Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Februar, 2022 https://www.kindgirls.com/gallery-full.php?id=4910 Mit dilemma er om jeg skal ligge foran og drukne i de øjne, eller knæle bagved og tilbede! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 11. Februar, 2022 Tak for billede og link - jeg forstår dig fuldt ud - da jeg så de fyldige læber, ville jeg være dernede, da jeg igen så de øjne, ville jeg være der igen - nyt problem - hvis hun kommer til Aalborg, vil jeg besøge hende 2 gange om dagen - tør ikke kigge mere - når jeg lukker øjenene - ser jeg det stadigvæk - jeg smutter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1008 Skrevet 11. Februar, 2022 Og hun var godt nok elsket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 11. Februar, 2022 (edited) Hende der gad jeg satme godt at være kærester med. Jeg er i øvrigt helt vildt med de hvide puder Redigeret 11. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 244 Skrevet 11. Februar, 2022 @Aarhuselsker Hun er godt nok smuk og dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 11. Februar, 2022 Uh... Hun har allerede kravlet rundt på mig mange gange med de nysgerrige og søgende øjne... altså i min fantasi, desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg