Hop til indhold
Scorpionen

Horsens Cherie

Recommended Posts

Guest Bødlen
Scorpionen skrev, for 21 minutter siden:

Hej herinde.

Nogen der har haft fornøjelsen af at besøge denne meget spændende pige i Horsens.

https://annoncelight.dk/showad/217392

Syntes jeg har ledt herinde, men ikke fundet noget på det.

Virker VIRKELIG som lige mig..:-)

Så besøg hende og nyd det, og anmeld dit succesive besøg, hun ser absolut besøgsværdig ud..

have fun

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Helot

.... hvis du søger på "danske cherie" så får du en del resultater, husk de 2 "er

Jeg vil bruge mine penge et andet sted, var der for en del år siden (+10) - og husker hende som at jeg skulle være gået igen, da jeg stod i døren 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Ja hun skulle været gået på efterløn for mange år siden. Hendes billeder skulle gå samme vej 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været sammen med en del piger i branchen efterhånden, men hende her, tager klart prisen som det absolut ringeste knald jeg har oplevet. Jeg skulle have vendt om i døren. Brug dine penge et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Scorpionen skrev, for 3 timer siden:

Hej herinde.

Nogen der har haft fornøjelsen af at besøge denne meget spændende pige i Horsens.

Syntes jeg har ledt herinde, men ikke fundet noget på det.

Virker VIRKELIG som lige mig..:-)

Du kan bare søge på Cherie, så kommer der mange anmeldelser på hende - men ikke en eneste positiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har søgt en del omkring hinde, og hun er tidliger top model i den her branche har arbejde en del i vejle, helt tilbage da hun var 24år, det lyder til at nu er hun et sted mellem 50-70 år, folk de skriver bare det samme som issen og kommenter med, at hun skulle være stoppet for længe siden og hun ser godt brugt ud, men hun er faktisk en af dem som jeg alle helst vil besøg, og det er fordi jeg tror hindes kærlighed er brændt ud, og det lyder måske mærkeligt for nogen, men man kan faktisk godt bruge så meget af sin kærlighed på andre, så man selv mister den, hvis man som mand skal besøge hinde, så skal ikke komme med en forventning om sex, hvis du gerne vil ha en god oplevelse, du kan også forvent og få sex, og så bliver det ligeså dårligt som man kan læse om, du skal som mand være fyldt med kærlighed og forståelse, så tror jeg også man kan få noget rigtig god sex, måske ikke på det første besøg men så måske på nr 2 eller 3, og ja det koste penge hver gang,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 40 minutter siden:

Du kan bare søge på Cherie, så kommer der mange anmeldelser på hende - men ikke en eneste positiv.

der er  positiv omtale om hinde, faktisk extrem god omtale, men vi skal lige 20-30 år tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, for 7 minutter siden:

der er  positiv omtale om hinde, faktisk extrem god omtale, men vi skal lige 20-30 år tilbage

Kunne være interessant at læse. Har du link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 3 timer siden:

søg på eroguide som jeg har gjort, men hun er ikke nem og søge på, da der er flere andre Cherie, det tog mig helves masse tid 

Redigeret af smiley2121

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Kan det være lige meget. Når du har set alle de dårlig anmeldelse der er om hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Julius skrev, for 3 timer siden:

Undskyld mit dårlige opstød, men har virkelig svært ved undlade og specielt på dette Eg og sover nærmest dårlig i nat før svar, hvad vil du bruge fra et link fra 20 - 30 år siden til??????:huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 2 timer siden:

Undskyld mit dårlige opstød, men har virkelig svært ved undlade og specielt på dette Eg og sover nærmest dårlig i nat før svar, hvad vil du bruge fra et link fra 20 - 30 år siden til??????:huh:

Intet. Jeg har bare aldrig læst et positivt ord om hende, derfor kunne det være interessant, hvis det fandtes ;)

Sov godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, den 11.2.2022 at 16:42:

jeg har søgt en del omkring hinde, og hun er tidliger top model i den her branche har arbejde en del i vejle, helt tilbage da hun var 24år, det lyder til at nu er hun et sted mellem 50-70 år, folk de skriver bare det samme som issen og kommenter med, at hun skulle være stoppet for længe siden og hun ser godt brugt ud, men hun er faktisk en af dem som jeg alle helst vil besøg, og det er fordi jeg tror hindes kærlighed er brændt ud, og det lyder måske mærkeligt for nogen, men man kan faktisk godt bruge så meget af sin kærlighed på andre, så man selv mister den, hvis man som mand skal besøge hinde, så skal ikke komme med en forventning om sex, hvis du gerne vil ha en god oplevelse, du kan også forvent og få sex, og så bliver det ligeså dårligt som man kan læse om, du skal som mand være fyldt med kærlighed og forståelse, så tror jeg også man kan få noget rigtig god sex, måske ikke på det første besøg men så måske på nr 2 eller 3, og ja det koste penge hver gang,

Det var dog en ejendommelig anmeldelse !!
Gad vide hvor meget rabat den giver ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej. 

jeg har desværre også spildt mine penge hos hende. (Har også anmeldt hende) 

kort fortalt.

Hvis jeg var i byen og hun var den sidste pige i baren kl 05:00 søndag morgen, så ville jeg hellere stikke dolken i et kansthul og håbe på at der fandtes et stødhegn på den anden side. 

Go dag derude ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...