Gangbang 697 Skrevet 10. Februar, 2022 SÅ er der nyt Gangbang på trapperne HOT SEXET lille nips tilbyder Cream pie gangbang Den 18/2 fra kl. 12,30 til 14,30 32 år 160smukke cm 73 kg Store silikone bryster E skål i BH Brunette Glat fisse Stor dejlig fyldig røv Tatoveret og piercet Ikke ryger Tilbyder både anal, 2 i fissen, sandwich, gag, deep, med og uden komdom mv. PS anal er MED kondom Og nu til det kedelige og praktiske PRIS: 1500 pr deltager STED: på Fyn - nærmere info ved tilmeldelse (ca 17 min fra motorvejen) DISKRETION: forventes fra begge sider HYGIEJNE: Der er bad, sæbe og håndklæder til rådighed (vær gerne trimmet forneden .... - med i prisen er bad, kondomer, glidecreme, øl og vand Er i klar til en lækker, våd og fræk oplevelse? Spring på og vær med Vil du tilmeldes så sker det på mail [email protected] Brug overskrift GB Fyn For at spare både din og vores tid - så ønskes kun seriøse henvendelser. Melder man til - men ikke dukker op uden afbud i god tid er du ikke velkommen til vores andre GB - heller ej med vores andre frække piger Dørene bliver først låst op 10 min før. OBS - ved at for få tilmeldte deltagere, forbeholder vi os retten til at aflyse. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 11. Februar, 2022 (edited) hvad er max antal deltagere ? Redigeret 11. Februar, 2022 af biker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 11. Februar, 2022 biker skrev, for 2 timer siden: hvad er max antal deltagere ? Ca 10 hvis muligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 36 Skrevet 12. Februar, 2022 Hun ser sprød ud, hvor på fyn ligger det mon, skulle gerne nå hjem indenfor normal arbejdstid.. iøvrigt fedt med dine arrangementer og lækkert hvis trekantområdet stod for skud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 12. Februar, 2022 Mellem Odense og Assens trekant området kan jeg ikke love da vi ikke rigtigt har nogen noget ok sted i det område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg