Noah1 251 Skrevet 13. Februar, 2022 Så basically titlen. Har nogen nogensinde mødt en GP før udenfor jeres typiske mødested. Var det akavet? Prøvede i at ignorere hindanden? Snakkede i sammen, og evt. fik aftalt en ny session? Alle relateret svar velkomne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 13. Februar, 2022 https://www.eroguide.dk/forum/topic/148958-når-man-møder-hende/?tab=comments#comment-1368922 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1053 Skrevet 13. Februar, 2022 jA , Jeg har hjulpet min foretrukne gennem mange år.....(du ved hvem når du læser dette... ) med at køre og hjælpe med at sende lidt hjem.....overhovedet ikke akhavet, tværtimod,,,,,glæder mig til at kunne hjælpe igen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 13. Februar, 2022 (edited) Noah1 skrev, for 1 time siden: Så basically titlen. Har nogen nogensinde mødt en GP før udenfor jeres typiske mødested. Var det akavet? Prøvede i at ignorere hindanden? Snakkede i sammen, og evt. fik aftalt en ny session? Alle relateret svar velkomne Med al respekt så ville jeg aldrig hilse på en klient ude i offentligheden, og jeg forventer naturligvis det samme.. Medmindre at vi tilfældigvis havde haft snakken omkring dette, og min klient direkte havde sagt at det var okay hvis jeg ville hilse på ham, hvis vi skulle støde ind i hinanden på gaden. Udover dette synes jeg at man skal respektere diskretion for begge parter. Det kan jo være man bagefter ville modtage en lille besked alla ''Dejligt at se dig, selvom jeg ikke kunne sige hej'' Redigeret 13. Februar, 2022 af Annika.Sofia.A 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 13. Februar, 2022 Ja da det kan jo hænde at man mødes i den virkelige verden. Selv husker jeg to mindeværdige lejligheder, hvor jeg mødte en GP som jeg havde dyrket lagen gymnastik sammen med. Den ene var en meget populær og nu savnet kvinde, som jeg tilfældigvis så under en rock koncert. Hun var sammen med en mand og så mig slet ikke, så jeg smilede blot indvendigt, kiggede væk og var blot glad for at se hende give den gas og nyde musikken. Anden gang mødte jeg min favorit pige i Roskilde, og hun hilste først med et stor smil og et diskret vink(vi var begge alene). Det endte med at vi smed hendes pakkenelliker ind i min bils bagagerum, spiste brunch på en hyggelig cafe (Cafe Kat var det vist), hvorefter jeg kørte hende hjem så hun slap for at slæbe tre store poser med i bussen. Som Annika siger: husk at respektere diskretion og det er farligt, at spørge hende, om man må hilse diskret , hvis man ser hende alene ude i byen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngGentleman 9 Skrevet 14. Februar, 2022 Jeg besøgte en GP sidste år. Hun var fra Venezuela og var vist 26 år, og vi mødte hinanden udenfor det typiske mødested (har dog kun besøgt hende én gang). Jeg havde besøgt hende på en onsdag. Det var et relativt kort møde på en halv time, og der var god kemi. Hun bad mig skrive til hende den efterfølgende fredag. I øjeblikket var jeg ikke sikker på, hvad hun mente med det, da hendes engelsk ikke var super godt, men jeg gjorde, som hun sagde. Hun havde også sendt en SMS til mig, imens jeg var der, hvor der stod noget i stil af "write me". Nå, men jeg skrev til hende om fredagen, hun ville gerne mødes om aftenen, hvilket jeg ikke sagde nej til. Vi tog ud, fik et par drinks og så hjem til mig. En anden gang stødte jeg på en GP, jeg netop lige havde været hos, ved et busstoppested. Vi lod begge to som ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg