Hop til indhold
Gitte

Vind en ½ time

Recommended Posts

Hermed tilsagn om donation af 1/4 kg gode jyske dollars også herfra til formålet "usmagelig markedsføring med usmagelige gevinster på Eroguide.dk"!

(Må jeg samtidig foreslå, at den valgte pige IKKE bliver Gitte? :mrgreen: )

Gad vide, hvem af de skønne gudinder, der mon føler sig usmagelig nok til at agere 1. præmie næste gang? - Noget for dig, Line? Andre måske?

:D

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udover at det er lidt trættende for os andre at være vidne til så ville jeg mene, at dette er et spørgsmål som dem der driver boardet skal tage stilling til - og ikke du eller jeg...!

Det er i orden du synes jeg er trættende! Men lad være med at svare på andres vegne, det må de selv gøre!

Jeg er ret sikker på, at ledelsen er glade for, at vi er med til at værne om et anstændigt board! Hvad tror du ellers den lille advarselstrekant med "indrappotering" mulighed er til, ved alle indlæg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der også en donation på 250 kr fra bager

Støtter op om At vi kune spørge om Line er med på at være " pramien "

Så tak Gitte pga af dig får vi nu en ny konkurence :lol:

Bager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hermed tilsagn om donation af 1/4 kg gode jyske dollars også herfra til formålet "usmagelig markedsføring med usmagelige gevinster på Eroguide.dk"!

(Må jeg samtidig foreslå, at den valgte pige IKKE bliver Gitte? :mrgreen: )

Gad vide, hvem af de skønne gudinder, der mon føler sig usmagelig nok til at agere 1. præmie næste gang? - Noget for dig, Line? Andre måske?

:D

Vh. Sidespringeren

Jeg ellllsker udfordringer , så JA jeg er frisk :). Synes nu at der er utrolig mange skønne og smukke kvinder her der er, i mine øjne, bedre " gevinster " ;) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt Sidespringer og Prøvemand, nu er vi 3 og mangler bare sidste mand, så kan vi sætte os i plenum for at tage næste skridt.

Når vi er de første 4 og vi har 1000 kr i hus, foreslår jeg at vi opretter en tråd med præmissen for at komme i betragtning til at yde gevinsten 1/2 time med glædespige X hos klinik Y, Bureau Z, eller privat diskret - rammerne bør være vide :)

Pigerne kan så indbydes til at skrive i tråden at de gerne yder præmien, hvis nogle gør det har vi da dem vi kan spørge.

PS

En eller flere gevinster skal selvfølgelig først bringes i spil efter at konkurrencen med Trine Tease er afsluttet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror sgu at der er noget om det gamle ordsprog der siger, at mænd tror at man kan løse alle problemer med penge, og hvis ikke kan man da fjerne fokus for en stund :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sørme om ikke bager har meldt sig på banen som sponsor også, så nu er vi 4 mand der skillinger 1000 kr sammen til det gode formål.

Prøvemanden

Sidespringeren

Bager

Rejsenetværk

Nu skal vi bare videre herfra, ligefrem naboer er vi vel ikke, men mon ikke vi finder ud af at få talt/skrevet sammen?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men lad være med at svare på andres vegne, det må de selv gøre!

Jeg er ret sikker på, at ledelsen er glade for

skal ledelese ikke selv sig hvad de er glad for?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejsenetværk, kære EG-ven:

Efter at have læst mange af dine skriv igennem tiderne OG kommentarerne dertil, vil jeg tillade mig at nedlægge en protestant mod dit forslag til fremgangsmåde, der endnu engang er ALT for administrativt tungt! (Har du en fortid som ministeriel embedsmand, mon? ;) ).

Bageren har også meldt sig på banen med 250,- = pengene er altså i hus, og Line har allerede erklæret sig villig til at være den næste gudinde, der lader sig krænke groft i denne usmagelige konkurrence, så hvorfor gøre resten sværere, end det behøver at være?..... :)

Vi har nu 1000,- dask doneret af du, jeg, Prøvemanden og bageren + et stakkels, men alligevel villigt offer klar i form af den skønne Line. Ergo mangler vi bare et grundlag at konkurrere PÅ?

(Den med flest/bedste indlæg på EG er brugt, så kom med en anden, please....)

Vi kan selvfølgelig også bare gøre det HELT enkelt administrativt ved at erklære mig som konkurrencevinder med det samme! *gnæk* :mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aggg vil du da for fanden ikke snart stoppe dig selv!!! Du skal IKKE stoppe mig i den kasse der hedder offerrollen tak!!! Iii altså spred da lidt glæde og humor i stedet for at tale på andres vegne og kritisere alt og alle, eller endnu bedre FÅ NOGET GOD SEX!!! Jeg giver gerne en af mine afstressende massager MED AFSLUTNING :). Beklager min afsporing af tråd og at anbefale mig selv admin :) Line

Krænker jeg dig Line, eller er jeg din bøddel?

Jeg vil gerne takke nej til en gang massage af dig. Da jeg ønsker at færdes anonymt i prostitutionsverdenen og hos dit svingdørs bordel, kan jeg jo aldrig vide hvem gemmer sig der eller du af andre årsager inviterer ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej

Gitte, hvorfor er du så imod af vinde en præmie?`hvor det er en sex...

du sælger selv sex, som jeg forstår det..

hvad er forskellen... på en mand giver dig penge for at knalde dig eller han har vundet muligheden for at knalde dig?+

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Krænker jeg dig Line, eller er jeg din bøddel?

Jeg vil gerne takke nej til en gang massage af dig. Da jeg ønsker at færdes anonymt i prostitutionsverdenen og hos dit svingdørs bordel, kan jeg jo aldrig vide hvem gemmer sig der eller du af andre årsager inviterer ind.

De er sure, sagde ræven om rønnebærrene, den kunne ikke nå dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de venlige ord Sidespringer :)

Det overrasker næppe, men jeg er en stor fan af denne herre:

Sir Humphrey

http://list-of-awesome.blogspot.dk/2011 ... ister.html

Nu var det jo Prøvemanden der gerne ville have medindflydelse på hvilken glædespige vi spørger, og Line gjorde selv opmærksom på at der er mange gode kolleger til hende vi også kan spørge.

Så jeg synes absolut vi skal gøre processen bare en lille smule omstændelig ;)

Det er så kedeligt bare at annoncere et navn som det første, hvilket der ejheller er ret meget usmagelig markedsføring i.

Nej lad os endelig trække tiden lidt ud, hvis muligt få interesserede piger med i en tråd, der kan vise hvem vi godt kan spørge - piger der ikke føler sig stødt, men tværtimod kan se værdien af at få opmærksomhed henover flere uger før den lykkelige vinder afsløres.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Omkring boardet, så oplever jeg alt for meget åbenmundethed og alt for lidt diskretion og værnen om hinanden. Dette vil jeg rigtig gerne reagere overfor, i det omfang jeg formår.
Den fatter jeg ikke rigtig. Kunne du give eksempler? Da vi er anonyme over for hinanden er "åbentmundetheden" vel ikke større end det, folk tillader sig selv at meddele.

Så det er okay, hvis ledelsen kommer til at føle jeg er deres lille politimand ude i marken (orv en ny selvudnævnt titel)
Jeg synes, du har en kedelig messiansk forkyndende holdning om, at du nu skal ud og frelse verden

(Læs: EG).

Er du i virkeligheden udsendt af f.eks Jehovas Vidner (orv, endnu en titel til dit CV) for at bringe orden i vort smudsige og umoralske kaos?

PS: Jeg har tilladt mig at rette "diskreation" i citatet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen

jeg vil da gerne udlodde en konkurrence...

for at deltage, skal man bare indsende vittigheder, og så kan de 5 bedste jokers vinde en aftens strippoker med mig...det er til trods for at der er fare for tilbagevende mareridt efter at jeg evt har "tabt" mit tøj.

mvh

c

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Gitte repræsenterer ikke ledelsen, Gitte er ikke ledelsens vagthund.

Gitte skal ikke give udtryk for at vi i ledelsen skulle mene noget meget positivt om hendes opførsel herinde. Det har hun intet grundlag for at gøre og hun gør regning uden vært.

Det er nødvendigt at præcisere dette da Gitte i flere indlæg tager ledelsen som gidsel i hendes argumentation.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de venlige ord Sidespringer :)

Det overrasker næppe, men jeg er en stor fan af denne herre:

Sir Humphrey

http://list-of-awesome.blogspot.dk/2011 ... ister.html

Nu var det jo Prøvemanden der gerne ville have medindflydelse på hvilken glædespige vi spørger, og Line gjorde selv opmærksom på at der er mange gode kolleger til hende vi også kan spørge.

Så jeg synes absolut vi skal gøre processen bare en lille smule omstændelig ;)

Det er så kedeligt bare at annoncere et navn som det første, hvilket der ejheller er ret meget usmagelig markedsføring i.

Nej lad os endelig trække tiden lidt ud, hvis muligt få interesserede piger med i en tråd, der kan vise hvem vi godt kan spørge - piger der ikke føler sig stødt, men tværtimod kan se værdien af at få opmærksomhed henover flere uger før den lykkelige vinder afsløres.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejsenetværk:

Ok da! Opretter du så en selvstændig tråd under "Efterlysninger" med titlen "Offer for endnu en usmagelig og nedværdigende EG konkurrence søges!" :D

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jamen

for at deltage, skal man bare indsende vittigheder, og så kan de 5 bedste jokers vinde en aftens strippoker med mig...det er til trods for at der er fare for tilbagevende mareridt efter at jeg evt har "tabt" mit tøj.

mvh

c

God ide, Charlotte. Mit problem er bare at jeg altid taber i kortspil, så det bliver lidt en kedelig fornøjelse for alle hvis jeg vinder konkurrencen.... for jeg bliver den eneste der stripper til poker aftenen.....

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen

mvh

c

Charlotte:

Jeg elsker jo både poker og nøgne kvinder, så jeg vover fluks pelsen med denne her om menneskets bedste ven i problemer... :-)

joke-the-cold-can-be-hard-on-a-dog

http://www.animaltalk.us/joke-the-cold-can-be-hard-on-a-dog/

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Gitte. Nej du hverken krænker eller andet mig. Jeg er af den overbevisning ,at ingen kan gøre mod en ,som man ikke tillader personen at gøre, så dermed kan du intet gøre mod mig :). Man får hvad man giver!! Jeg vælger ,at give min positivitet og glæde til min omverden, hvad du vælger ,at gøre eller takke nej til ,er jo dit Valg ikk :). Jeg tænkte, at måske var vejen til forståelse/ viden og ro, at tage i mod med åbenhed og( i mine øjne )et forsøg på ,at bidrage med noget godt / eller en løsning og ja det kunne jo være et besøg i " svingdørs bordellet ville give det, så" pladen ikke bliver ved med at gå i hak...:). Så tak for ærlig svar og jeg ønsker dig glæde og lykke i livet :). Mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er en fallit ærklæring, som ny bruger at stille spørgsmålstegn ved om det er nødvendigt at lokke med gevinster for at få nogle til at lave anmeldelser her. Hvad må en ny bruger så spørge om her?

Om det hedder eroguide eller et andet board som anmelder glædespiger, er mig under ordnet. Der hvor skoen trykker, er helt klart når man ikke værner om anonymiteten.

Var det ikke smartere, at du spurgte mig direkete af, hvad mit ærinde herinde er, fremfor at bygge luft kasteller?

Nu kom bemærkningen jo fra rejsenetværk......!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har svært ved at se nedværdigende for en glædespige at være præmie i en konkurrence herinde. Først og fremmest så er det jo pigens helt eget og frie valg om hun ønsker at være præmie, derudover han hun selvfølgelig altid mulighed for at afvise vinderen, hvis hun af den ene eller anden grund ikke har lyst til at være sammen med ham.

At du mener det er en fallit erklæring at vi køre en konkurrence herinde, kan jeg kun grine af. Vi har ikke haft en eneste måned siden starten, hvor vi ikke har haft en betydelig fremgang. Dette er sket selvom der ikke er konkurrencer herinde hele tiden.

Det har ikke hidtil fremgået at pigen kunne afvise vinderen.

Jeg spørger om det er en fallit erklæring, jeg konstatere det ikke! Men vil du fortælle mig ærligt, hvad er motivet for at lave de konkurrencer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gitte repræsenterer ikke ledelsen, Gitte er ikke ledelsens vagthund.

Gitte skal ikke give udtryk for at vi i ledelsen skulle mene noget meget positivt om hendes opførsel herinde. Det har hun intet grundlag for at gøre og hun gør regning uden vært.

Det er nødvendigt at præcisere dette da Gitte i flere indlæg tager ledelsen som gidsel i hendes argumentation.

Jeg har på intet tidspunkt sagt jeg repræsenterede ledelsen! Og bestemt heller ikke talt om at jeg var vagthund....syntes jeg har gjort rede for, at jeg ikke er en hund!

Tom kommenterede min sætning" Jeg tror ledelsen er glade...." og jeg gav ham ret i, at jeg ikke skal bestemme hvad ledelsen skal mene...den smuttede, jeg legede nok lige Gud der. Men det må vel så gælde for alle andre her inde, at de kun taler udfra sig selv?

Hvis I føler Jer taget som gidsel i mine indlæg, er I vel til hver en tid berettiget til at gøre Jer fri af mine udtalelser. Det jo jer der bestemmer suværent og diktatorisk, over boardet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...