Hop til indhold
Gitte

Vind en ½ time

Recommended Posts

hej..

gitte super du deltager, men jeg fornemmer lidt vrede?

diktatorisk? det er deres site, du ved hvordan det forgår med privat steder på nette, de er ikke demokratisk...

men virker til du har et eller andet du vil, men du forklare det ikke tydeligt...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

He, he sikke mange usmagelige konkurrencer der kom på bordet med nogle stakkels gevinster. Jeg deltager gerne i dem alle, med mindre man skal skrive anmeldelser. det kan jeg af gode grunde ikke... Strippoker... he he... jeg er lidt af en spillefugl når det slår mig, så den er jeg med på..... og det er da også meget sjovere end ludo.... med mindre det er stripludo - man kan også spille stripmatador he he :D:D:D . Godt initiativ Charlotte.. jeg vil straks være med:

Kender i den om nonnen og sømanden.. de skulle.. øhh.. men så sagde hun også.. øhh... men den er i hvert fald sjov.... nej undskyld, skal vist lige øve mig først :lol::lol::lol:

Laver du en separat konkurrence tråd Charlotte... så får vi masser af konkurrencer :lol::lol:

men vent lige til efter den 15. Vi skal ikke tage opmærksomheden fra skønne Trine Tease :)

Jeg sender lige lidt god karma efter Gitte.. tror det er tiltrængt :)

Hav det rart derude :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej..

gitte super du deltager, men jeg fornemmer lidt vrede?

diktatorisk? det er deres site, du ved hvordan det forgår med privat steder på nette, de er ikke demokratisk...

men virker til du har et eller andet du vil, men du forklare det ikke tydeligt...

prøvemanden

Vrede er der meget godt drivkraft i....det for os fremad i livet.

Hidtil har jeg stort set holdt mig langt væk fra debat generelt på nettet, så nej jeg ved ikke så meget om, det er normalt at køre et board med diktatur, demokratisk eller lassifair.

Jeg mener selv, at jeg er ret klar i mine udtryksformer, så gider du præcisere, hvad det er jeg ikke forklare tydeligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har på intet tidspunkt sagt jeg repræsenterede ledelsen! Og bestemt heller ikke talt om at jeg var vagthund
Ville du så ikke godt være sød at uddybe dette:

Dette vil jeg rigtig gerne reagere overfor, i det omfang jeg formår. Så det er okay, hvis ledelsen kommer til at føle jeg er deres lille politimand ude i marken (orv en ny selvudnævnt titel)
Hvem er det, der her aktivt udnævner nogen til noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener selv, at jeg er ret klar i mine udtryksformer, så gider du præcisere, hvad det er jeg ikke forklare tydeligt?

Kære Gitte:

Kunne du ikke forklare, hvad du vil her på EroGuide, udover at være en kværulant og ballademager? :(

"Sjældent har så mange skyldt en enkelt så meget, for så lidt" frit citeret efter Churchill

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville du så ikke godt være sød at uddybe dette:

Hvem er det, der her aktivt udnævner nogen til noget?

Det er mig, der udnævner mig til en titel. Ergo taler jeg for mig selv og om mig selv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Gitte:

Kunne du ikke forklare, hvad du vil her på EroGuide, udover at være en kværulant og ballademager? :(

"Sjældent har så mange skyldt en enkelt så meget, for så lidt" frit citeret efter Churchill

Med venlig hilsen

:geek:

Benjamin det er okay du kalder mig for kværulant og ballademager! Prøv at læs mit indlæg i hyggesnak "anonym", der redegøre jeg ærligt for, hvorfor jeg er her.

Vil du fortælle mig, hvorfor du er her Benjamin?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er mit eget bidrag

En vikar skal vikariere i en 7. klasse, og da de er grove, beslutter han sig for at tage røven på dem med det samme, så han siger "Alle dem der har haft en pik i hånden, går ud og vasker hænder" - ca. halvdelen går ud. Så kommer nogen af dem tilbage og vikaren spørger "Hvor er resten?" - Der bliver svaret "Jo, de er ved at børste tænder".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har ikke hidtil fremgået at pigen kunne afvise vinderen.

Jeg spørger om det er en fallit erklæring, jeg konstatere det ikke! Men vil du fortælle mig ærligt, hvad er motivet for at lave de konkurrencer?

Det burde ligesom give sig selv, at jeg aldrig ville tvinge en pige til at modtage en gæst, som hun ikke ønsker at være sammen med.

Motivet for at lave en konkurrence herinde, er at det skaber en masse aktivitet på Eroguide.dk. Konkurrencer herinde har det også med at give en masse af de brugere, der indtil videre blot har læst med på siden, et skub til at oprette sig som bruger og deltage aktivt. Sidst men ikke mindst, er det også en måde hvorpå jeg som ejer af Eroguide.dk, kan vise at jeg værdsætter alle de gode indlæg brugerne deler med hinanden og give lidt tilbage til én heldig vinder af konkurrencen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det burde ligesom give sig selv, at jeg aldrig ville tvinge en pige til at modtage en gæst, som hun ikke ønsker at være sammen med.

Motivet for at lave en konkurrence herinde, er at det skaber en masse aktivitet på Eroguide.dk. Konkurrencer herinde har det også med at give en masse af de brugere, der indtil videre blot har læst med på siden, et skub til at oprette sig som bruger og deltage aktivt. Sidst men ikke mindst, er det også en måde hvorpå jeg som ejer af Eroguide.dk, kan vise at jeg værdsætter alle de gode indlæg brugerne deler med hinanden og give lidt tilbage til én heldig vinder af konkurrencen.

Se det ER god karma :) knus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg vil da også gerne lave en lille konkurrance....

½ time med spanking! eroguides ledelse må selv udpege en vinder. :D

Må man gætte på at du til lejligheden er villig til at modtage en af ledelsen udvalgt kvindelig vinder og at du vil have kælet ekstra meget og inderligt for bullwhippen :lol:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

@Gitte;

Hvad er det præcist du har ondt i røven over her? Trine, i sin kommentar på første side, lægger ikke skjul på at hun selv er klar over hvad der sker i denne konkurrence, og hun udleder også at om ikke andet kan de 'spille scrabble', skulle alt andet fejle.

Altså, dit problem ligger ikke ved prostitution, ellers ville du nok ikke skrive herinde, men det ligger ved at den udvalgte pige i konkurrencen giver sigselv væk i 30minutter uden betaling?

Det kunne måske være et måde for pigen at markedsføre sigselv, samt skabe noget opmærksomhed deraf forøge hendes indtjening - det skal jeg heller ikke gøre mig klog på.

Såvidt jeg ved, har Eroguide intet salgsmæssigt ud af at 'markedsføre' sigselv således. Eneste jeg kan se, er at man i ledelsen måske har villet skabe lidt mere debat i gemytterne, men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Jeg har svært ved at se, i dit originale indlæg, hvad problemet egentlig er. For mig, virker det mere som om, der skal piskes en stemning op af ingenting.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må man gætte på at du til lejligheden er villig til at modtage en af ledelsen udvalgt kvindelig vinder og at du vil have kælet ekstra meget og inderligt for bullwhippen :lol:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Jeg glemte selvfølig at skrive nogle konkurranceregler....

Bedste bilvasker (min bil) i bar overkrop! Admin er hermed inviteret med som meddommer

Bundstokken....kan være jeg den dag vinderen kommer skal undlade læderfedten...da den får næring nok den der bullwhip :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
½ time med spanking! eroguides ledelse må selv udpege en vinder. :D
Du ville vist svært godt kunne li´, hvis det blev mig, der skulle lægge røv til. Men jeg agter at lade præmien gå videre :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det syntes jeg ikke giver sig selv i konkurrence oplægget, at der er nogle forbehold. Så det er da godt de kommer frem nu og det dermed ikke virker helt så frastødende på mig længere.

Så du har behov for at tiltrække/lokke flere bruger til, hvilket du så gør med konkurrencer og alverdens opslag på boardet, når man ikke er logget ind.

Hvis nu, at boardet var appetitligt nok i sig selv, kommer brugerne vel helt af sig selv, tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nu, at boardet var appetitligt nok i sig selv, kommer brugerne vel helt af sig selv, tænker jeg.

Tror du har misset pointen i marketing. Du kan have verdens bedste produkt, men hvis der er ingen som kender til det får du aldrig solgt noget.

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gitte;

Hvad er det præcist du har ondt i røven over her? Trine, i sin kommentar på første side, lægger ikke skjul på at hun selv er klar over hvad der sker i denne konkurrence, og hun udleder også at om ikke andet kan de 'spille scrabble', skulle alt andet fejle.

Altså, dit problem ligger ikke ved prostitution, ellers ville du nok ikke skrive herinde, men det ligger ved at den udvalgte pige i konkurrencen giver sigselv væk i 30minutter uden betaling?

Det kunne måske være et måde for pigen at markedsføre sigselv, samt skabe noget opmærksomhed deraf forøge hendes indtjening - det skal jeg heller ikke gøre mig klog på.

Såvidt jeg ved, har Eroguide intet salgsmæssigt ud af at 'markedsføre' sigselv således. Eneste jeg kan se, er at man i ledelsen måske har villet skabe lidt mere debat i gemytterne, men det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Jeg har svært ved at se, i dit originale indlæg, hvad problemet egentlig er. For mig, virker det mere som om, der skal piskes en stemning op af ingenting.

Jeg har ondt i røven over, at der laves så smagløs en konkurrance med en pige som gevinst. Det glæder mig så, at jeg i debatten kan læse at både glædespigen og vinderen kan sige fra overfor hinanden. Dette har ikke hidtil været synligt for enhver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Det syntes jeg ikke giver sig selv i konkurrence oplægget, at der er nogle forbehold. Så det er da godt de kommer frem nu og det dermed ikke virker helt så frastødende på mig længere.

Så du har behov for at tiltrække/lokke flere bruger til, hvilket du så gør med konkurrencer og alverdens opslag på boardet, når man ikke er logget ind.

Nu er konkurrencen vel ikke KUN for at tillokke nye brugere? For jeg tvivler på at der bliver annonceret om selve konkurrencen på andre forums, ihvertfald officielt fra ledelsen herinde, deraf, kan det kun være via viderefortælling af brugerne til deres venner, hvilket jo er præcis det man gerne vil have - mennesker som er inde i 'verden' til at oprette brugere og udvide debatten. Det er også svært, mener jeg, at holde forummet appetitligt, når tråde og diskussioner som disse, trækker hele forum'et ned i mudderet gang på gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du har misset pointen i marketing. Du kan have verdens bedste produkt, men hvis der er ingen som kender til det får du aldrig solgt noget.

/Sleino

Boardet er jo ikke en salgsvare! Og som jeg opfatter det, er der rigeligt med folk der står udenfor kulissen og læser med, men som ikke ønsker at deltage. Og så er det jeg mener, at var boardet appetitligt nok, ville det fremme folks lyst til at deltage aktivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg har ondt i røven over, at der laves så smagløs en konkurrance med en pige som gevinst. Det glæder mig så, at jeg i debatten kan læse at både glædespigen og vinderen kan sige fra overfor hinanden. Dette har ikke hidtil været synligt for enhver.

Hvordan kan det ikke være synligt? Hvis du vinder en bil i en mx.dk konkurrence, og du ikke mener at du vil have den i farven pink, har du vel også lov til at sige 'Nej tak'?. Der er jo INGEN undertoner af tvang nogle steder. Selv, når man som man tager ud til en pige, og selvom man har betalt, har hun jo loven på sin side til at sige fra hvis herren gør noget som er udenfor de ydelser hun yder. Det er i hendes ret, uanset om det bliver skrevet sort på hvidt.

For mig, virker det, uden at jeg skal være 100% sikker, som om at du er lidt opmærksomhedskrævende. At du har et øjeblik med 'Se mig, se mig!', eller at du er jaloux over den opmærksomhed der bliver genereret af denne konkurrence. Jeg har svært ved at se de valide punkter og grunden til at starte en debat overhovedet. Hvis TrineTease nu selv havde skrevet at hun mente at konkurrencen havde nogle skjulte undertoner hun ikke var helt sikker med, havde sagen været en anden - men, du udnævner dig som beskytter, af nogle værdier som du mener mangler, men som er åbenlyse for enhver anden. Undskyld for tonen, men, jeg ser virkelig ikke ideen i at dette skal diskuteres, og sidder faktisk i skrivende stund og overvejer om jeg skal slette det jeg skriver, men, mener det er vigtigt at det bliver sagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan det ikke være synligt? Hvis du vinder en bil i en mx.dk konkurrence, og du ikke mener at du vil have den i farven pink, har du vel også lov til at sige 'Nej tak'?. Der er jo INGEN undertoner af tvang nogle steder. Selv, når man som man tager ud til en pige, og selvom man har betalt, har hun jo loven på sin side til at sige fra hvis herren gør noget som er udenfor de ydelser hun yder. Det er i hendes ret, uanset om det bliver skrevet sort på hvidt.

For mig, virker det, uden at jeg skal være 100% sikker, som om at du er lidt opmærksomhedskrævende. At du har et øjeblik med 'Se mig, se mig!', eller at du er jaloux over den opmærksomhed der bliver genereret af denne konkurrence. Jeg har svært ved at se de valide punkter og grunden til at starte en debat overhovedet. Hvis TrineTease nu selv havde skrevet at hun mente at konkurrencen havde nogle skjulte undertoner hun ikke var helt sikker med, havde sagen været en anden - men, du udnævner dig som beskytter, af nogle værdier som du mener mangler, men som er åbenlyse for enhver anden. Undskyld for tonen, men, jeg ser virkelig ikke ideen i at dette skal diskuteres, og sidder faktisk i skrivende stund og overvejer om jeg skal slette det jeg skriver, men, mener det er vigtigt at det bliver sagt.

Det er helt okay Ronaldo at du ignorere mig. Og ja jeg mærker sandelig godt at jeg for opmærksomhed her, så kan vi altid diskutere kvaliteten af den opmærksomhed.

Det er okay Ronaldo, at du synes dit budskab er vigtigt. Jeg synes jo også nogle af mine budskaber er vigtige, og andre mindre væsenlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Undrer mig over hvorfor at du synes, at den er smagløs? Mener du ikke at TT selv kan afgøre hvad, der passer bedst til hendes forretning og temperament, så derfor skal du være overdommer?

Din holdning er da helt klart en nedgørelse af TT's evner til at træffe en selvstænding beslutning. :cry:

Når alt dette er skrevet så undrer jeg mg faktisk over ændirngen i Gitte's status fra lyserød til mørkeblå (vistnok), da der under glædespiger står følgende omkring optagelse:

Gruppen er lukket; kun en gruppeleder kan tilslutte nye gruppemedlemmer, sædvanligvis baseret på invitation fra en gruppeleder og accept fra brugeren.

Nogen, der har sovet i timen eller har fået second thoughts efterfølgende, eller noget helt tredie? Men lidt underligt.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi regnede med at brugerne her inde var så normalt tænkende, at de selv kunne regne ud at vi aldrig ville tvinge en pige til at tage imod en gæst, mod hendes egen vilje.

Om Eroguide.dk ikke er appetitligt nok i sig selv, skal jeg ikke kunne sige. Men med over 120.000 besøgende om måneden, hvoraf over 60% er gengangere, så må vi jo gøre et eller andet rigtigt. Vores besøgende kommer heller ikke ind på siden fordi vi har en konkurrence, men fordi vi har en masse godt indhold.

Når alt dette er skrevet så undrer jeg mg faktisk over ændirngen i Gitte's status fra lyserød til mørkeblå (vistnok), da der under glædespiger står følgende omkring optagelse:

Gruppen er lukket; kun en gruppeleder kan tilslutte nye gruppemedlemmer, sædvanligvis baseret på invitation fra en gruppeleder og accept fra brugeren.

Nogen, der har sovet i timen eller har fået second thoughts efterfølgende, eller noget helt tredie? Men lidt underligt.

Det er os i administrationen der har fjernet den lyserøde farve.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undrer mig over hvorfor at du synes, at den er smagløs? Mener du ikke at TT selv kan afgøre hvad, der passer bedst til hendes forretning og temperament, så derfor skal du være overdommer?

Din holdning er da helt klart en nedgørelse af TT's evner til at træffe en selvstænding beslutning. :cry:

Mvh

smo

Om gevinsten hed Anja i gamle dage, Nikita, Sissi eller Trine Tears er for mig bedøvende underordnet, det er konkurrancen jeg kalder for smagløs.

Rigtigt at mit navn har været lyserødt og nu er blå. Mange havde igår travlt med at tro jeg var en mand....og så blev jeg til en blå mand ;)

De regler du henviser til, ved jeg ikke hvor står....vil du fortælle mig det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...