Hop til indhold
Rejsenetværk

Vi donerer 1/2 time - vil piger være med

Recommended Posts

Opfølgning på præmie pige

Jeg må erkende at jeg måske ikke helt har håndteret logistikken som jeg burde, men status er pt.

Den 1 oktober sender jeg en mail til en præmie pige, afventer svar herpå.

Den fjerde oktober spørger fickenstein i tråden til hvordan det går.

Den 5 oktober svarer jeg herpå:

"Jeg har ikke fået svar på den mail jeg har skrevet til en pige, og får jeg det ikke, tager jeg kontakt til de 3 øvrige mandlige donorer, for af med de 1000 kr til formålet skal vi som jeg ser det, så vi kan få udloddet den præmie vi har skrevet at vi 4 godt vil betale."

Samme dag får jeg et svar fra præmiepigen.

Den 6 oktober svarer jeg hende:

Her går der så lidt kage i den, nok fordi hun skriver om at tales ved i telefon, jeg om at aftale via mail, giver hende mit nr, men skriver at jeg er vanskelig at komme i telefonisk kontakt med.

Jeg har i den første mail giver datoer i oktober hvor vi kan mødes.

Jeg begår så den fejl at konkludere den 8 oktober på at jeg ikke har fået svar på min seneste mail den 7 oktober, at kontakten er tabt.

Jeg erkender at det var for kort tid at give den videre dialog en chance, men jeg er vant til præcise aftaler skriftligt, og så snak når jeg mødes med andre.

Den 8 oktober skriver jeg til de 3 andre at jeg regner kontakten for tabt, da jeg åbner min mail for at skrive dette til præmie pigen, ligger der et ti minutter gammelt svar, hvor hun spørger hvornår hun må ringe til mig.

Da er det for sent, og jeg skriver beklagende til hende at vi har opgivet hende, da jeg troede vi ikke kom videre.

Jeg skrev en enslydende pm til de 3 andre, med min email adresse, bad om deres for at vi kunne mailes videre cc.

Jeg foreslår en alternativ præmiepige, som jeg straks få accepteret af en af os 3 på mail, samt 1 via pm på Eg.

Da sidstnævnte tilbyder at køre til pigen for at aflevere pengene slår jeg til, og accepterer, da vi nu er 3 ud af 4 der er enige.

Jeg beder om sidstnævntes kontonr, den får jeg via pm.

Nu kommer der så en mail fra den 4, han er skuffet, for vi skulle jo have talt sammen alle 4 om hvem det så skulle være, og jeg må erkende at jeg slog til uden, da vi var 3 der var enige, en både ville køre turen og aflevere pengene.

Jeg erkender min fejl, skriver at jeg nu vil sætte 250 kr ind på den andens konto, og at jeg også godt vil betale hans andel, hvis han ønsker det.

Efterfølgende får jeg en mail, hvor han fortsat er skuffet, men han beder mig om et kontonr.

Her går det op for mig at ham der har svaret mig pm, ikke som jeg selv gjorde, har sendt en enslydende pm til de andre 3 med hans kontonr, de kender så ikke hans kontonr endnu.

Han regnede med at jeg ville maile det til de andre 2.

Jeg vælger nu at lade være med at sende et kontonr til den skuffede, i erkendelse af egen skyld.

Jeg indsætter derfor yderligere 250 kr på det givne kontonr, påtager mig at betale de 500 kr af de 1000 kr selv.

Her står vi så nu, med en at sende pengene til, der sørger for at betale en anden pige, end hende jeg havde fået accept af i første omgang.

Ikke et forløb som jeg helst kunne have ønsket mig, men det er svært at kommunikere om med mennesker man ikke ved hvem er, hvis emailadresser hinanden ikke har, og når det udvikler sig forvirrende i en blanding af pm på Eroguide.dk og mails indbyrdes.

Skal vi være nogle der igen tager fællesinitiativer, bør vi som jeg ser det, kunne mailes, tales ved i telefon, og eller mødes hvis muligt.

Næste gang har vi forhåbentlig lært noget, og kan kommunikere langt bedre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt Jernsvin, men vi er i hvert fald på vej til at en af os får pengene afleveret og en aftale i hus.

Indbyrdes kontakt og kontakt til piger, skal i hvert fald fungere bedre næste gang nogen af os tager et initiativ sammen.

Hvis jeg har fejlet denne gang, tager jeg den på mig, men hovedsagen er forhåbentlig at det resultat vi ender op med bliver godt, for pige, mænd og Eroguide.dk, og det tror jeg at det endelige resultat gør.

Helt edeelt mødes man personligt, hvis muligt, vi får se om det fremadrettet bliver en mulighed.

I øst er afstandene ikke større end at det kunne være en mulighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt Jernsvin, men vi er i hvert fald på vej til at en af os får pengene afleveret og en aftale i hus.

Indbyrdes kontakt og kontakt til piger, skal i hvert fald fungere bedre næste gang nogen af os tager et initiativ sammen.

Hvis jeg har fejlet denne gang, tager jeg den på mig, men hovedsagen er forhåbentlig at det resultat vi ender op med bliver godt, for pige, mænd og Eroguide.dk, og det tror jeg at det endelige resultat gør.

Helt edeelt mødes man personligt, hvis muligt, vi får se om det fremadrettet bliver en mulighed.

I øst er afstandene ikke større end at det kunne være en mulighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Alt begyndelse er svær. Jeg tror generelt folk vil være anonyme med denne hoppy, selv om man "kender" hinanden på forumet, så er man tilbageholdende med at mødes IRL, udveksle tlf-nr. kontonr. mv..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Nille det er rigtig, men du, jeg og flere med os udgør eksemplet på at det kan lade sig gøre, og vi der allerede mødes skulle måske forsøge at omsætte det til initiativer - om muligt hvis der er piger der også vil mødes med os.

Måske i Chattens brunch klub :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...