Hop til indhold
newbee

Anna - Praleene Thai massage Havdrupvej i Brønshøj

Recommended Posts

Jeg efterlyste et sted der kunne hjælpe mig stakkels ryg da min normale fys havde fået corona og i sidste øjeblik havde været nødt til at annuller min tid.

Anna - Praleene Thai massage Havdrupvej i Brønshøj

Blev valgt og det fortryder jeg bestemt ikke.

Det er ikke det mest diskrete sted men det går jeg ikke op i.

Flot rent klinik.

Flot og dejligt badeværelse.

Anna selv super sød dame og vi kommunikerede på engelsk og thai og jeg fik hvad jeg kom efter.

Anna gav mig en super super hård og fremragende massage hvor hun først lige tjekkede kroppen igennem for at finde problemerne og så gik hun ellers igang.

Fingrer, albuer, knæ og gå tur på ryggen.

I dag mandag har jeg stadigvæk musklær smerter efter behandlingen men selv problemet inde ved rygsøjlen og med det mindre hold i ryggen er væk.

Hvis man leder efter rigtig Thai olie massage så er dette et fremragende sted.

Der var ikke bestilt noget ekstra og jeg var ikke interesseret i ekstra hos Anna jeg havde virkelig bare brug for at få ryggen fixet mission klaret.

500 kroner for 1 time ganske standard pris jeg betalte 600 kroner mente hun havde fortjent drikkepenge.

Kommer jeg igen bestemt ved behov

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1

Hej Newbee.

Var der en special grund til, at i kommunikerede på engelsk og Thai. Anna snakker perfekt og flydende dansk ?. Har besøgt hende flere gange og kan bekræfte hendes uden mærkede massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@zoro1 jeg startede på dansk men hun sagde vi skulle kommunikere på engelsk så det gjorde vi og så taler jeg en smule thai også.

For jeg havde også forstået at Anna talte dansk men ikke med mig :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...