, for 12 timer siden: Måske der i overskriften, skulle have stået mit tøj, og ikke ens tøj. Ja det burde jeg egentlig det var min fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 16. Februar, 2022 TommyHansen skrev, for 6 timer siden: Jeg havde en skolekæreste, som lånte min dejlige Adidas-jakke i flere uger. Til gengæld lånte jeg hendes jakke, der også var en Adidas, bare af noget andet stof. Senere i livet havde jeg en veninde, som havde en masse Fred Perry-polotrøjer, som jeg fik lov til at låne, når jeg overnattede hos hende. Jeg lånte også en gang i mellem et par af hendes trusser. Det var frækt at gå med pigetrusser dengang. Det lyder spændende må jeg sige. Jeg har bare et eller andet med piger har min hætte trøje på, t-shirt eller skjorte jeg synes det er frækt at en pige med mit tøj på, jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor jeg synes bare der er noget frækt ved det. Det vidste jeg ikke at det var, jeg er nok fra den tid så det kan jeg ikke helt svare på, men man har jo hver sine lyster, og ting der tænder en. Jeg synes det er spændende at se hvad folk har af forskellige lyster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 16. Februar, 2022 OldGentlemann skrev, for 12 timer siden: Jeg synes det er frækt, når hun sidder med min skjorte på efter sex. Og hyggeligt når man vågner op og ser, at hun har hugget min T-shirt til at sove med Det kan også noget, og ja helt bestemt når de låner ens t-shirt til at sove i, jeg synes der er noget frækt ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 16. Februar, 2022 sanook skrev, for 12 timer siden: Jeg tænder på at pigen har så lidt tøj på som muligt Korrekt det er da også at foretrække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. Februar, 2022 N10Ah skrev, den 16.2.2022 at 00:02: jeg ved ikke om det er mærkeligt eller om jeg er mærkelig, men det tænder mig lidt når en kvinde har mit tøj på, jeg mener ikke at det tænder mig at se hende med alt mit tøj Og her troede jeg at "kvinder der har ens tøj på" betød 2 kvinder der var klædt ens...... der kan man bare se. Det betyder altså én kvinde der har DIT tøj på?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 17. Februar, 2022 tvr skrev, for 35 minutter siden: Og her troede jeg at "kvinder der har ens tøj på" betød 2 kvinder der var klædt ens...... der kan man bare se. Det betyder altså én kvinde der har DIT tøj på?? Ja det var en fejl i teksten og jeg kan godt se hvad du mener der skulle have stået når en kvinde har mit tøj på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 17. Februar, 2022 tvr skrev, for 49 minutter siden: Og her troede jeg at "kvinder der har ens tøj på" betød 2 kvinder der var klædt ens...... der kan man bare se. Det betyder altså én kvinde der har DIT tøj på?? Jeg troede først at det havde noget med holdsport at gøre i disse OL tider. Ishockey f.eks. ……..her skal fantasien virkelig på overarbejde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 17. Februar, 2022 Butch skrev, for 24 minutter siden: Jeg troede først at det havde noget med holdsport at gøre i disse OL tider. Ishockey f.eks. ……..her skal fantasien virkelig på overarbejde. Jeg kan også bare lære at skrive det rigtige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 17. Februar, 2022 (edited) tvr skrev, for 6 timer siden: Og her troede jeg at "kvinder der har ens tøj på" betød 2 kvinder der var klædt ens...... der kan man bare se. Det betyder altså én kvinde der har DIT tøj på?? Kære tvr Først da jeg læste overskriften troede jeg også det er 2 kvinder iklædt samme tøj. Jeg har faktisk set 2 kvinder der var "ens klædt" og på flere andre måder ens i personlighed m.m. Forklaring følger : Jeg skruer tiden tilbage til 2017 hvor jeg var til liveconcert i Malmø Arena med sangerinden Rihanna. For os (altså også mig) der med død og pine skal STÅ (ståpladser) lige i forreste række ved scenen eller i hjørnet scene/catwalk der gælder, at man sædvanligvis møder op 1 - 2 før dørene åbnes, og herefter som nærmest i kapgang drøner mod scenen/catwalk. Således også denne aften med Rihanna, hvor det lykkedes mig at komme i forrest række. Dørene blev åbnet kl 18 og koncerten startede kl 21 og sluttede kl 23 og til sidst er det sådan, at de 2000 - 3000 der har ståpladser er presset sammen og står ligesom asparges i bundter!! Tidligt i denne kødannelse lige foran scenen vender jeg rundt og ser at der bag mig er 2 ens kvinder : Det er 2 unge kvinder der helt tydelig er enæggede tvillinger - og ens tøj? - husker det ikke; men noget andet som de simpelthen må have planlagt, som også gjorde dem ens : - de var begge højgravide - jeg synes gravide kvinder er smukke og har de tindrende øjne. ( for mig altid et så smukt syn at det gør mig totalt "glad i låget") Et par gange under de 3 timers ventetid og i pausen under koncerten lavede "aspargesbundterne" plads så de begge samtidig kunne sidde ned og hvile sig. Når jeg har stået i samlet 6,5 time + gået 1time fra - til bilen = 7 - 7,5 time så har fandeme ondt i ryggen - hvordan har disse 2 seje kvinder så haft det. Mange hilsner Nye tider Selve koncerten var for mig et flop, første halvdel var en rapper, en radmaaager neger med 4- 5 kg guldsmykker, - han lignede døden selv, og Rihanna - tja det var bare halve numre, hun snød på vægten. Jeg tror rapperen var årsagen til at i denne koncert udgjorde kvinder omkrig 70% - normalt er liveconcerter 50/50 Jeg var dengang i begyndelsen af 60érne og sandsynligvis eneste mand blandt de 2000 - 3000 skrigiiiiiiiiiiiiigende tenagetøser da guldstativet optrådte. For ham er det også 2000 - 30000 villige fisser. Og fisse!!! - - jeg står jo også med min smatphone og videofilmer. Dens flipover havde jeg stukket i baglommen, på et tidspunkt begynder den at blive varm og det bekymrer om den pga varmen går i "sort" fordi den var placeret i brystlommen på en tynd skorte så måske den kunne isoleres med flipover. Den er i baglommen, - vi er helt presset sammen og jeg omgivet af unge piger 15 - 25 år. Min baglomme og hånd hvad højde var det - det var i fissehøjde på hende den unge svenske flicka lige bag mig - jeg var forlegen over det og gudskelov tog hun det med et grin og et its ok. Bedre var det ikke med brystlommen for hver gang jeg stak mob. i brystlommen fik jeg noget af en andens lange hår med ned i brystlommen - og det var hver gang, hun tog det også med et smil og its ok Redigeret 17. Februar, 2022 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 17. Februar, 2022 TommyHansen skrev, den 16.2.2022 at 14:15: Jeg havde en skolekæreste, som lånte min dejlige Adidas-jakke i flere uger. Til gengæld lånte jeg hendes jakke, der også var en Adidas, bare af noget andet stof. Senere i livet havde jeg en veninde, som havde en masse Fred Perry-polotrøjer, som jeg fik lov til at låne, når jeg overnattede hos hende. Jeg lånte også en gang i mellem et par af hendes trusser. Det var frækt at gå med pigetrusser dengang. - Hver dag, når jeg kommer hjem fra arbejde, flår jeg min kællings trusser af! - Jeg var også nyforels .. - De strammer af H til! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 136 Skrevet 17. Februar, 2022 Emanuel Thomsen (Thummelumsen) sagde i Livsens ondskab: ” Ens egen mor bryder sig ikke om, at ens livsmål går i fløjten.” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 17. Februar, 2022 Jeg, hvor de fleste af mine seksuelle erfaringer kommer fra forhold, har altid godt kunne lide, når hun(-ner) har taget min t-shirt eller blusse på med eller uden forgående sex, hvor jeg har brugt den dagen efter og kunne dufte hende, til vi skulle ses igen. Storkøbenhavnske jeg har to fæle fantasier! Jeg fantaserer lidt om at få et blæs af to piger i Brøndby-t-shirts (Har allerede været, der, men det "gælder ikke". Det var på toilettet i klubhuset "hytten" for 10-15 år siden, hvor jeg var så overrasket og fuld, at det var overstået pinligt hurtigt, og kun en var klædt i den tisgule ..). Den anden vil nok koste mig penge eller berømmelse! Jeg, som ellers ikke tænder på den slags eller andre fornedrelser, kunne godt tænke mig (nok mest i fantasien) at tisse på 2-3 FCK-trunter eller hælde øl ud over dem og og få et efterfølgende blæs. (Forstår helt ærligt ikke selv nogle af delene) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 17. Februar, 2022 Pollerik skrev, for 21 minutter siden: Emanuel Thomsen (Thummelumsen) sagde i Livsens ondskab: ” Ens egen mor bryder sig ikke om, at ens livsmål går i fløjten.” Kakkelovnen, Mortensen! Den kan vistnok genses på DR's Bonanza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 17. Februar, 2022 (edited) Genert Synder skrev, for 8 timer siden: to piger i Brøndby-t-shirts Brøndby t-shirts er noget værre skidt, de burde hellere have AGF trøjer på Genert Synder skrev, for 8 timer siden: Jeg, hvor de fleste af mine seksuelle erfaringer kommer fra forhold, har altid godt kunne lide, når hun(-ner) har taget min t-shirt eller blusse på med eller uden forgående sex, hvor jeg har brugt den dagen efter og kunne dufte hende, til vi skulle ses igen. At se en kvinde med ens t-shirt på efter sex er bare dejligt. Redigeret 17. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 17. Februar, 2022 Nye tider skrev, for 9 timer siden: Kære tvr Først da jeg læste overskriften troede jeg også det er 2 kvinder iklædt samme tøj. Jeg har faktisk set 2 kvinder der var "ens klædt" og på flere andre måder ens i personlighed m.m. Forklaring følger : Jeg skruer tiden tilbage til 2017 hvor jeg var til liveconcert i Malmø Arena med sangerinden Rihanna. For os (altså også mig) der med død og pine skal STÅ (ståpladser) lige i forreste række ved scenen eller i hjørnet scene/catwalk der gælder, at man sædvanligvis møder op 1 - 2 før dørene åbnes, og herefter som nærmest i kapgang drøner mod scenen/catwalk. Således også denne aften med Rihanna, hvor det lykkedes mig at komme i forrest række. Dørene blev åbnet kl 18 og koncerten startede kl 21 og sluttede kl 23 og til sidst er det sådan, at de 2000 - 3000 der har ståpladser er presset sammen og står ligesom asparges i bundter!! Tidligt i denne kødannelse lige foran scenen vender jeg rundt og ser at der bag mig er 2 ens kvinder : Det er 2 unge kvinder der helt tydelig er enæggede tvillinger - og ens tøj? - husker det ikke; men noget andet som de simpelthen må have planlagt, som også gjorde dem ens : - de var begge højgravide - jeg synes gravide kvinder er smukke og har de tindrende øjne. ( for mig altid et så smukt syn at det gør mig totalt "glad i låget") Et par gange under de 3 timers ventetid og i pausen under koncerten lavede "aspargesbundterne" plads så de begge samtidig kunne sidde ned og hvile sig. Når jeg har stået i samlet 6,5 time + gået 1time fra - til bilen = 7 - 7,5 time så har fandeme ondt i ryggen - hvordan har disse 2 seje kvinder så haft det. Mange hilsner Nye tider Selve koncerten var for mig et flop, første halvdel var en rapper, en radmaaager neger med 4- 5 kg guldsmykker, - han lignede døden selv, og Rihanna - tja det var bare halve numre, hun snød på vægten. Jeg tror rapperen var årsagen til at i denne koncert udgjorde kvinder omkrig 70% - normalt er liveconcerter 50/50 Jeg var dengang i begyndelsen af 60érne og sandsynligvis eneste mand blandt de 2000 - 3000 skrigiiiiiiiiiiiiigende tenagetøser da guldstativet optrådte. For ham er det også 2000 - 30000 villige fisser. Og fisse!!! - - jeg står jo også med min smatphone og videofilmer. Dens flipover havde jeg stukket i baglommen, på et tidspunkt begynder den at blive varm og det bekymrer om den pga varmen går i "sort" fordi den var placeret i brystlommen på en tynd skorte så måske den kunne isoleres med flipover. Den er i baglommen, - vi er helt presset sammen og jeg omgivet af unge piger 15 - 25 år. Min baglomme og hånd hvad højde var det - det var i fissehøjde på hende den unge svenske flicka lige bag mig - jeg var forlegen over det og gudskelov tog hun det med et grin og et its ok. Bedre var det ikke med brystlommen for hver gang jeg stak mob. i brystlommen fik jeg noget af en andens lange hår med ned i brystlommen - og det var hver gang, hun tog det også med et smil og its ok Da jeg var lille tvang Min motter engang mig til at prøve en lyserød badedragt med barbie på hun havde fået med hjem fra arbejdet da ingen af hendes kollegaer der havde børn gad at prøve den. Så jeg måtte jo tvinges i den, og det var jeg ikke særlig glad for. Det var sgu ikke særlig fedt for en dreng som mig at prøve en lyserød badedragt. Jeg kommer aldrig i sådan en badedragt igen. Heller ikke nu hvor jeg er kommet ind i de voksnes rækker som 27 årig. men en pige der stjæler min t-shirt efter sex det Må hun gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg