Rejsenetværk 9745 Skrevet 11. September, 2013 Det vil selvfølgelig være det nemmeste bare at give 1000 kr til vinderen, og så lade ham købe en ny hyrde stund hos samme pige, men det drejer sig jo også om at få noget aktivitet i en konkurrence tråd forinden, hvor gevinsten udgør konkurrencens profil. Sådan at vi genererer aktivitet i forum både før og efter konkurrencen, centreret omkring en pink profil, en klinik eller et bureau. Kunne det måske have sin interesse for en klinik at byde ind, sådan at både klinik og pige samlet kan opnå en masse omtale? Jeg møder gerne op i hovedstadsområdet til en snak om det, hvis jeg får en invitation. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Man kunne jo også lade præmien være ½ time hos pigen, som er omtalt i den anmeldelse der kåres til vinder - det vil jo gøre det ekstra interessant - og også give lidt konkurrence mellem pigerne om at give den bedste oplevelse Det tror jeg ikke på. Min erfaring er, at pigerne/kvinderne altid gør deres bedste for at give en god oplevlese så selvom god omtale er godt, så er det næppe afgørende. Det kræver så bare, at pågældende pige forlods vil være indstillet på at være "præmiepige".Nok ikke et reelt problem da vinderen har skrevet om en god oplevelse med netop hende. Det vil da oplagt være en win-win situation. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 11. September, 2013 Præmieforhøjelse: i anledning af Gittes Exit fra Eroguide forhøjes præmien i ovennævnte konkurrence med stort kr. 250,- fra min side :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 11. September, 2013 Tak Jernsvin, men jeg synes at du skal efterspørge 3 flere donorer, sådan at denne tråd kan byde på finansiering af 2 gevinster af 1/2 time Hvis det lykkes kan vi tilbyde en gevinst øst for fyn, og en gevinst vest for Fyn Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 11. September, 2013 Tak Jernsvin, men jeg synes at du skal efterspørge 3 flere donorer, sådan at denne tråd kan byde på finansiering af 2 gevinster af 1/2 time Hvis det lykkes kan vi tilbyde en gevinst øst for fyn, og en gevinst vest for Fyn Nu skal der sateme fejres - indsamlingen til en 2. præmie er hermed startet - hvem mere vil byde ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. September, 2013 Jeg ville i princippet gerne være præmiegris for Vest holdet. men da jeg endte som præmie sidste gang der var konkurrence skal der nok ske noget nyt.... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 11. September, 2013 Tak Sisse Du er den første pige i denne tråd der vil være præmie, og Line var i en anden tråd også frisk Lad os få de piger og mutre på banen der er interesseret, hvis der er flere. Har tænkt mig lade denne tråd køre måneden ud, og så se hvor mange interesserede piger der er, og hvor mange præmier vi kan samle ind til Pt har vi til præmie nr 1 og Jernsvinet har flot startet indsamlingen til præmie nr 2. Lykkes Jernsvinet bliver der en præmie både til hovedlandet Jylland og djævleøen Sjælland. I princippet kan vi byde ind med lige så mange gevinster, som vi kan gå sammen om at donere. Gå gerne i gang i netværket, der skal bare fire andele af 250 kr til, så har vi en gevinst mere. I bedste fald fylder vi forum med anmeldelser og aktivitet i et omfang ikke set hidtil på Eroguide.dk Mindre kan også gøre, det men vi er godt begyndt synes jeg Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 12. September, 2013 En dynamisk variant af en konkurrence Admin har til nu kørt den praksis at han opretter en information om en ny konkurrence og vilkåret for den, tilknyttet et banner. Denne information låses så konkurrence perioden ud. Jeg kunne godt tænke mig at en pige hos et bordel i hovedstadsområdet bød sig til med 1/2 time, vi betaler hende de 1000 kr. Men samtidig oprettes konkurrencen som en tråd, hvor bordel og pige kan deltage aktivt en hel kalender måned ud. Det kan så stå læserne frit for at efterspørge gode tilbud og arrangementer, bordel og piger at tilbyde samme i en dialog med interesserede i tråden. På den måde kan bordellet opnå en selvstændig fokus og opmærksomhed i forum på Eroguide.dk over 30 dage, før spændingen udløses og vinderen kan offentliggøres. Hvem ved måske fører det til helt nye initiativer og oplevelser til nye gode anmeldelser og beretninger i forum her på sitet. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 Nu er det jo suverænt RN og de andre donorere, der skal bestemme hvem præmien skal være og præmisserne.... resten må ses som forslag. Ideen om brugerne tager tingene i egen hånd engang imellem synes Jeg er fin Angående afstemning.... hvis Admin ikke vil oprette en..... så kan i jo selv oprette en tråd Hvem skal vinde??? giv en top 3 liste, som ikke må være dig selv..... så kunne tråden se sådan her ud Liderligfyr: 1. RN 2. Nille 3. Bluejacket Borende x: 1. Heine 2. organdonor 3. bager osv.... Til sidst kan i så tælle sammen..... evt kunne nr 1 give 3 point... nr 2 2 point.... nr 3 1 point.... Ellers er der muligheden at give hver person 1 point (nok nemmest) Her vil det så være en sympati vinder, altså hvem flest brugere kan lide Evt hvis personen skal have lavet en anmeldelse, så kan i sige, at personerne skal have lavet en anmeldelse i August. (september duer ikke, eller jo, men så kan du i hvert falde ikke stemme før slutningen af måneden) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Nu er det selvfølgelig kun Sisse der har meldt sig Men det kunne være fantastisk, hvis der var lidt valgmuligheder blandt pigerne..... altså hvis der nu var 5 piger, der meldte sig til konkurrencen, så kunne vinderen vælge frit blandt pigerne. (vi er jo så frygtelig forskellige, hvad vi kan lide) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Måske synes jeg i skulle rykke konkurrencen lidt, synes det er lidt fjollet den ligger lige oveni Trine konkurrencen.... og der så efterfølgende går 6-9 måneder uden der sker noget på denne front ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 12. September, 2013 Nu ved jeg ikke om Admin vil være med til at oprette en afstemning, men jeg ved bare at en afstemning ikke kan begrænses til de pink brugere, sådan som jeg foreslog, men vil være for alle, hvis den skal oprettes. Jeg er mest stemt for en aftale med en pige og eller et bordel, hvor vi sammen finder ud af en god måde at afgøre hvem der vinder konkurrencen. En passiv konkurrence der blot venter på sin afgørelse, er sådan set bedre end ingen konkurrence, men hvis et etablisement vil medvirke til en form for konkurrence der skaber og samler interesse omkring deres sted i en tråd over 30 dage, hvor de selv medvirker i dialogen, vil kunne optimere brugernes incitament til egen aktive deltagelse. Alt efter hvor kreative og initiativrige sted og piger er til at følge op på den interesse for dem, der kommer til udtryk i en konkurrence tråd, vil de have alle muligheder for et afledt udbytte heraf, såvel økonomisk som en styrkelse af deres brand i markedet. Jeg forestiller mig, hvis muligt at piger/steder melder deres interesse i denne tråd september ud, og forhåbentlig kan vi i løbet af oktober nå frem til en god aftale med pige/sted om en gevinst vi så kan oprette med en konkurrencetråd den 1 november, der så løber november måned ud. Nu er der næppe 5 piger der vil stå standby til hvem af dem en vinder vil vælge, men jo et bordel kunne måske tilbyde det, hvis der opnåes enighed herom? Men vi kan sagtens afholde flere konkurrencer på samme tid, eksempelvsis opdelt på landsdele, hvis altså der kan findes donorer nok til at dele 1000 kr til hver konkurrence af en 1/2 time? I er alle hjerteligt velkomne, Jernsvinet har tilbudt 250 kr og er i fuld gang med at prøve på at finde de 3 flere der skal til, lykkes han og kan jeg opnå et samarbejde om den gevinst vi er 4 om allerede, kan vi oprette 2 gevinster, foreksempel som her foreslået i november måned, 1 i vest, og 1 i øst. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 12. September, 2013 Hej, Fint, hvis der kan laves en konkurrence for medlemmer både øst og vest for Storebælt. Jeg tror, vi skal lade Admin og co. styre slagets gang og stå for markedsføring, udpegning af vindere, osv., også selv om vi denne gang er en flok medlemmer, der donerer præmierne. Hatten af for Sisse og Line, der allerede har meldt sig som "præmiepiger"! Personligt vil jeg hellere end gerne vinde jer begge to! Jeg savner dog stadig den nye og kreative idé til kåring af vinderne, når den tid kommer? Den med flest kvalificerede indlæg ER altså brugt nu.... Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. September, 2013 Man forundres til stadighed over nettet. på de fleste generalforsamlinger vælger man en bestyrelse for en periode. Som regel er det sådan at alle der stilles op vælges. Hvorfor lige den oplysning - jo fordi det I efterspørger er at sammenligne med en GF. Når man stiller op på en GF er man i langt de fleste tilfælde sikker på at have opbakning til sit kandidatur. Ingen erhversfolk ønsker den "ydmygelse" det er at melde sig som interesseret og så blive forkastet.' Så hvis jeg var pige (og dermed selvstændig erhvervsdrivende ) så ville jeg under ingen omstændigheder stille op til offentlig vurdering - og det synes jeg I burde have tænkt over... Jeg synes det kræver MOD - meget endda - at tilbyde sig selv som præmie i et offentligt forum, hvor ens kandidatur jo så kan vendes og drejes - med risiko for at blive vejet og fundet for let. Så - hvis I vil holde den her form for "casting" - så må det som MINIUM kræves at det foregår ved PM - og kun til 1 af jer (der så træffer valget) - eller stille beløbet UDEN betingelser til rådighed for EG - der så kan lave aftalerne Det andet er dybt underligt -og uværdigt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 Godt brølt Heine En ting jeg ikke havde overvejet i mit indlæg! Jeg støtter op om ideen, det skal gøres på PM og kun 1 pige..... evt en øst vest mulighed, hvor den ene pige ikke bliver valgt fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 12. September, 2013 Jeg opfatter det på ingen måde som en udvælgelsesprocedure, næsten tværtimod! Jeg havde forestillet mig, at de gudinder, der fandt dette initiativ prisværdigt, kunne melde sig som potentielle "præmiepiger", og derfra var det så op til konkurrencevinderen selv at booke den vundne præmie hos den foretrukne gudinde efter eget personlige valg. Som donor har jeg dælme slet ikke lyst til at skulle være domsmand over, hvem der er en "værdig præmie" eller ej.... Det må vinderen sgu selv afgøre blandt de muligheder, der nu måtte byde sig til.. For gudinderne her på sitet ser jeg en markedsføringsværdi i projektet - Udtrukket eller ej, så giver det opmærksomhed = kunder i biksen. That's Life! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3426 Skrevet 12. September, 2013 jeg troede da at i 4 skulle på turne og afprøve pigerne så i kunne finde den bedste :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 jeg troede da at i 4 skulle på turne og afprøve pigerne så i kunne finde den bedste Og DU skal med og kigge på hihi ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. September, 2013 sidespringeren - det er for mig at se bare at flytte det fra at være donorerne der vælger til at være vinderen af konkurrencen... same,same and not different :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou Magic 101 Skrevet 12. September, 2013 Halløj og hejsa Jeg stiller også gerne op som præmiepige sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. September, 2013 Halløj og hejsa Jeg stiller også gerne op som præmiepige sf Hej Malou det er længe siden.. Jeg synes det er en glimrende idé at du stiller op :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 12. September, 2013 Hvis I nogensinde bliver enige om hvordan denne konkurrence skal forløbe (sagt med et glimt i øjet), så vil jeg gerne donere 1.000 DKK til betaling af pigen/pigerne eller hvad I nu finder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 12. September, 2013 Tak Heine Du har en vinkling, som jeg overhovedet ikke har haft i tankerne, som jeg godt kan se nogle piger måske vil være enig med dig i. Men sådan skal oplægget bestemt ikke opfattes, og vi har da også allerede, Sisse, Line og Malou Magic der friskt og frejdigt allerede har gjort det eneste jeg har bedt om til nu, at skrive i tråden hvis de gerne vil udgøre gevinsten - tak for det Selv ser jeg mere sådan på det at vi har en begrænset sum til formålet, og jo flere piger vi må kontakte, des bedre, så ser vi hvem vi kan få den bedste aftale med. Resten er jo ikke af den grund blevet fravalgt, vi havde bare ikke flere penge til flere præmier, så ingen vil blive stillet til skue som vraget - som børn havde vi også kun 5 kronen at handle for hos slikmutter Desværre er der nok nogle piger vi ikke hører fra af de grunde som Heine argumenterer for, og meldte ingen sig på banen, ville den valgte fremgangsmåde rigtigt nok have vist sig som den forkerte, men vi har jo allerede 3 stærke kandidater, så lad os se om der kommer flere til i resten af måneden. Og som skrevet tidligere, så synes jeg det kunne være toppen hvis de huse pigerne arbejder hos, også kunne få deres navn fremhævet i forbindelse med en konkurrence. Malou Magic linker i sin profil til: Eventyrpigerne http://www.eventyrpigerne.dk/index.html Sisse arbejder vistnok privat diskret, der ikke annoncerer med deres steder. Line arbejder hos Pigekollektivet i Randers: http://www.pigekollektivet.com/default.html Brystlover, det er stort af dig at tilbyde at betale 1000 kr for gevinsten, men jeg vil meget hellere at vi betaler selv som vi har lovet, men at du så stiller med en gevinst mere for dine 1000 kr - jo flere gevinster des bedre Om hvorvidt vi nogensinde bliver enige om hvordan konkurrencen skal forløbe, ja det gør vi da forhåbentligt, men i sidste ende kommer det til at bero på hvilken aftale vi kan opnå med pige og eller bordel der gerne stiller op. Vi har denne tråd denne måned ud til at finde ud af hvilke piger vi må kontakte, og så træffer vi en aftale, hvis muligt i oktober, sådan at konkurrencen, måske konkurrencerne kan afholdes i november. Synes at vi skal fyre alt krudtet af over en kalender måned, og ikke lade konkurencen forløbe over 2 måneder eller mere som vanligt, nu hvor vi betaler selv og Admin ikke skal til lommerne i denne gang. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 12. September, 2013 Hvis I nogensinde bliver enige om hvordan denne konkurrence skal forløbe (sagt med et glimt i øjet), så vil jeg gerne donere 1.000 DKK til betaling af pigen/pigerne eller hvad I nu finder på. Hej Brystlover, Kunne du tænke dig at vi lavede en 2. og 3. præmie, hvis du opdelte dine kr. 1000,- i en 2. præmie på kr. 750,- og lagde kr. 250,- oveni mine kr. 250,- til en 3. præmie på kr. 500,-? 3. præmien kunne f.eks være en omgang thaimassage evt. med HJ 2. præmien kunne du f.eks komme med et forslag til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 12. September, 2013 Ret uventet oplever vi at flere giver økonomiske tilsagn i denne tråd, der gør det muligt at afholde en konkurrence med flere gevinster, end den ene gevinst vi er 4 der havde regnet med, det kun kunne blive til. Det er jo helt og aldeles fantastisk, og fortsæt endelig med at donere i denne tråd hvis I har lyst. Nu udgør Brystlovers tilsagn om alene at donere hele 1000 kr, et så generøst tilbud at der nok ikke kommer flere af slagsen, men find sammen om 200 +? kr og put dem i samme pulje, så har vi en gevinst mere for hver 1000 kr Og kommer der ikke flere tilsagn, er det stort allerede her hvor vi står nu - tak til jer alle Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 13. September, 2013 Jeg har tænkt lidt over det, og 1.000 er rigtig nok en god seddel, men du kan alligevel ikke rigtig få noget for den. Ikke en gang en halv time. Så derfor vil jeg ændre mit tilbud fra en donation på 1.000 kr. til 2 x ½ time hos en eller to piger. Vi gør sådan her: I der skabte tråden, vælger hvordan konkurrencen skal være og hvilke piger der skal (og har lyst til) at være præmier. Når I kender deres pris for ½ time, sender Rejsenetværk mig prisen for de to halve timer og bankinfo, hvorefter jeg sender ham pengene som han kan betale pigerne med. Deal? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. September, 2013 Nu er der jo rigtigt godt gang i buddene, og Netværkets projekt bliver bedre og bedre økonomisk funderet. Derfor tror jeg, at jeg i stedet vil betænke "firmaet" med en donation – der skal jo også være til selve platformen, som konkurrencen skal afvikles på . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg