Hop til indhold

Recommended Posts

Ansporet af en del skuffelser, tog jeg imod råd fra brugere hér.

Det er længe siden jeg har haft SÅ god en oplevelse ved en thaimassør -  turen gik til Lily: https://annoncelight.dk/showad/255824

Jeg lavede en aftale med Lily på SMS, der var hurtig respons, på forståelig engelsk. Jeg bestilte en time (alm Aarhus takst) 

Mødte op på adressen, et sted tæt på Den Gamle By. Døren blev åbnet af en...... VIRKELIG smuk thai kvinde. Petit, et vanvittig kønt ansigt og former der fik måde mundvand til at løbe og akut stivelse til at opstå. Hun var enormt sød og venlig. Jeg blev vist til en seng hvor jeg fik massage. En lille bonus var, der var et spejl ved sengen. 

Massagen var nærværende, fast og til tider fræk. Da jeg blev bedt om at vende mig om, fæstnede øjnene på hendes nedringede kjole og et par vildt flotte bryster (store D skål... muligvis ægte) jeg var prisgivet og måtte klæde hende af omgående. Vi gik ombord på hinanden ! vores tunger og mund gik på opdagelse, hun smagte dejligt og havde lidt kønshår. Resten var støn, svedige kroppe der skiftede til at modtage og give nydelse. Den kvinde er SÅ fræk og dejlig !

Efter følgende lå vi stakåndede og snakkede om, løst og fast - hendes engelsk er ikke super, men en lille samtale blev det til. 

Jeg SKAL besøge hende igen. Hvis du kan li' at få god massage, blive knaldet godt og grundigt burde du også.

Smilet på mine læber kommer til at sidde hele denne weekend!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for skriv.  Når du skriver kvinde holder de 29 år så stik.  Eller skal der moms på et par gange ? 
Hmm måske jeg har set hende engang jeg besøgte  grace.  Bella var der også men hun er tilbage i butikken i Vejle.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Med.Lem skrev, for 16 timer siden:

Hvis du kan li' at få god massage, blive knaldet godt og grundigt burde du også.

 

Jep, hun er en sød lille pige. Eneste anke er hun bruger al for meget make-up. 
Jeg kan heller ikke finde ud af om brysterne er ægte - og så er det jo egentlig ligemeget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Månestjerne skrev, for 13 minutter siden:

Der står jo store og ÆGTE - så det er selvfølgelig den endegyldige sandhed :D:D

Naturligvis. Ingen kunne finde på at lyve om noget sådant, eller alder for den sags skyld :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Sliksyg skrev, for 7 minutter siden:

Er det klinikken på Viborgvej ?

 

Det må vi jo ikke oplyse når det ikke står i annoncen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at være *helt* sikker i min anmeldelse, besluttede jeg mig for at besøge Lily igen.
Denne gang 30 minutters massage.... Og sjov. 
Om det var gensynsglæde eller fantastisk service ved jeg ikke, men jeg fik et kæmpe kram og nogle søde kys. 

Lily var klædt på til sjov så massagen var ikke så interessant for mig, jeg fik ret hurtigt vendt mig om - fik noget varmt og vådt at slikke på. Lily gav sig hen og lød til at nyde det.

Derefter blev jeg pakket forsvarligt ind og så gik vi ellers til den. Hun er simpelthen så lækker og fræk. Det sidste jeg kan huske inden det hele strammede til var, hendes flotte bagdel, ryg, hendes stønnen og mit greb om de dejlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gode anmeldelser lokkede mig til et besøg i den forgangne uge. Årets første, så alle anmeldelser blev gransket, og valget faldt til sidst på Lily.

Jeg sendte sms med forespørgsel om tidspunkt, og fik hurtigt svar retur, et standardsvar med to valgmuligheder, massage og sex i en halv eller en hel time, og jeg takkede ja til en hel. Hurtigt kom så en sms med adresse, og alt var OK.

Jeg ankom selvfølgelig til tiden, frisk fra bad, og blev vist ind i et meget varmt rum med dunkel belysning og en stor seng. Betaling skulle falde inden ydelsen, og det var også i orden, alt var jo aftalt på forhånd.

Forventningsfuld lagde jeg mig til rette på maven, og Lily kom ind i det varme rum. Hun startede med at kravle lidt rundt på mig, pressede knæene ned mod min krop, og gav efterfølgende en rimelig hård, men kort og ensartet, massage på skuldre, ryg og ben. Ingen pirring overhovedet! Fik så lidt B2B med hendes store bryster på min ryg og baller. Det var ikke så dårligt, men jeg savnede virkelig noget pirring under massagen.  Bare en enkelt fræk berøring.

Straks jeg havde vendt mig om, gik hun i gang med det franske. Det gjorde hun rigtig godt, og tungen kom godt rundt i hele skridtet. Boller, mellemkød, skaft og glans. Jo, det var godkendt :) Efterfølgende pussyslide, som også blev godkendt.
Da hun signalerede, at det var tid til penetrering, bad jeg om at slikke hende først. Det virkede ikke som noget, hun havde lyst til, men jeg fik da lov, og her spillede hun et fint skuespil, med støn og små vrid, som ville få enhver ungersvend til at føle sig som en verdensmand. Hun blev godt våd, nok mest af mit savl, og alligevel smurte hun lige med lidt olie, inden jeg skulle ind i varmen. Jeg hører nok heller ikke til de mindste, men hun kunne sagtens have sparet olien, jeg smuttede ind uden det mindste problem, og hun var nu så våd, så jeg mærkede faktisk ingen modstand overhovedet. Jeg tænker, at en spand lunken vand, ville give samme følelse.

Lily er en sød lille pige, som gerne vil gøre sin gæst glad og tilfreds, men hele forløbet var alt for rutinepræget og maskinelt. Det føles som et helt fast program, der skal køres igennem. Fuldstændig samme oplevelse havde jeg for et års tid siden hos en anden pige, som også var skamrost her for sine evner på en madras.
Måske er mine forventninger for store, når jeg har læst anmeldelser, men jeg savner de gode gamle dage, hvor man gik ind til en uskyldig massage, og det hele så udviklede sig til en forrygende oplevelse med det hele. Den form her, hvor alt er aftalt på forhånd, den er generelt alt for maskinel.

 

Redigeret af Julius
Stavefejl rettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er Lily stoppet? Da jeg skrevet til hende i dag, fik jeg svar fra Grace. Nu har jeg sat næsen på efter Lily og vil ikke spises af med andre. Så jeg er lidt slukøret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hobbes skrev, for 23 timer siden:

Er Lily stoppet? Da jeg skrevet til hende i dag, fik jeg svar fra Grace. Nu har jeg sat næsen på efter Lily og vil ikke spises af med andre. Så jeg er lidt slukøret...

Nej det er hun ikke. Hun er bare flyttet til et andet sted, og sendte mig sit dejlige smil idag :) 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Nej det er hun ikke. Hun er bare flyttet til et andet sted, og sendte mig sit dejlige smil idag :) 

 

Kommer der mere :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 22.2.2022 at 13:21:

Nej det er hun ikke. Hun er bare flyttet til et andet sted, og sendte mig sit dejlige smil idag :) 

 

er hun stadig til at få fat på gennem nummeret på annoncen? Og er det til at parkere tæt ved?  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
forbruger skrev, for 9 minutter siden:

er hun stadig til at få fat på gennem nummeret på annoncen? Og er det til at parkere tæt ved?  :)

Nej der er ikke hendes nummer. Parkering det nye sted er fin i sidegaden. 
 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Nej der er ikke hendes nummer. Parkering det nye sted er fin i sidegaden. 
 

Nå for dælan hvordan kommer man så i kontakt med hende? da jeg ligesom @Hobbes også havde sat næsen op efter Lily :unsure:

Redigeret af forbruger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
forbruger skrev, for 49 minutter siden:

Nå for dælan hvordan kommer man så i kontakt med hende? da jeg ligesom @Hobbes også havde sat næsen op efter Lily :unsure:

Jeg skal spørge hende om jeg må videregive hendes nummer. 
Hvad var dit alias her på EG før? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Jeg skal spørge hende om jeg må videregive hendes nummer. 
Hvad var dit alias her på EG før? 

Jeg er helt ny. Du behøver skam ikke spørge jeg venter bare til hun på et tidspunkt er til at finde på annoncelight eller lignende igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
forbruger skrev, for 34 minutter siden:

Jeg er helt ny

hm, din skrivemåde er ikke helt ny :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 3 minutter siden:

Når man kontakter dem, fortæller de at Lily er rykket til et nyt sted, nogen der ved hvor

Dronning Margrethes Vej 31
8200 Aarhus N
Tlf. 86 21 25 27
Jeg er ikke helt sikker på nummeret er rigtigt mere, men prøv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 1 minut siden:

Er der ik noget link

Selv tak

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Selv tak

Tusinde mange mange tak Hr Aarhuselsker, beklager jeg ikke var høflig, sætter pris på din info

ved du om de modtaget sms booking på det nummer du skrev?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...