wauw 61 Skrevet 15. Februar, 2022 Hvordan undgår I at blive afhængige af besøgene hos gp? Er det kolde afvaskninger? Eller bare naturlig begrænsning pga penge eller tid ? Måske et reality check ved tanken om at det er penge der muliggør møderne, så tomheden bliver åbenlys? Jeg kan mærke at det er sindsygt vanedannende. Måske fordi jeg besøger gfe piger der spiller meget på følelserne. Og måske fordi jeg selv følelsesmæssigt trækker det lige til kanten, og går med på flirten før, under og efter. Det skal lige siges at jeg ikke bliver forelsket. Det lærte jeg at styre i 20'erne med polyamorøse elskerinder og affærer med gifte kvinder. Men at svælge i illusionen er vidunderligt! Det skal også lige siges at jeg har været en del af dette miljø i snart to år. Frekvensen af pigebesøg er mellem et hver tredje måned og tre på en uge! Så jeg kan både styre mig og falde totalt i gryden :D Nogen gange er nedturen efter et rigtig dejligt besøg dog skræmmende! Jeg har bare lyst til mere, eller en downer med en gammel kending. Ikke ulig trangen til visse substanser, der ikke fås i Brugsen :) Jeg tænker at en pause er det eneste rigtige. Men der er ikke længe til at Jessica er i byen. Lua er i min kalender i marts. Hende kan jeg ikke undvære. Og hvad nu hvis Ivon kommer tilbage? Så er alt andet jo ligegyldigt! Sweet Mia? Omg hun er en rutchebanetur af sindsyg kaliber. Både følelsesmæssigt, sexuelt, intellektuelt, kulinarisk og logistisk. Melania. Alt er nemt og naturligt når jeg ser hende. Hjerterum. Dejligt. Så er der dem jeg drømmer om og håber på at møde en dag: Aghata, Barbara, Ivy og alle de danske piger! Og Aisha savner jeg bare. Hun har en ekstra stjerne fordi hun var den første. Og fordi hun tog sig god tid til at spørge ind til hvorfor jeg besøgte hende. Jeg tror hun godt ved at mange af hendes gæster risikerer at miste sig selv. Tjah, djævlen sidder ved øret og lokker. Hvordan skal den kontrolleres? Er det overhovedet muligt? Beklager københavneriet ovenfor. Jeg er sikker på, at boede jeg i Aalborg eller andre steder, ville navnene være nogen andre, men pointerne de samme ! Pyh, det var et langt oplæg over noget jeg har tænkt over i lang tid. Vinklen er ikke specielt velovervejet, i går havde jeg nok skrevet anderledes og i morgen noget tredje. Men hvad gør I ? P.s. Trådstarter opfordrer til at der ikke diskuteres narko generelt. Og at mudderkast, person fnidder og karaktermord droppes. Nå, nu går jeg ind og hører Heroes med Bowie. Overandout! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1961 Skrevet 15. Februar, 2022 Nej og har nu gået i en længere periode uden besøg grundet udgifter ved flytning m.v. Jeg har overvejet at besøge en pige snart, men udvalget er ikke fantastisk i det sydjyske og paradoksalt nok er jeg på ferie i denne uge, hvor der dukker en smuk kendt pige op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gammelsmolf Skrevet 15. Februar, 2022 Jeg ER afhængig. Helt klart! jeg har været i det såkaldte miljø siden august, og det tager til. Jeg er nærmest afhængig af smukke kvinder der giver kærlig massage, blide og kærlige berøringer og søde flirts. Jeg er i konstant underskud. Desværre holder fikset kun et døgns tid. Så starter jagten på det næste fiks og ikke altid fra min favoritliste. Der kan jo være kommet nogle nye som fanger min interesse. så hvad gør jeg for at styre mig? Lige nu ingenting. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at bekæmpe dette monster jeg er blevet til. hvad gør I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 15. Februar, 2022 Nej ikke afhængig. Men glad at mulighederne findes. En lang tur i skoven, en endnu længere tur på cykel. Andre interesser man kan fokusere på. Og lykkes det ikke, så tvinger man sig at fokusere på andre ting. Tricket er at styre det, så at de gange man besøger en GP så er det ikke for at man falder i, men for at man rigtigt gerne vil og har det godt med det. Det opnår man gennem at sige nej til sig selv tilstrækkeligt ofte så det ikke bliver en ustyrlig vane, men noget man har fortjent. Min lærdom fra et langt liv: der findes ikke en eneste kvinde på denne jord som er værd at man bliver afhængig af hende. Heller ikke en mand i øvrigt. Og absolut ikke en nydelse - uanset hvordan den staves. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 15. Februar, 2022 (edited) All brug man ikke kan styre er misbrug og bør tages alvorligt. Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål andet end at misbrug bør håndteres. Spring et besøg over og brug pengene på en kompetent psykolog. Ikke for at bearbejde, men mere for at forstå dig selv. Ligesom selvhjælpsbøger af ethvert emne altid er skrevet af en misbruger det har "fundet lyset", så glemmer de at 'lyset"er kommet af selvindsigt og ikke en smart kur. Hvis du kan lære at nyde uden at kæmme over, så er det jo fint. Hvis ikke, og konsekvenserne blive for store, hvad enten om det er psyken, selvværdet, familien eller økonomien, så er det jo nok bedst helt at lade være. Jeg er usikker på om det helt var det du ville høre eller debattere. Redigeret 15. Februar, 2022 af AB455 Staveplade-lorte-mobil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 15. Februar, 2022 AB455 skrev, for 3 minutter siden: Hvis du kan lære at nyde uden at kæmme over, så er det jo fint. Hvis ikke, og konsekvenserne blive for store, hvad enten om det er psyken, selvværdet, familien eller økonomien, så er det jo nok bedst helt at lade være. Jeg er usikker på om det helt var det du ville høre eller debattere. Det er præcis den balance jeg prøver at finde. Og redskaber til at undgå misbrug 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 15. Februar, 2022 Bananas skrev, for 13 minutter siden: Tricket er at styre det, så at de gange man besøger en GP så er det ikke for at man falder i, men for at man rigtigt gerne vil og har det godt med det. Det opnår man gennem at sige nej til sig selv tilstrækkeligt ofte så det ikke bliver en ustyrlig vane, men noget man har fortjent. Virkelig kloge ord ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 15. Februar, 2022 wauw skrev, for 11 minutter siden: Det er præcis den balance jeg prøver at finde. Og redskaber til at undgå misbrug Gør et skema for dig selv. Sæt dig ned og reflektere over hvor ofte du ville synes det er ok med GP-nydelser. En gang om måneden måske? Altså tænk virkelig over det så at det føles ok med din situation, din moral, dine ønsker, din økonomi.... Og så holder du dig til det. Lykkes du, vil du føle dig godt til pas. Mislykkes du, så giv ikke op. Prøv igen. Jeg tror på at strukturere den slags; at give sig selv noget at holde fast i, noget som man tror er godt for en selv og som man rigtigt meget vil opnå. Og som du ved, så er glæden i at opnå det man har foresat sig, en belønning i sig selv. Går det alligevel ikke så må du leve med at være et offer, eller så er det tid at søge aktiv professionel hjælp. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 15. Februar, 2022 Bananas skrev, for 4 minutter siden: Gør et skema for dig selv. Sæt dig ned og reflektere over hvor ofte du ville synes det er ok med GP-nydelser. En gang om måneden måske? Altså tænk virkelig over det så at det føles ok med din situation, din moral, dine ønsker, din økonomi.... God ide. Det gør jeg faktisk med alkohol :D Det fungerer fint for mig. Ellers var jeg nok forsvundet i sprittågerne.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 15. Februar, 2022 Jeg ville lyve hvis jeg påstod, at jeg ikke var udfordret af købesex. Jeg er afhængig og en gang i mellem må jeg tage en pause for ikke at smadre min økonomi. Men det er ikke nemt. Ligesom dig, så kan jeg også falde helt i og besøge 3 på en uge, og så vågner jeg lidt op og måske formår at holde en længere pause. Andre perioder kan jeg have en mere fornuftig tilgang til det og måske tage et besøg hvert 14. dag. Kender godt det der med næste måned. Jeg havde planer om en pause, men flere af mine favoritter har planer om min by i marts, så det er lidt noget skidt. Men godt råd @Bananasmed at sige nej en masse gange for bedre, at kunne vælge en pige til og på den måde styre det, tak - det vil jeg prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 15. Februar, 2022 Nej, det er jeg ikke. I starten fra efteråret 2018 og frem til sommeren i 2019 kunne jeg godt besøge en GP en gang om ugen. Men så begyndte det at miste noget af det spændende og “forbudte” for mig. Derfra er der gået længere og længere imellem besøgene. I 2020 blev det til to besøg og sidste år til tre. I år har jeg kun besøgt en, og har ingen aktuelle planer om flere besøg i øjeblikket. Det kommer når tiden og lysten kommer over mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 15. Februar, 2022 Det er desværre nok pengene der styrer Hvis jeg havde flere ville det nok blive tilsvarende flere besøg. Men jeg kan sagtens følge dig. Jeg savner også besøgene når der er gået for lang tid imellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 15. Februar, 2022 (edited) Jeg er ikke afhængig. Jeg besøger 1 glædespige når lysten og pengene er til det, og hvis pengene rækker til det så besøger jeg 2 og besøg nummer 2 ligger cirka i slutningen af måneden jeg kan sagtens undvære mine besøg, 1 besøg er for mig nok. Efter et godt besøg er jeg helt høj af oplevelsen især efter et besøg hos min faste favorit, kicket og suset i maven sidder stadig efter et besøg og jeg tænker besøget igennem 1 eller 2 dage efter et besøg. Men så ligger jeg det også på hylden, når jeg ikke besøger glædespiger, så holder jeg mig til tinder, tager hen og træner eller går mig en tur eller bruger arbejdet eller besøge mine venner og famile for at få tankerne på noget andet og at ligge oplevelsen på hylden. Nogle gange kan jeg også godt finde på at besøge en ny engang imellem. Som @Bananas siger, er jeg også glad for at mulighederne for at besøge glædespiger er der, og det råd han kom med er et mega godt råd. Mit råd ville så også være at gøre noget der får tankerne hen på noget andet eller kan tage dig væk fra lysten til endnu et besøg , brug dit arbejde eller noget andet til at distrahere tankerne. Selvfølgelig er det helt okay og forståeligt at man tænker på oplevelsen og at man stadig har det sus i maven, også i et par dage efter, men jeg synes også bare for ens egen skyld at man bør ligge oplevelsen på hylden, uanset hvor dejligt et besøg har været netop for at man ikke skal blive afhængig. Redigeret 15. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 15. Februar, 2022 Havde jeg flere penge ville jeg også bruge flere på denne hobby. Økonomien sætter begrænsningen - er jeg så afhængig? Det ved jeg ikke, måske lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 15. Februar, 2022 wauw skrev, for 1 time siden: Det er præcis den balance jeg prøver at finde. Og redskaber til at undgå misbrug Men det er netop mit budskab. Redskabet er selvindsigt i hvorfor du ikke kan styre det, så du kan lægge den strategi der passer til dig. Håber det bedste for dig, uanset hvad du vælger at gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 15. Februar, 2022 AB455 skrev, for 1 time siden: All brug man ikke kan styre er misbrug og bør tages alvorligt. Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål andet end at misbrug bør håndteres. Spring et besøg over og brug pengene på en kompetent psykolog. Ikke for at bearbejde, men mere for at forstå dig selv. Ligesom selvhjælpsbøger af ethvert emne altid er skrevet af en misbruger det har "fundet lyset", så glemmer de at 'lyset"er kommet af selvindsigt og ikke en smart kur. Hvis du kan lære at nyde uden at kæmme over, så er det jo fint. Hvis ikke, og konsekvenserne blive for store, hvad enten om det er psyken, selvværdet, familien eller økonomien, så er det jo nok bedst helt at lade være. Jeg er usikker på om det helt var det du ville høre eller debattere. At for at kalde noget misbrug så skal det have en skadevirkning. Hvis man ikke har økonomiske problemer kan jeg ikke se problemet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 122 Skrevet 15. Februar, 2022 Jeg brugte alle mine penge på alkohol, damer og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk citat: George Best 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 15. Februar, 2022 Øbo skrev, for 39 minutter siden: At for at kalde noget misbrug så skal det have en skadevirkning. Hvis man ikke har økonomiske problemer kan jeg ikke se problemet. Skaderne kan f.eks være at det går ud over dit evt. parforhold. Eller at du ender i en række ulykkelige forelskelser. Eller føler du har mistet kontrollen over dig selv og dit liv. Ikke økonomi, men noget der sagtens kan have store negative konsekvenser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 16. Februar, 2022 Bananas skrev, for 3 timer siden: Nej ikke afhængig. Men glad at mulighederne findes. En lang tur i skoven, en endnu længere tur på cykel. Andre interesser man kan fokusere på. Og lykkes det ikke, så tvinger man sig at fokusere på andre ting. Tricket er at styre det, så at de gange man besøger en GP så er det ikke for at man falder i, men for at man rigtigt gerne vil og har det godt med det. Det opnår man gennem at sige nej til sig selv tilstrækkeligt ofte så det ikke bliver en ustyrlig vane, men noget man har fortjent. Min lærdom fra et langt liv: der findes ikke en eneste kvinde på denne jord som er værd at man bliver afhængig af hende. Heller ikke en mand i øvrigt. Og absolut ikke en nydelse - uanset hvordan den staves. Flere gode indlæg af @Bananas , men har fundet ud af jo længere tid der går mellem hvert besøg (arbejde/familie mv) jo mere usikker bliver jeg og så har jeg svært ved at komme i gang igen. Det er nævnt ovenfor at lidt regulering kan anvendes, fx som belønning - for år tilbage ønskede jeg at komme i form igen, så jeg lavede en aftale med mig selv om et månedligt besøg + 1 besøg pr tabt kilo, det blev senere videreudviklet til også at omfatte et besøg pr. reduceret centimeter om livet og senere igen et ekstrabesøg for 1 ekstra løbt kilometer - det virkede for mig, jeg fik sat styr på mit forbrug og kom i bedre form, måske skulle jeg prøve igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1008 Skrevet 16. Februar, 2022 Det var et godt indlæg. JA for H.. jeg er afhængig af det og har været det i mange mange år. Især er selve "jagten" spændende. Er der en på en hjemmeside, som ser godt/tiltalende ud? Svarer hun på en sms? Tilbyder hun det jeg ønsker? Er prisen rimelig? jeg er så gammel, at jeg stammer fra den tid, hvor der gik piger i skelbækgade og på halmtorvet. Jeg skrev PIGER de herrer - ikke totalt udbombede narkomaner!! Det at køre rundt og kikke efter lige den søde pige, som man ville have i aften. Desværre er der også meget ofte nedturen efter et fix. Spændingen ved at lede efter debn rette pige - mødet - selve agten og så i tøjet og ned på gaden i kulden Der står man så og tænker "Fuck der røg endnu en tusse, som jeg kunne have brugt til noget andet og mere spændende". Jeg har heldigvis en bankrådgiver, som sætter begrænsningen for mig, men vandt jeg i lotto, så ville jeg fylde hele eroguide med anmeldelser 2-31 gange om dagen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 16. Februar, 2022 Tjaah er afhængige af at føle mig i live -hverken mere eller mindre -hvorfor nøjes når jeg ikke behøver det... Lever kun en gang! Og det går sgu hurtig det "fandens liv" Hvorfor ikke få det bedste ud af det hver dag... Alt det jeg drømte om da jeg var 18-20år havde jeg slet ikke fantasi til, at forstille mig... -hvor meget der lå og ventede i årene der kom -og vupti er man over 50 af år -men inden i er jeg stadigvæk ung med masser af erfaringer nu. Afhængige lyder så negativt, og er det også i mange tilfælde -Men gider ikke være negativ, det er det nok det er foruden mig;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 16. Februar, 2022 wauw skrev, for 6 timer siden: Eller føler du har mistet kontrollen over dig selv og dit liv. En af de hele store problemer. Når jeg ikke tager mig gevaldigt sammen, så er perioder af mit liv sådan. Købesexen styrer mig. Jeg kan ikke passe mit arbejde, mit almindelig liv m.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 16. Februar, 2022 Øbo skrev, for 8 timer siden: At for at kalde noget misbrug så skal det have en skadevirkning. Hvis man ikke har økonomiske problemer kan jeg ikke se problemet. Jeg kan godt forstå at du tænker det, men hvis du tænker på ludomaner, så er det netop det, der er deres skadevirkning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 16. Februar, 2022 Møffe skrev, for 4 timer siden: Alt det jeg drømte om da jeg var 18-20år havde jeg slet ikke fantasi til, at forstille mig... -hvor meget der lå og ventede i årene der kom -og vupti er man over 50 af år -men inden i er jeg stadigvæk ung med masser af erfaringer nu. Det samme her. Havde ikke drømt om alle de fantastiske oplevelser der ventede. Lad det ikke stoppe.!!! Tak for et godt indlæg. bh/sanook 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg