Sleino 54 Skrevet 10. September, 2013 Hej alle sammen, Jeg er på udkig efter en dansk, slank kvinde, under 35 som er frisk på anal/græsk til hende og befinder sig i Midtjylland. Er der nogen som har en de kan anbefale? Venter i spænding! /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK69 76 Skrevet 11. September, 2013 Hej alle sammen, Jeg er på udkig efter en dansk, slank kvinde, under 35 som er frisk på anal/græsk til hende og befinder sig i Midtjylland. Er der nogen som har en de kan anbefale? Venter i spænding! /Sleino Hej Sleino - se evt. mit svar til "Energy" - Natalie i Horsens.... AK69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 54 Skrevet 11. September, 2013 Hej AK69, Tak for dit svar, dog leder jeg efter en dansk pige. Så hvis nogen har en de vil "dele" ville jeg sætte pris på det! /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3426 Skrevet 11. September, 2013 du kan jo prøve liv i vejle hun annoncere på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 11. September, 2013 du kan jo prøve liv i vejle hun annoncere på annoncelight Smider lige et link: https://annoncelight.dk/annonce/71334/he ... 06-30-idag Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 54 Skrevet 15. September, 2013 Tak for svarene, Findes der også nogle lidt yngre modeller som er frisk på anal? /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg