Hop til indhold
Rejsenetværk

Vi donerer 1/2 time - vil piger være med

Recommended Posts

Guest Blondine Zine

Jeg kunne da godt tænke mig et kneppekort øh klippekort hos en favoritpige, men det skulle nok ligge hos hende fra gang til gang.

Man kunne jo også bare få et visitkort...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det siger alle jo, så hvis det skal blive muligt. Så er det jo lige før vi skal have fundet en mindre ø et eller andet sted. Der vil folk jo ikke bo mere. Så kan vi piger have hver vores hus, og i fyre herinde fra jo også flytte til øen.

Så bliver det ikke nemmere for nogen af os.. :D:D:D

Love Island - kan lige se det for mig :D - forhåbentlig under varmere himmelstrøg, så vi ikke behøver spilde tid på omklædning, når vi løber fra det ene hus til det andet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
.. en mindre ø et eller andet sted. Der vil folk jo ikke bo mere. Så kan vi piger have hver vores hus...
Så vil jeg begynde leje min sejlbåd ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne jo også bare få et visitkort...

Ser det for mig - et visitkort liggende i pungen fra Blondine Zine, Glædespige... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne da godt tænke mig et kneppekort øh klippekort hos en favoritpige, men det skulle nok ligge hos hende fra gang til gang.

Det var lige nøjagtig det jeg mente :). Tror sgu jeg gør det!!! Fra næste uge torsdag er der hermed kneppekort, aggg klippekort at finde ved liderlige line ;). Jeg vil forsøge at finde et stempel med mit logo på :D knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så vil jeg begynde leje min sejlbåd ud!

Hvis nikita er kaptajnen, så vil jeg gerne leje den for en stund ;) hihi knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg vil forsøge at finde et stempel ....
Du skal da bare have nogle tomme visitkort, hvor du sætter et rødt læbeaftryk :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra næste uge torsdag er der hermed kneppekort, aggg klippekort at finde ved liderlige line ;). Jeg vil forsøge at finde et stempel med mit logo på :D knus Line

Du kan bare bruge en hulmaskine til at klippe med :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du skal da bare have nogle tomme visitkort, hvor du sætter et rødt læbeaftryk :lol::lol::lol:

Det var da en skide god ide ja :), det gør jeg BX ;). Tak for godt råd varmt knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du kan bare bruge en hulmaskine til at klippe med :lol:

Hihi hr jern, jeg skal give dig hul ;) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man ku' osse montere et farvestrålende festivalarmbånd på kalorius efter hver tur, afsluttende med det, der gir' fri adgang alle dage? :mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Noget afslørende vil nogen nok mene :D, men du må godt få det sådan hihi ;) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Noget afslørende vil nogen nok mene :D, men du må godt få det sådan hihi ;) knus Line

Især hvis flere piger begynder at bruge festivalarmbånd i andre farver ;):lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes man skulle spørge damerne herinde,om de ville donere en halv time gratis,de får trods alt meget omtale,så det er jo det mest rigtige-noget for noget princippet

Hvem er den første dame der melder sig,og stiller en halv time gratis til rådighed :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg syntes man skulle spørge damerne herinde,om de ville donere en halv time gratis,de får trods alt meget omtale,så det er jo det mest rigtige-noget for noget princippet

Hvem er den første dame der melder sig,og stiller en halv time gratis til rådighed :D

Eller du kunne donere en halv time. Der er jo en del herinde der holder af analsex, såeeeeee det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller en pige der donere en halv time mod at man køber den anden halve time af hende.

Tror bare det er bedre at det er admin der laver en konkurrance ind imellem istedet for at vi bruger forsøger os med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

indtil nu har vi da kun hørt om gevinst og hvad kjøvenhavner vil give til en gevinst men skal vi ikke snart høre noget om hvad der skal til for at vinde den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller du kunne donere en halv time. Der er jo en del herinde der holder af analsex, såeeeeee det!

Hæhæ, Fickenstein kunne jo "fremleje" en af hans utallige bekendtskaber på lempelige vilkår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det ser besnærende ud, men Thomas på VL forsøgte denne model for ca 1½ år siden uden den helt store succes. Der var vist kun 2-3 sponsorer, så noget tyder på at reklameværdien næppe anses for at være ret stor. ;)

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej,jeg har ikke tid-men du kunne jo selv stille op :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke fået svar på den mail jeg har skrevet til en pige, og får jeg det ikke, tager jeg kontakt til de 3 øvrige mandlige donorer, for af med de 1000 kr til formålet skal vi som jeg ser det, så vi kan få udloddet den præmie vi har skrevet at vi 4 godt vil betale.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...