Hop til indhold
Sleino

Sandra - Privat-diskret.dk Bording

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge det lille nips af en pige Sandra er :D

http://privat-diskret.dk/index.php/clas ... ail&id=174

Billederne lyver ikke, DD bryster (med lidt hjælp), stram mave, sødt ansigt og en ganske fortræffelig røv!

Sød pige, lidt genert og ganske ny i erhvervet. Jeg fik en time med superfransk til 1700kr.

Rigtig god til superfransk, tog den så langt ned hun kunne indtil hendes reflekser sagde stop.

Efter lidt fransk til hende, hoppede hun op og red mig lige som jeg kan li' at blive reddet, svært ikke at komme lige der, men man skal jo have noget ud af tiden ;) Så hun vendte sig rundt og red med ryggen til hvilket ikke gjorde det meget bedre for nu havde jeg udsyn til hendes smukke røv, og kunne se hvordan den arbejdede på min pik, puha det var slet ikke til at holde til - så om i missionær hvor den fik fuld skrue. Så skulle lille manden have en pause og blev vækket lidt mere til live med lækkert fransk hvor hun kom endnu dybere end før (nok fordi den var lidt slap :P). Så var det tid til doggy og med sådan en røv lige i fjæset kunne jeg ikke holde længe og kom noget så dejligt. Hurtigt bad, lidt small talk og så ud af døren. Et dejligt besøg hos en smuk pige.

Hvis man skulle sætte et par ord på hvad der ikke var så godt er der 3 ting som falder mig ind.

1. Hendes mobil larmer en del med sms'er og opkald hun får da den ligger og vibrer, også blevet nævnt i andre anmeldelser (Så søde, hvis du læser med her, så er det en god ide at sætte din mobil helt på lydløs (uden vibration) da man ellers kan blive lidt forstyrret når man hygger sig med dig :) )

2. Small-talk "skills" er ikke de bedste, nok en kombi af; ny i faget, lidt genert og første gang jeg besøgte hende.

3. Efter jeg var kommet var der ikke meget med lige at ligge og slappe lidt af, selvom der var god tid, og snakke lidt - man kunne godt mærke at nu var hendes "mission" done og begyndt at tænke på hvad næste punkt på dagsorden var.

Men ud over disse småting var det et dejligt besøg og bestemt en pige jeg kunne tænke mig at møde igen (lige en krop og sex efter min smag :D ).

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...