DriverDk 3 Skrevet 12. Februar, 2022 Jeg var en tur på besøg ved dejlige Eva og jeg smiler endnu 3 timer sener . Hun er helt sikkert et besøg hver , vis man kan lide lidt bløde former . Men pas på , få hende kan man godt blive afhentning af . Jeg har lyst til et besøg mere . Hun fik mig til at føle mig velkommen og fik tilbudt et bad før og efter . Virkelig god service 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thecabel Skrevet 12. Februar, 2022 Ok har også kendt en skøn Eva engang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DriverDk 3 Skrevet 12. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/287449 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3366 Skrevet 12. Februar, 2022 DriverDk skrev, for 24 minutter siden: Jeg var en tur på besøg ved dejlige Eva og jeg smiler endnu 3 timer sener . Hun er helt sikkert et besøg hver , vis man kan lide lidt bløde former . Men pas på , få hende kan man godt blive afhentning af . Jeg har lyst til et besøg mere . Hun fik mig til at føle mig velkommen og fik tilbudt et bad før og efter . Virkelig god service Det var da pudsigt, at næsten samtidig som hun opdatere sin profil kommer der lige en anmeldelse fra en nu bruger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DriverDk 3 Skrevet 12. Februar, 2022 Det er helt simpel , få jeg forslog hende at lave en profil her inde også ville jeg skrive et indlæg om min oplevelse . 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 613 Skrevet 12. Februar, 2022 Aha... Jamen det lyder troværdigt alt sammen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 12. Februar, 2022 Kan i sige pimp daddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DriverDk 3 Skrevet 12. Februar, 2022 Er det noget du ved noget om Expel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3366 Skrevet 12. Februar, 2022 DriverDk skrev, for 3 timer siden: Det er helt simpel , få jeg forslog hende at lave en profil her inde også ville jeg skrive et indlæg om min oplevelse . Endnu mere pudsigt, da hendes profil er oprettet i 2019. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 12. Februar, 2022 Pite skrev, for 1 time siden: Endnu mere pudsigt, da hendes profil er oprettet i 2019. Det er nok blot noget grammatik, der er gået galt for trådstarter. Han har sikkert nævnt for hende, at han vil lave en profil og anmelde hende, og det har han så gjort. Og så er det jo fuldstændigt lige meget, at hendes profil er fra 2019. Jeg har aldrig besøgt denne kvinde, men har da set flere skrive positivt om hende gennem tiden, så lad nu være med at slagte en ny bruger, der forsøger at bidrage med en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg