Hop til indhold
Rejsenetværk

Vi donerer 1/2 time - vil piger være med

Recommended Posts

Guest Blondine Zine

En 3kant med 2x Line er endnu bedre. :D

Er jeg ihvertfald mege frisk på, i siger bare til frække fyre...

Hva med dig Line er du også frisk...???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hva med dig Line er du også frisk...???
Uha da, Line og Blondine Line. Det kan godt gå hen og blive farligt :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øh Line

Du har vel bemærket at vi har begrænsede donormidler at give af :?:)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hey rejse, jo jo det har jeg, men jeg mente at nogle flere piger skulle byde ind og være gevinsten :) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver det en konkurrence hvor både jyder og sjællændere kan deltage i?

Evt en præmie på hver side at sundet afhængig af hvem ser vinder :)

Vh

Th

Jeg melder mig også som præmie hvis Malou vinder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Thaihooked

Vi har 1000 kr til en konkurrence, der desværre kun rækker til en præmie pige, enten i vest eller i øst.

Jernsvinet i vest har meldt sig med 250 kr, og mangler således 750 kr for at kunne stå for 1 gevinst i vest.

Klarer han den, regner jeg med at jeg må målrette vi 4 donorer en gevinst i øst.

Vi får se - der er stadig 9 dage til at skaffe 750 kr :)

Det mest spændende er hvor meget aktivitet vi kan afstedkomme i forum under og efter en konkurrence?

De piger der har meldt deres interesse allerede er kendte for det aktiv, at de har været eller er aktive i forum, og eller i chatten på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Thaihooked

Vi har 1000 kr til en konkurrence, der desværre kun rækker til en præmie pige, enten i vest eller i øst.

Jernsvinet i vest har meldt sig med 250 kr, og mangler således 750 kr for at kunne stå for 1 gevinst i vest.

Klarer han den, regner jeg med at jeg må målrette vi 4 donorer en gevinst i øst.

Vi får se - der er stadig 9 dage til at skaffe 750 kr :)

Det mest spændende er hvor meget aktivitet vi kan afstedkomme i forum under og efter en konkurrence?

De piger der har meldt deres interesse allerede er kendte for det aktiv, at de har været eller er aktive i forum, og eller i chatten på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg havde gerne smidt lidt i puljen hvis jeg ikke havde så meget på røven pt ... Men super god ide .... :)

Jeg kommer igen næste sommer , økonomisk altså ;)

Vh

Th

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Knallert

Nu er udgangspunktet for denne tråd at vi kan bringe de gevinster i udbud som vi mænd kan skillinge sammen om at betale for.

Men jo, jeg kan ikke se noget galt i at pigerne selv sponsorerer at stille op som præmie pige.

Her må vi blot huske på at vi ikke kan tilbyde nogen form for eksklusivitet, sådan som Admin kan med de konkurrencer han indgår aftale om, såsom det fede banner Trine Tease har haft hele konkurrence perioden ud.

Så har man som pige sådanne forbehold må man rette henvendelse til Admin.

Men er man indstillet på at ens sponsorat som pige i denne tråd kommer i samme pulje som de gevinster vi mænd betaler for, så jo meget gerne :)

Min tanke er at et konkurrenceforløb gerne må udvikle sig meget mere dynamisk i en konkurrence tråd henover november måned, end Admins egne hidtidige konkurrencer, hvor interesserede piger i høj grad kan være med til at præge dialogen i kraft af egen aktive medvirken.

Her tror jeg sagtens at en tråd kan rumme flere piger/klinikker i samme tråd, der repræsenterer hver sin præmie.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er i kommet frem til en løsning på:

- hvordan finder i en evt vindet?

- Har vinderen frit valt blandt de tilmeldte piger, eller vælger i en?

- hvordan samler i pengene ind?

- Er det admin eller de oprindelige 4 vindere der udpeger vinderen?

- hvad er tidshorisonten for konkurrencen?

- bliver det en 1. 2. 3 præmie model?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er ikke nået frem til en løsning - vi tager den helt med ro :)

Når måneden er omme, og vi har talt med den pige der bliver præmie pige, eller hvis vi har penge nok flere piger, så finder vi ud af hvordan vi synes at det skal afgøres hvem der vinder.

Et skridt af gangen, pt skynder vi os langsomt med at finde en præmie pige.

De mulige præmie piger er jo selv kendte for at være pænt kreative, og deres besyv skal vi da også have med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Lidt en sjov konkurrence :)

Man ved ikke hvad der skal til for at vinde den eller hvad gevinsten er ;)

Der eneste du ved er at du gerne vil vinde den :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Man ved ikke hvad der skal til for at vinde den eller hvad gevinsten er ;)
Gevinsten er formentlig en pige. Bare mit bud :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er september måned udløbet og det er tid til at få truffet en aftale med en præmie pige, for de 1000 kr som Sidespringeren, prøvemanden, Bager og Rejsenetværk har skillinget sammen til.

I samråd med de 3 øvrige har jeg nu skrevet til en af de piger, der skrev at de gerne vil være præmie pige, og jeg afventer nu blot resultatet af en dialog med hende.

Når vi er klar vil der blive meddelt nærmere.

Skulle nogle sidde med lysten til at gøre som vi, ja så er det blot at gøre som os, gå sammen om at betale en præmie.

Når vi gør det findes også de dejlige piger i branchen, der har lyst til at være præmie pige - tak for det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Når vi gør det findes også de dejlige piger i branchen, der har lyst til at være præmie pige - tak for det :)

Helt ærligt, så er dette med at være præmíe-pige da en oplagt måde at få gratis reklame på. Og intet ondt i det, det er da meget fornuftigt. :)

Men måske lidt underligt at Rejsenetværk er ved at at falde på halen over, at der er nogen der har set lyset, hvorfor ikke bruge muligheden for gratis reklame. :?:

For det er jo ikke pigerne, der er sponsorer, de får vist deres normale betaling.

Så det eneste, de har at 'miste', er at der en en kollega, der bliver valgt, men sådan er det jo hver eneste dag.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...