Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg var lige omkring Jasmine i dag, vil ikke skrive enegentligt anmeldelse , - hun er anmeldt meget her, og hun levere forsat en super god ydelse.

Men jeg vil lige orientere jer om, at hun er i Randers , og bliver der indtil der ikke kommer kunder nok, så book en tid, så vi kan holde på hende i Randers, Jasmine er altid et besøg værd

knus

https://annoncelight.dk/showad/337488

Redigeret af Servciesboy

Skrevet

Meget enig med dig; Servicesboy i dit syn på Kinky Jasmine; hun har vist nok tænkt sig, at være i 8900 en hel uge; men hun er kun-til-låns - i forhold til om hun ´holder ugen ud, er jeg knap så optimistisk - min gisning er, at hun vender retur til Aarhus primo next week .....

Skrevet
  • Author
Randers500 skrev, for 33 minutter siden:

@Servciesboy og @Høvdingen

Jeg synes at jeg har besøgt hende før - måske Ny Banegårdsgade, kan det ikke passe?

Jeps hun har været på nye Banegårdsvej i Århus gennem de sidste 4-5 år måske flere. Jeg glemte og skrive i min anmeldelse , at hun har dyne på sengen, måske pga de høje energipriser der er lidt mindre varme, men det er faktisk rigtig hyggeligt og starte med, at ligge og nusse lidt under dynen

Der er en anden pige på adressen, men hun var ude og handle lidt ind, så hende så jeg ikke

go w

Redigeret af Servciesboy

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har aftale med hende, og jeg vil gerne vide om det kun er meget kinky. Jeg er mere til almindelig b2b og bj, ikke så meget for numsebehandling eller dominans osv

Skrevet
fila skrev, for 1 time siden:

Jeg har aftale med hende, og jeg vil gerne vide om det kun er meget kinky. Jeg er mere til almindelig b2b og bj, ikke så meget for numsebehandling eller dominans osv

Hun er prof. Og kan levere alt hvad du beder om. Så bare tal med hende om service. 
8000

ps jeg mødte hende første gang på Jens Baggesensvej i Aarhus. 

Skrevet
Servciesboy skrev, den 11.2.2022 at 23:03:

Hejsa

Jeg var lige omkring Jasmine i dag, vil ikke skrive enegentligt anmeldelse , - hun er anmeldt meget her, og hun levere forsat en super god ydelse.

Men jeg vil lige orientere jer om, at hun er i Randers , og bliver der indtil der ikke kommer kunder nok, så book en tid, så vi kan holde på hende i Randers, Jasmine er altid et besøg værd

knus

https://annoncelight.dk/showad/337488

Skrevet
Randers43 skrev, for 4 minutter siden:

Hej Servciesboy Er det udenfor randers hun holder til eller er det i randers og er stedet diskret,overvejer et besøg så håber du kan hjælpe med et svar.  Hilsen Randers43

Skrevet
Randers43 skrev, for 29 minutter siden:

Hej Servciesboy

Er det udenfor Randers hun holder til eller i randers,Håber du kan hjælpe med et svar

Hilsen 

Randers43

Skrevet

Det er 10 km fra centrum, hun skriver sin adresse, når man spørger. Ingen problemer med det. Parkering i carport ved huset. Der er selvfølgelig naboer, men hvis man ikke kender dem, er det diskret. Hun har tidligere været i Århus, men vil prøve at se om kunderne kommer til adressen her ved Randers. 
Jeg blev modtaget af en smilende dame, startede i sofaen, hvor hun ville hilse på sin nye ven, som hun tog i munden og suttede på. Derefter gik vi til et værelse, hvor jeg fik blid massage, b2b, bj uden og 69, mere bj og afsluttet med hj. Pris som i annoncen 800.

Redigeret af fila

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.