pacer 2748 Skrevet 15. Februar, 2022 Nu har jeg også prøvet den der ultimate gfe oplevelse der snakkes så meget om, altså der hvor man godt kunne tro det var en egentlig kæreste eller elskerinde man var sammen med. Jeg har lovet ikke at lave en anmeldelse for det ønskede hun ikk af en eller anden grund. Men hvor er det dog lækkert det kan lade sig gøre, kemien var bare i top og hun var bragende dejlig. Set i det lys er prisen ikke væsentlig selvom jeg på ingen måde er velhavende, pengene var i øvrigt heller ikke et fokus område på noget tidspunkt. Helt sikkert en pige jeg vil opsøge igen. Tillykke til mig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 15. Februar, 2022 pacer skrev, for 23 minutter siden: Nu har jeg også prøvet den der ultimate gfe oplevelse der snakkes så meget om, altså der hvor man godt kunne tro det var en egentlig kæreste eller elskerinde man var sammen med. Jeg har lovet ikke at lave en anmeldelse for det ønskede hun ikk af en eller anden grund. Men hvor er det dog lækkert det kan lade sig gøre, kemien var bare i top og hun var bragende dejlig. Set i det lys er prisen ikke væsentlig selvom jeg på ingen måde er velhavende, pengene var i øvrigt heller ikke et fokus område på noget tidspunkt. Helt sikkert en pige jeg vil opsøge igen. Tillykke til mig. Ja, hun er bare sååå dejlig. Glæder mig på dine vegne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 15. Februar, 2022 Velkommen i klubben; Pacer - hun er en dejlig GFEér - spitzenklasse ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 15. Februar, 2022 Høvdingen skrev, for 2 minutter siden: Velkommen i klubben; Pacer - hun er en dejlig GFEér - spitzenklasse ..... Vidunderlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 15. Februar, 2022 Kender følesen - den er fantastisk - det er lige som at plukke stikkelsbær - de ser alle ens ud og smager ens, men engang imellem er det et hvor man tænker - det var fandens... "Stay tuned" på hende, men husk at hun en dag stopper hun og så er det rart at der en anden i opløbet, til at komme videre med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) Jeg har fået en del henvendelser angående hvem pigen er. Her må jeg så sige at når jeg har lovet ikke at skrive en anmeldelse kan jeg jo heller ikke angive hvem hun er. Her kunne man jo indskyde at det kan være lige meget for hun ved det ikke og hun kender heller ikke mit brugernavn herinde. Men i min naivitet holder jeg meget af gensidig tillid. Noget af det værste jeg ved er når jeg ikke kan stole på folk så det gælder også den anden vej. Meningen med mit skriv var egentlig bare at lufte min glæde ved min dejlige oplevelse, derfor lagde jeg den også her. Redigeret 18. Februar, 2022 af pacer Slå fejl 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 202 Skrevet 18. Februar, 2022 Pacer’s indlæg er vel det mest meningsløse der længe er set på Eroguide. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 18. Februar, 2022 hagbarth skrev, for 24 minutter siden: Pacer’s indlæg er vel det mest meningsløse der længe er set på Eroguide. Dit indlæg konkurrerer stærkt. 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalermesterKbh Skrevet 18. Februar, 2022 hagbarth skrev, for 1 time siden: Pacer’s indlæg er vel det mest meningsløse der længe er set på Eroguide. Trist ikke at kunne glædes på andres vegne . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 986 Skrevet 24. Februar, 2022 den kunne måske have ligget under generel debat - da det vel i sin natur ikke er en anmeldelse men en oplevelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 25. Februar, 2022 Vildsvinet skrev, for 26 minutter siden: den kunne måske have ligget under generel debat - da det vel i sin natur ikke er en anmeldelse men en oplevelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 25. Februar, 2022 Vildsvinet skrev, for 12 timer siden: den kunne måske have ligget under generel debat - da det vel i sin natur ikke er en anmeldelse men en oplevelse! Ja jeg giver dig ret og netop derfor lagde jeg den under "Generel debat". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg