Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Numser, babser eller blazer?

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
JenniferRomantica skrev, den 17.2.2022 at 09:50:

Jeg mener ikke jeg har nogle direkte nøgenbilleder på min annonce.. Kun af min mås:ph34r::lol:.. 

For mig var det vigtigste at man fik mit ansigt at se.. Dette alene fordi havde jeg været læge, tømrer eller hvilket som helst andet erhverv så havde mit ansigt været at finde på min hjemmeside..Jeg synes ikke jeg har noget at skamme mig over, og det vil jeg gerne vise Hr. og Fru. Danmark.. Betingelserne, for at erhvervet bliver accepteret, er at os der arbejder i branchen, selv accepterer det føler jeg^_^.. Hvis vi udstråler at vi har noget at skjule så vil det altid blive anset som noget fordækt der skal skjules.. 

Undskyld for den korte afsporing:ph34r:.. 

Jeg er super glad for mine øjne har fået fanget dig.. Så mangler vi bare lige den der hotel invitation jo;):P..

Du er herlig. Tak for responsen. Var spændt på om du fangede mit lille hint. Ja, så mangler vi bare lige den der hotel invitation..jo. I øvrigt, godt argument for accept af GP-erhvervet. Ingen grund til fordækt spil. Erhvervet har som bekendt tusinder af år.....på bagen. Undskyld, jeg kunne ikke stå for det billede.

Vi ses snart. Følger med i hvor du kommer frem på disse østlige egne. En dag i foråret lykkes det at få kalenderne til at passe.  Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...