Guest Brug Min Q Aalborg Skrevet 15. Februar, 2022 Hej derude! Line savner et afbræk fra studierne og vil gerne fyldes op af masser af pik. Muligheder for at bruge Line resten af uge 7: Onsdag d. 16/02/22 kl. 22.00: Filmet Aften Gangbang i privaten, minimum 3 deltagere skal være tilmeldt. Torsdag d. 17/02/22 kl. 19.00 - 22.00: Filmet solo-møder/duo-møder af 30 min. pr. mand. Afhængig af deltagere, så foregår det enten alene eller max to mænd pr. 30 min. med Line. Fredag d. 18/02/22 kl. 10.00: Filmet Morgen Gangbang i privaten, minimum 3 deltagere skal være tilmeldt. Fredag d. 18/02/22 kl. 19.00 - 22.00: Filmet solo-møder/duo-møder af 30 min. pr. mand. Afhængig af deltagere, så foregår det enten alene eller max to mænd pr. 30 min. med Line. Søndag d. 20/02/22 kl. 08.00 - 22.00: Filmet solo-møder/duo-møder af 30 min. pr. mand. Afhængig af deltagere, så foregår det enten alene eller max to mænd pr. 30 min. med Line. Husk alle arrangementer filmes, men uden ansigter andre end Lines. Materialet bruges så Line kan se sig selv have sex efterfølgende. Alle arrangementer bekræftes senest 2 timer før start, hvor adresse sendes ud. Alt samleje kræver gummi, som du selv medbringer. Det samme gælder glidecreme ved analsex. Alle deltagere skal være heteroseksuelle, 35 år eller ældre, vaccinerede, velsoignerede, renlige, raske og ordentlige. Det foregår i Aalborg i lejlighed tæt på Nordkraft. Kom gerne lidt før, hvis du ikke er kendt i området og skal have fundet en p-plads. Det er naturligvis gratis. Om Line: 24 år, studerende, brunette, høj, kvindelige former, feminin, underdanig/submissiv. Brug hendes huller grundigt og sprøjt hende i munden. Tilmeld dig de arrangementer du har lyst til i en personlig besked og husk at skrive din alder i beskeden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 245 Skrevet 16. Februar, 2022 (edited) Lækkert og yderst frækt set-up Redigeret 16. Februar, 2022 af Buttfreak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamfra9000 0 Skrevet 17. Februar, 2022 (edited) Da jeg er ny-registreret herinde kan jeg desværre ikke få lov at sende en besked, så jeg tilmelder mig her. jeg vil gerne tilmelde mig morgen gangbang kl. 10 i morgen, fredag. jeg har en gang før deltaget i et af jeres arrangementer ude ved Kystvejen. Super frækt. jeg er 37 år. vh. Hamfra9000 Redigeret 17. Februar, 2022 af Hamfra9000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MangeSteder 0 Skrevet 17. Februar, 2022 Hejsa. Har sendt jer en mail på jeres Gmail Satser på respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denfrækkejyde 5 Skrevet 18. Februar, 2022 Hej Har sendt en mail til jer om at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 307 Skrevet 22. Februar, 2022 Sker der noget denne uge? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djurslander 2 Skrevet 24. Februar, 2022 Jeg skal snart have vendt bilen mod Ålleren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg