wauw 61 Skrevet 19. Februar, 2022 ppd skrev, for 1 time siden: Hmmm... Nu kommer der måske nogle moralske anbefalinger herinde som drejer det over mod noget kristent, og måske værre. Hvem hvisker bevægelser Scientology..? Har man store problemer, så er det vel lettere at dele det med sin partner eller sin læge eller prøve at tage en "kold tyrker".. Jeg er ikke kristen. Så for mig dur det ihvertfald ikke at bede til gud. Jeg tror heller ikke på noget værre. Så jeg bliver nødt til selv at få styr på udfordringerne. Tråden handler om at finde et niveau hvor man kan glæde sig til besøgene hos gp, og nyde dem uden at det tager overhånd og bliver et misbrug. Så det handler ikke om helt at holde op, hvis det er det du mener. Og jeg tror de færreste har lyst til at involvere deres partner eller læge. Men hvis de gør, og får gode råd, må de meget gerne viderebringe dem til os andre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 20. Februar, 2022 Det handler meget om økonomi i tråden og jeg vil nuancere det lidt og smide en anden ting ind i debatten, som kan have negative konsekvenser for nogle - det har det haft for mig. Sexuelle præferencer: I de perioder jeg har haft et kæmpe forbrug har jeg oplevet, at mine sexuelle præferencer ændrer sig markant. Det vil sige, at over tid ændrer mine lyster sig fra GFE sex med en sød pige til at vil kneppes af en shemale. Jeg kan ikke forklare, hvad det er der sker, men det sker hver gang. Så kan man tænke “og hva’ så, lad dig da rive med”. Men for en som mig, som er i fast forhold, så giver det problemer på hjemmefronten (udover de moralske skrupler i forvejen). Altså at I de perioder, hvor det eneste der tænder er en shemale, så er det rigtig svært at få noget sexuelt til at fungere på hjemmefronten, da hun i de perioder ikke tænder mig. Og det er noget rigtig lort. Jeg ville ønske, at jeg ligesom mange af jer andre kunne formå, at have købesex, som et positivt tilvalg, hvor man en gang hver 3. - 4. uge købte sig en lækker time med en lækker pige, og så levede man højt på den oplevelse i 3-4 uger. Samtidig med, at man så kunne have sit parforhold til at fungere. Jeg dyrker i øvrigt sex med min partner 1-2 gange om ugen, så det er som sådan ikke sex jeg mangler, men det er spændingen ved at møde nye piger jeg har svært ved at slippe. Men som skrevet tidligere, så prøver jeg noget nyt den her gang, og har i min pause denne gang valgt, at gå på annonceligt hver dag bare for, at sige nej tak til alle de annoncer, som jeg kan se. I de andre pauser jeg har holdt, har annoncelight, eroguide m.v. være bandlyst og når jeg så efter 1 måneds pause går ind på annonceligt, så har jeg ikke kunne styre mig, fordi der lige popper 4 lækre piger op i min by. Der er flere lækre piger i min by i dag, men jeg har sagt nej tak, idet jeg har lovet mig selv, at første besøg igen bliver den 10. marts eller dagene efter, hvor en lækker pige jeg tidligere har mødt kommer til byen. Min forhåbning med det nye med færre køb og flere naturlige pauser er også, at jeg kan bibeholde mit - lige nu - mere fornuftige forhold til sex. Altså dyrke almindelig lækkert sex med en pige og lade være med, at lade mig rive med og skære alt det med shemales, gloryholes i sexbio, få suttet pik på rastepladser osv. fra. Altså for mig at se, have er lidt mere fornuftigt forhold til sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 20. Februar, 2022 Søren A skrev, for 2 timer siden: Det handler meget om økonomi i tråden og jeg vil nuancere det lidt og smide en anden ting ind i debatten, som kan have negative konsekvenser for nogle - det har det haft for mig. Sexuelle præferencer: ...... Du er inde på noget essentielt i hvad "afhængighed" også kan være; noget som ikke handler om penge eller tid eller risiko for at blive afslørret - men om at med åbne øjne dreje sit fokus fra det trygge som man er vant til, til noget som rører ved noget helt andet i eksistensen. Og der kan det være meget svært at navigere, eftersom vi ikke rigtigt har lov til at dyrke begge i vores kultur. Det kan også være svært at afgøre hvad som er hønen og ægget; søger jeg de der eventyrene fordi jeg faktiskt har det dårligt i mit fornuftige liv eller har jeg fået det dårligt fordi jeg startede med eventyrene? Har jeg åbnet Pandora æske? Jeg har været der. Jeg åbnede æsken og det forandrede hele mit liv. Jeg vidste det ville ske, men jeg blev stadig ved. Jeg kunne have stoppet det, men gjorde det ikke. Mit fornuft blev overkørt og jeg lad det ske med åbne øjne. Den som er helt ovebevist om at det liv han lever sammen med et andet menneske, er eksakt det liv han vil have; det er et liv han ikke kan klare at miste - han skal nok enten holde sig helt fra GP-verden eller i hvert fald bruge alle værktøjer for at det ikke skal blive et ustyrligt misbrug. Men så er der jo alle vi andra - vi som vakler i det liv vi lever. Vakler mellem "fornuft" og "galskab" - ord som langt fra dækker over de følelser og drifter mennesker har. Vi har så mange nuancer indeni; nuancer som kunne gøre os komplette som mennesker hvis de kunne få lov at blomstre. Men det skal fanden til at være en sjælens blomsterdyrkere i vores temmelig ensrettede, moralske og monogame kultur. Her skal vi simpelt hen vælge en nuance, og holde de andre i mørker. For mig drejede det sig nok om hvor meget af en løgn i forhold til mig selv som jeg var parat at leve med for at beholde mit fornuftige liv. Lidt som jeg kan tænke mig at et homoseksuelt menneske kan have det i et heteroseksuelt forhold; jeg elsker måske hende men det er ikke hende jeg vil have sex med; jeg længes efter noget helt andet. Det der, det kan ske langsomt over lang tid; det er jo sjældent sådan at man kan reflektere og filosofere sig til alle svarene. Nogle gange skal man udsætte sig for risikoen at få dem smidt i hovedet. Det var hvad jeg gjorde med GP-besøgene. Jeg indbilder mig at jeg var nødt til de der eventyrene for at til sidst kunne opdage hvad slags liv jeg ville leve og med hvad slags mennesker. Så var det afhængighed der ødelagte mit lange fornuftige forhold, eller var det mine nuancer der ikke kunne klare at leve i mørket mere? Jeg læner til det sidste. I hvert fald er det sådan at nu, når jeg er single igen, så har jeg ingen som helst problemer med at nyde eventyrene i en takt som passer mig. Det som jeg en gang kunne opleve som ustyrlig galskab, er nu stille og roligt blevet en uproblematisk del af mit liv. Tror jeg lige nu i hvert fald. Men livet har jo det med at ..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 20. Februar, 2022 (edited) Både sexnydere og GP'er er, et eller andet sted afhængige. Afhængige af kropslig kontakt, nærhed, varme, begær, intimitet berøring og, ved nogle, afprøvning af grænser og sidstnævnte af penge Nogle er måske ligefrem satyromaner og pigerne nymfomaner samtidig med at de ønsker både en sædelig og en økonomisk indsprøjtning.. Redigeret 20. Februar, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 20. Februar, 2022 ppd skrev, for 7 minutter siden: Både sexnydere og GP'er er, et eller andet sted afhængige. Afhængige af kropslig kontakt, nærhed, varme, begær, intimitet berøring og, ved nogle, afprøvning af grænser og sidstnævnte af penge Nogle er måske ligefrem satyromaner og pigerne nymfomaner samtidig med at de ønsker både en sædelig og en økonomisk indsprøjtning.. Den synes jeg nu ikke passer på mig. "Satyromani er en sjældent psykisk lidelse der findes blandt mænd, med højere seksuelt behov, end den gennemsnitlige mand.[kilde mangler] Satyromaner har som Nymfomaner ingen seksuelle hæmninger og kan derfor mangle ægte kærlighedsfølelse." https://da.m.wikipedia.org/wiki/Satyromani Jeg kan bare godt lide sex og kærlighed, men mangler det og kompenserer lidt for det med et besøg engang imellem. Jeg tror jeg er en ret gennemsnitlig, kedelig blegfed dansker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalermesterKbh Skrevet 20. Februar, 2022 (edited) Søren A skrev, for 5 timer siden: Det handler meget om økonomi i tråden og jeg vil nuancere det lidt og smide en anden ting ind i debatten, som kan have negative konsekvenser for nogle - det har det haft for mig. Sexuelle præferencer: I de perioder jeg har haft et kæmpe forbrug har jeg oplevet, at mine sexuelle præferencer ændrer sig markant. Det vil sige, at over tid ændrer mine lyster sig fra GFE sex med en sød pige til at vil kneppes af en shemale. Jeg kan ikke forklare, hvad det er der sker, men det sker hver gang. Så kan man tænke “og hva’ så, lad dig da rive med”. Men for en som mig, som er i fast forhold, så giver det problemer på hjemmefronten (udover de moralske skrupler i forvejen). Altså at I de perioder, hvor det eneste der tænder er en shemale, så er det rigtig svært at få noget sexuelt til at fungere på hjemmefronten, da hun i de perioder ikke tænder mig. Og det er noget rigtig lort. Jeg ville ønske, at jeg ligesom mange af jer andre kunne formå, at have købesex, som et positivt tilvalg, hvor man en gang hver 3. - 4. uge købte sig en lækker time med en lækker pige, og så levede man højt på den oplevelse i 3-4 uger. Samtidig med, at man så kunne have sit parforhold til at fungere. Jeg dyrker i øvrigt sex med min partner 1-2 gange om ugen, så det er som sådan ikke sex jeg mangler, men det er spændingen ved at møde nye piger jeg har svært ved at slippe. Men som skrevet tidligere, så prøver jeg noget nyt den her gang, og har i min pause denne gang valgt, at gå på annonceligt hver dag bare for, at sige nej tak til alle de annoncer, som jeg kan se. I de andre pauser jeg har holdt, har annoncelight, eroguide m.v. være bandlyst og når jeg så efter 1 måneds pause går ind på annonceligt, så har jeg ikke kunne styre mig, fordi der lige popper 4 lækre piger op i min by. Der er flere lækre piger i min by i dag, men jeg har sagt nej tak, idet jeg har lovet mig selv, at første besøg igen bliver den 10. marts eller dagene efter, hvor en lækker pige jeg tidligere har mødt kommer til byen. Min forhåbning med det nye med færre køb og flere naturlige pauser er også, at jeg kan bibeholde mit - lige nu - mere fornuftige forhold til sex. Altså dyrke almindelig lækkert sex med en pige og lade være med, at lade mig rive med og skære alt det med shemales, gloryholes i sexbio, få suttet pik på rastepladser osv. fra. Altså for mig at se, have er lidt mere fornuftigt forhold til sex. Tak for din ærlige skriv Søren . Jeg har dybt respekt for dig at du deler så ærligt og du kan tro jeg har haft på nøjagtig samme måde som du ! Du har den fordel i forhold til mange andre, nemlig at du har erkendt over for dig selv at det er et problem og når man først har erkendt det over for sig selv, er der en chance for at kunne gøre noget ved det . Mange lever stadig i benægtelse fasen og der er også fint nok, men de bliver klogere når de på et tidspunkt er ved at ramme bunden . Jeg har gået i terapi for det du beskriver og det som det lærte mig, var at det hele var en lang flugt væk fra mig selv, altså der var noget inde i mig som jeg ikke magtede at mærke/kigge på, derfor den nemme løsning, ud at kneppe løs, for ikke at mærke mig selv, altså et hurtigt fix, har også været parforhold misbruger. Vi skal ta det alvorligt når vi ført når derud, det kan rent faktisk slå os ihjel ligesom spil lidenskab, stoffer, alkohol osv ...Den evige jagt og flugt fra os selv kan være utrolig opslidende på den lange bane . Så er der dem som blot kan nøjes med 1 el 2 besøg pr måned og hvile i det, ja så er det lykkerus i stedet for destruktivt . Alt er godt/sundt men med måde . Redigeret 20. Februar, 2022 af MalermesterKbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2554 Skrevet 23. Februar, 2022 (edited) Sweex2 skrev, den 17.2.2022 at 19:55: Hvis det er nærheden og hudsulten der trækker dig i retningen af pigerne, så har jeg ikke noget godt svar. Jeg er een af dem hvor det handler om hudsult og nærhed mindst lige så meget som om sex. Vi bliver ikke nødvendigvis 'afhængige' på helt samme måde. Den 'rus' der kan ligge i kroppen flere dage efter et besøg, når man mangler kropskontakt, er ikke vanedannende på samme måde ... Den klinger stille og roligt ud, og så er det ikke sådan at kroppen 'skriger' efter at få mer' hér og nu ... Jeg har oplevet en enkelt gang for fem-seks år siden at min seksualitet kom godt og grundigt op at køre efter et besøg ... Dét var ikk' morsomt, sku' jeg hilse og sige ... En hel sommerferie lang, kunne jeg ikke få tankerne væk fra at kysse hende på halsen og hviske hende i ørerne ... og hvad deraf følger. Den var der så snart hjernen ikke lige var beskæftiget med noget andet ... Så jeg skulle lige lidt på afvænning, turde simpelt hen ikke besøge hende igen lige med det første ... Det fortog sig, og jeg besøgte et par andre indtil jeg efter nogle måneder følte mig på sikker grund ... Og nåede at få to besøg mere hos den skønne inden hun stoppede, hen over den næste års tid ... Og da var eftervirkningerne - heldigvis da - noget mere afmålte ... Tror både det er det med at det handler om hudsult - men også alderen, der lægger en dæmper på afhængigheden ... Men, som sagt, jeg har mærket en snært ... Er egentlig lidt flov over at jeg ældre herre kom sådan op på dupperne over en gudesmuk ung kvinde ... Undskylder mig med at hun osse var englesød ... Redigeret 23. Februar, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1095 Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) sneræven skrev, for 18 timer siden: Jeg er een af dem hvor det handler om hudsult og nærhed mindst lige så meget som om sex. Vi bliver ikke nødvendigvis 'afhængige' på helt samme måde. Den 'rus' der kan ligge i kroppen flere dage efter et besøg, når man mangler kropskontakt, er ikke vanedannende på samme måde ... Den klinger stille og roligt ud, og så er det ikke sådan at kroppen 'skriger' efter at få mer' hér og nu ... Jeg har oplevet en enkelt gang for fem-seks år siden at min seksualitet kom godt og grundigt op at køre efter et besøg ... Dét var ikk' morsomt, sku' jeg hilse og sige ... En hel sommerferie lang, kunne jeg ikke få tankerne væk fra at kysse hende på halsen og hviske hende i ørerne ... og hvad deraf følger. Den var der så snart hjernen ikke lige var beskæftiget med noget andet ... Så jeg skulle lige lidt på afvænning, turde simpelt hen ikke besøge hende igen lige med det første ... Det fortog sig, og jeg besøgte et par andre indtil jeg efter nogle måneder følte mig på sikker grund ... Og nåede at få to besøg mere hos den skønne inden hun stoppede, hen over den næste års tid ... Og da var eftervirkningerne - heldigvis da - noget mere afmålte ... Tror både det er det med at det handler om hudsult - men også alderen, der lægger en dæmper på afhængigheden ... Men, som sagt, jeg har mærket en snært ... Er egentlig lidt flov over at jeg ældre herre kom sådan op på dupperne over en gudesmuk ung kvinde ... Undskylder mig med at hun osse var englesød ... Jeg kunne skrive PRÆCIST det samme. Jeg sidder nemlig lige midt i afvænningen jeg er normalt hos pigerne pga hudsult. Men jeg blev ramt mega hårdt efter et par besøg hos den samme pige. Jeg kunne ikke tænke på andet end hende, morgen, middag og aften. Nu har jeg haft en pause på en måneds tid og har besøgt en håndfuld andre piger. Jeg tror jeg er ved at være klar igen, men "heldigvis" kommer hun først tilbage om 1 uges tid, så jeg lige kan ryste det sidste af mig. Det værste for mig, var at jeg fik det stærke indtryk af at jeg kunne have løbet hjem med hende og ikke behøvede at kun skulle betale for at opnå hendes nærvær. Det var ligesom det satte nogen tanker igang jeg aldrig har haft før. Godt nok er vi nogenlunde jævnaldrende, men nu er jeg gift og har børn, så det ville ikke blive til noget alligevel. Men tanken og at jeg havde "scoret" så dejligt et væsen, gjorde mig godt rundtosset. Redigeret 24. Februar, 2022 af Sweex2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg