Hop til indhold
Guest Mortenkok

Thai-massage i Grenå

Recommended Posts

Guest Mortenkok

Var i dag forbi Udkantsdanmark ifbm. Vinterferie på Badehotellet og som skrevet i Grenå, da jeg er i tvivl om hvorvidt jeg må oplyse adr kalder vi det midt i Byen (såfremt man kan kalde Grenå en By) jeg blev inviteret indenfor af en ganske ung og umiddelbart tynd pige (det var hun så) på ca 30 år og massagen gik igang og aftalte 1 time, den sædvanlig snakken gik i gang hvor hun bla nævnte at Mutter var udenbys i dag hvilket jeg dog ikke lige havde en kommentar til, massagen var i gang og nok ikke det jeg specielt var der for men dog Ok, der var ikke megen piring undervejs men pludselig trækker hun mine underbukser af og (så for hulen, nu er min kone hjemme igen, resten kommer i morgen) sorry 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 18 timer siden:

Var i dag forbi Udkantsdanmark ifbm. Vinterferie på Badehotellet og som skrevet i Grenå, da jeg er i tvivl om hvorvidt jeg må oplyse adr kalder vi det midt i Byen (såfremt man kan kalde Grenå en By) jeg blev inviteret indenfor af en ganske ung og umiddelbart tynd pige (det var hun så) på ca 30 år og massagen gik igang og aftalte 1 time, den sædvanlig snakken gik i gang hvor hun bla nævnte at Mutter var udenbys i dag hvilket jeg dog ikke lige havde en kommentar til, massagen var i gang og nok ikke det jeg specielt var der for men dog Ok, der var ikke megen piring undervejs men pludselig trækker hun mine underbukser af og (så for hulen, nu er min kone hjemme igen, resten kommer i morgen) sorry 

link please

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
sergent-254 skrev, for 3 timer siden:

link please

Tilbage igen. Jeg ved ikke om de annoncer og derved ej Link? 

Men tilbage til massagen, så efter underbukser kom af opstod der pirring hvorpå hun spurgte til ekstra og gjorte tegn til Handjob hvilket jeg så måtte tage til Takke da hun nævnte hun havde det røde (hun taler forståeligt dansk) dog mente hun lige jeg skulle have en sutter på hendes bryster som jeg fik lov at nyde under hele turen dog en B skål men Ok da jeg mest til små bryster og  til en Ok pris (lad nu være med at spørge til pris, den aftaler du bare selv med hende, såfremt du ønsker at besøge)  som afslutning nævnte hun dog at næste gang vil vi bum bum, hvad det så end betød, og i øvrigt mente hun det kun var Lørdag hun var at træffe på stedet, om det så sker at jeg igen besøger Udkantsdanmark må så komme på en vi får se :) ku dog godt overveje :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bum bum er thaisprog for Hans i Grethe :)

Tænker det er inspireret af den rytmiske lyd, der kan opstå ved doggy style.

Tak for især anden del af anmeldelsen.

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, den 12.2.2022 at 20:06:

pludselig trækker hun mine underbukser af

Tak for føljetonen.

Jeg kunne forestille mig, at det var her du endte - det er da i hvert fald midt i byen - på en gågade.

https://annoncelight.dk/showad/306024

Jeg har også stået og kigget på butikken. Kom dog aldrig indenfor, da resten af familien var med. Tror det ville have ødelagt feriestemningen.

Hvis man søger lidt herinde, så skrives det at lørdag er ugens højdepunkt, men at mutter også klarer tingene fint på hverdagene. Så du ramte åbenbart den helt rigtige dag.

Hvordan kunne det egentlig gå så galt med de underbukser - havde du simpelthen glemt at få dem af?:o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Storspilleren skrev, for 19 timer siden:

Hvordan kunne det egentlig gå så galt med de underbukser - havde du simpelthen glemt at få dem af?:o

Link er korrekt, og som Hovedregel beholder jeg underbukser på til det modsatte er på tale (i min Verden øger det spændingen) derfor :rolleyes:

Lige til info er hun ikke den smukkeste Thai jeg har mødt men absolut Ok og håber naturligvis muligheden byder sig igen selvom det ligger i Udkantsdanmark 

Men alene hendes adfærd og indlevning trods  menstruation, så var hun der fuldt ud under hele akten så hvis man besøger Djursland vil jeg som sådan give det et + 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi forleden.  Så kun et par ældre trunter i butikken.  Ikke noget jeg havde lyst til så jeg listede af igen.  
kommer ikke igen 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, den 24.2.2022 at 00:10:

Var forbi forleden.  Så kun et par ældre trunter i butikken.  Ikke noget jeg havde lyst til så jeg listede af igen.  
kommer ikke igen 

8000

Der begik du nok en fejl, for ja du har ret i at Mutter ikke er af de alleryngste, og hun signalerer nok heller ikke det helt spændende ved første øjekast.
MEN til gengæld har jeg endnu ikke stødt på nogen grænser i hendes ydelser, hun plejer at være med på ALT...... som i det hele....
Der ud over er hun rigtig sød at snakke med om alt mellem himmel og jord, meget åben om sin egen person og interesseret i andres .
Du skulle nu nok have gået ind og prøvet lykken.

Mr.Djurs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, den 11.3.2022 at 23:08:

Der begik du nok en fejl, for ja du har ret i at Mutter ikke er af de alleryngste, og hun signalerer nok heller ikke det helt spændende ved første øjekast.
MEN til gengæld har jeg endnu ikke stødt på nogen grænser i hendes ydelser, hun plejer at være med på ALT...... som i det hele....
Der ud over er hun rigtig sød at snakke med om alt mellem himmel og jord, meget åben om sin egen person og interesseret i andres .
Du skulle nu nok have gået ind og prøvet lykken.

Mr.Djurs

Er det ("ALT") noget man skal være stamkunde (dit nick antyder en vis tilknytning til området) for at komme i betragtning til (som det ofte er med thai-piger)? Og for en god ordens skyld læser jeg det som der også er åbent for lørdagskanalen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack skrev, den 14.3.2022 at 09:29:

Er det ("ALT") noget man skal være stamkunde (dit nick antyder en vis tilknytning til området) for at komme i betragtning til (som det ofte er med thai-piger)? Og for en god ordens skyld læser jeg det som der også er åbent for lørdagskanalen?

Da jeg var der første gang, var der åbent for rigtigt meget, også ting man ikke kan forvente, og slet ikke på første besøg, så jeg tror ikke at det kun er for stamkunder.
Man kommer langt med respekt for Thaiernes person og forretning, og med den tilgang til dem, plejer jeg at få nogle rigtigt gode hyggetimer de steder jeg er kommet gennem tiden. Det gør jo ikke noget hvis pigen også føler sig tilpas med ens selskab.
Lørdagskanalen? ja hvis det er hvad jeg tror du mener, så er der fuldt åbent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...