Mand34Horsens 207 Skrevet 14. Februar, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/272598 Besøgte hende her i Borgergade i Horsens. Det var ringe, massagen var dårlig med massere af olie og massage som ikke gav nogen mening, den var ikke fræk eller god. Efter massagen havde jeg faktisk lidt ondt i min fod som gjorde jeg ikke kunne sove om natten, heldigvis er det vist forsvundet i dag. Sexen var ringe, og blowjobet før var 1/10. De skriver altid de har nye piger men der er aldrig nye piger og så vidt jeg kan se (3-4 besøg over 7 års tid) arbejder der kun 1-2 piger der normalt. Jeg har aldrig fået en god massage der over som sagt flere besøg, stedet er nu opgivet helt. Gav 1000,- for fuld pakke, men er ikke helt sikker på hvad det dækkede over (fik massage+2 min dårlig blowjob samt sex, alt med gummi) Redigeret 14. Februar, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 14. Februar, 2022 Tak for warning brother. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 14. Februar, 2022 (edited) stifmeister skrev, 1 time siden: Tak for warning brother. Tak, men det er bare så skod at der ikke er nogen gode steder i Horsens -:(. Bliver ved med at håbe. Redigeret 14. Februar, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 14. Februar, 2022 Jeg håber hende "mi mi" med de stooore kommer tilbage. Hun var god. Nok ikke alles smag pga størrelsen, og her tænker jeg ikke kun babserne. Men hun er sød og serviceminded. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 14. Februar, 2022 (edited) Ja hvis det er thai, var hende der hedder Rainbow her også meget kort, hun var god og nogen store dejligt bryster. Men det var vist en privat bolig og et sted der ikke er aktiv mere. Kender ikke Mi mi, men ser lige på hende og håber hun vender tilbage Redigeret 14. Februar, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 14. Februar, 2022 Mand34Horsens skrev, 1 time siden: Tak, men det er bare så skod at der ikke er nogen gode steder i Horsens -:(. Bliver ved med at håbe. Der ligger da et fint sted i Smedegade 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 14. Februar, 2022 (edited) Var forbi først, det var lukket i går (13/2-22) og så ikke åben ud mere. Men det er åben og havde bare lige lukket i går? Redigeret 14. Februar, 2022 af Mand34Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 14. Februar, 2022 Mand34Horsens skrev, for 3 timer siden: Var forbi først, det var lukket i går (13/2-22) og så ikke åben ud mere. Men det er åben og havde bare lige lukket i går? Har kørt forbi mange gange i Smedegade, når der har været annonceret. De bruger ikke lys i vinduet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 14. Februar, 2022 Nej der er ikke lys i skiltet mere. Der ringes og aftales tid. Hun er på al 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 123 Skrevet 15. Februar, 2022 (edited) 8000 skrev, for 10 timer siden: Nej der er ikke lys i skiltet mere. Der ringes og aftales tid. Hun er på al 8000 Link please hvis du vil mvh L Redigeret 15. Februar, 2022 af lhrn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 15. Februar, 2022 (edited) lhrn skrev, for 24 minutter siden: Link please hvis du vil mvh L https://annoncelight.dk/showad/260927 Hun er en bestemt dame. Det er hende til venstre på billeder. 8000 Redigeret 15. Februar, 2022 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. Februar, 2022 8000 skrev, for 19 minutter siden: Hun er en bestemt dame. Får du lidt smæk i nummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 15. Februar, 2022 Nej ingen smæk i nummi. Hun er en kvinde der ikke gider så meget pis. I have the pussy i make the rules. Spørg nu ikke om hun pisser på mig. 8000 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 513 Skrevet 20. Februar, 2022 Mand34Horsens skrev, den 14.2.2022 at 14:50: Ja hvis det er thai, var hende der hedder Rainbow her også meget kort, hun var god og nogen store dejligt bryster. Men det var vist en privat bolig og et sted der ikke er aktiv mere. Kender ikke Mi mi, men ser lige på hende og håber hun vender tilbage Kan klart anbefale mi mi, virkelig god gfe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 40 Skrevet 6. Juni, 2023 Det var det første thai sted jeg kom ind til okt 2022 rent tilfælde de sprang op af sofaen og spurgte om jeg skulle have pakken til 1000kr. Mens hun stod og gned mig Jo tak. Da hun er færdig med at massere og skal til det jeg er kommet for , kommer den anden dame ind og siger nr 2 pige 500kr. Jo tak. Afsted det gik. Mens den ene sad på hovedet red den anden mig og omvendt slikke og bruge finger gjorde jeg også grundigt på den ene. Jeg tog dem bagfra op ad briksen ståendene det var det bedste så kunne man mærke forskellen. De er begge søde og stramme. Brysterne er vist første generation silicone Men jeg fik en på oplevelsen og skal ikke klage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 37 Skrevet 6. Juni, 2023 Lille-per skrev, for 1 time siden: Det var det første thai sted jeg kom ind til okt 2022 rent tilfælde de sprang op af sofaen og spurgte om jeg skulle have pakken til 1000kr. Mens hun stod og gned mig Jo tak. Da hun er færdig med at massere og skal til det jeg er kommet for , kommer den anden dame ind og siger nr 2 pige 500kr. Jo tak. Afsted det gik. Mens den ene sad på hovedet red den anden mig og omvendt slikke og bruge finger gjorde jeg også grundigt på den ene. Jeg tog dem bagfra op ad briksen ståendene det var det bedste så kunne man mærke forskellen. De er begge søde og stramme. Brysterne er vist første generation silicone Men jeg fik en på oplevelsen og skal ikke klage. Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg