Borende X 25043 Skrevet 12. September, 2013 Jeg kan slet ikke forestille mig denne "Gitte" har haft seriøse tanker bag sit medlemskab, overhovedet. Men hun har uden tvivl ønsket at skabe debat, og det er da i den grad lykkedes...Jeg tror snarere, at hans formål var at lave ballade herinde. Det er jo en trolds opgave. Og det lykkedes i den grad. Det er godt, at bunkeren er opmærksom, når en trold kommer op til overfladen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 12. September, 2013 Gad vide hvad denne "Gitte" egentlig er for en ? Ja, mokken var i hvert fald ikke særlig diskreativ :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. September, 2013 Slettet igen. Heine har en pointe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 12. September, 2013 jeg tror ikke der er mange herinde, der kontinuerligt og vedvarende skriver et formfuldendt og korrekt dansk. Heller ikke jeg, langt fra endda. Lad os holde fast i mangfoldigheden i udtryksformer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 Gad vide hvad denne "Gitte" egentlig er for en ? Min konklusion må være, at hun har skreget EG' s læsere om hjælp, for den manglende opmærksomhed, hun givetvis må være tynget af på hendes job som "Glædespige". Sikke da en charmetrold.. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 12. September, 2013 Jeg er nu meget tilfreds med at ”Gitte” er ude. ”Gitte” havde bestemt sig for at glædespiger er ofre og at vi mænd er nogle slemme slemme mandspersoner. ”Gitte” var kun ude på at lave ballade. Alle argumenter prellede af på ”Gitte” som vand på en gås, og ja jeg kaldte ikke ”Gitte” for en hund men en gås og det står jeg ved. Der skal selvfølgeligt være plads til forskellige meninger og til en sober diskussion, men jeg gider ikke diskussionen for diskussionens (og balladens) skyld. :| Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2013 Skal vi ikke være enige om at stoppe diverse analyser af handlet "Gitte"? Som bekendt er der ingen grund til at sparke til folk, der i forvejen er nede at ligge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. September, 2013 Joh, men jeg er bare ikke sikker på "Gitte" er nede at ligge. Jeg er ret overbevist om at hun opnåede lige nøjagtig det hun ville. Så hun griner nok mere end hun ligger ned. Meget usympatisk menneske, hvis man kigger på hvordan hun har strøet om sig med ubehagligheder til stort set alle og enhver. TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 14. September, 2013 Aggg vil du da for fanden ikke snart stoppe dig selv!!! Du skal IKKE stoppe mig i den kasse der hedder offerrollen tak!!! Iii altså spred da lidt glæde og humor i stedet for at tale på andres vegne og kritisere alt og alle, eller endnu bedre FÅ NOGET GOD SEX!!! Jeg giver gerne en af mine afstressende massager MED AFSLUTNING . Beklager min afsporing af tråd og at anbefale mig selv admin Line Line som Admin! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob 0 Skrevet 15. September, 2013 Gitte er blevet ekskluderet fra Eroguide. Det var da en helt ufattelig dum beslutning. Gitte har på ingen måde været ude i personangreb eller det der ligner. Er man ikke enig med hende, kan man deltage i diskussionen eller simpelthen vælge at ignorere den. Selvfølgelig kan lukker en udelukkelse munden på hende, men gør I jer så ikke skyldige i noget af, hun beskyldte jer for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob 0 Skrevet 15. September, 2013 Der mangler i høj grad en thumbs down her på eroguide. Det er da en seriøs omgang sludder Det er ikke fordi hun ikke var enig med flertallet at hun blev ekskluderet. Det er din forkerte tolkning. Det er generelt hendes opførsel der var årsagen, ikke hendes holdninger. Hun havde fået advarsler inden hun røg ud, hendes reaktion på advarslerne var barnlig, for at sige det pænt. Derudover var hun årsag til at flere brugere via indlæg, chatten , pms og rapporter gav udtryk for at hun var en troll, og at hun kun var her for at skabe ballade. På chatten i går oplevede administrator og jeg hvordan kendte brugere havde mistet lysten til at være på Eroguide pga Gitte. Endelig så var en del af hendes indlæg personangreb og hun overholdte ikke vores regler for hvad man må skrive under anmeldelser men brugte en anmeldelse af Line til at jagte Line fordi hun uberettiget havde et horn i siden på Line er vi blevet bekendt med. Vi i ledelsen er sat her for at skabe et velfungerende forum hvor folk er glade for at være men hvis der er nogen der er her for at spolere det hele så griber vi ind. Vi ved også udmærket at nogle vil være enig og andre uenige, vores beslutninger kan sjældent gøre alle 100 procent tilfredse, prøvemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 15. September, 2013 En ting er, at der hersker uenighed, det er ok - og sådan skal det være, men når man ikke kan se, hvornår ens argumenter er opbrugt, og man stadig ikke har overbevist nogen, så hjælper det ikke, at man gentager sig selv i en stadig mere skinger tone. Det var det Gitte ikke havde fattet, derfor blev hun en pestilens, som ingen eller intet - mindst af alt den sag, hun angav at tjene - kan være tjent med. Det er derfor helt naturligt, at en sådan person bliver udelukket, når hun efter flere advarsler ikke modererer sine udgydelser. Debat og diskussion er godt, men skal ske lødigt. Det kunne/ville Gitte ikke - defor rimeligt at udelukke hende. Der er også andre brugere, der burde kigge på deres argumentation og sprogbrug, så vi kan få en tone, alle kan holde ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 15. September, 2013 Noob. Kan jeg få dig til at lave en tråd eller en pm hvor du linker til blot tre af dine indlæg hbor du er positiv omkring det her forum ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydeka'l 18 Skrevet 17. September, 2013 Jeg er nu meget tilfreds med at ”Gitte” er ude. ”Gitte” havde bestemt sig for at glædespiger er ofre og at vi mænd er nogle slemme slemme mandspersoner. ”Gitte” var kun ude på at lave ballade. Alle argumenter prellede af på ”Gitte” som vand på en gås, og ja jeg kaldte ikke ”Gitte” for en hund men en gås og det står jeg ved. Der skal selvfølgeligt være plads til forskellige meninger og til en sober diskussion, men jeg gider ikke diskussionen for diskussionens (og balladens) skyld. @BTB Det var dog et vederstyggeligt billede du har der til venstre... Hvor er det taget fra? De to vil jeg gerne have på min ønskeseddel til Jul og gerne liggende under træet... :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg